Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסה מסחרית לארה"ב עם מטוס בעל שני מנועים בלבד?


Charge
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הוזמנה טיסה עם דלתא מTLV לJFK וחזור, נתוני הטיסה מראים שהמטוס הוא בואינג בעל שני מנועים בלבד, זכור לי משנים עברו שהטיסות לארה"ב מתבצעות במטוסים בעלי ארבעה מנועים בלבד, מישהו יכול לשפוך או על הנושא?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תן לי לנחש מדובר בבואינג 767.

אין שום מגבלה למטוס דו מנועי לעומת 4 מנועי מבחינת מרחק, הוא פשוט יקח פחות משקל..

אין לך מה לדאוג, הוא יגיע לארה"ב ללא מאמץ

 

עריכה:

עם משקל מקסימלי מותר, בואינג 767-400 יודע לעבור 10418 ק"מ.

המרחק מתל אביב לניויורק הוא 9695 ק"מ.

בקיצור, הוא עושה את זה בקלות.

מטוסי 747-400 שאלעל מפעילה, יכולים לעבור 13450 עם משקל מקסימלי.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על Boeing 777-200, איך דלתא משתווה עם החברות האחרות שטסות לארה"ב מבחינת התנאים והשירות?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסתי איתם רק בטיסות פנימיות בתוך ארה"ב, 4 במספר, היה נהדר.

 

בכל מקרה ה777-200 זה מטוס חדיש ומתאים מאוד למשימה.

גרסת הER שלו (זו הגירסה שמפעילה DELTA) עוברת 14300 ק"מ עם משקל מלא. יותר מהגרוטאות ה4 מנועיות של אלעל.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני רק שאלה קטנה.. אם ב-4 מנועי הולך מנוע בהמראה או בטיסה מעל לאוקיינוס, יש עוד שלושה ולפחות אחד נוסף בצד המושבת.אם ב-2 מנועים הולך מנוע, נשאר רק אחד בצד אחד.אז מבחינת הסיכוי להגיע ולנחות בשלום מה עדיף..?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הסטטיסטיקה אבל אם יש העדפה סטטיסטית אני מאמין שהיא מאוד נמוכה. בדכ תקלות שישביתו 2 מנועים בו זמנית ישביתו גם 4 בו זמנית והן בקושי קורות בכל מקרה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני רק שאלה קטנה.. אם ב-4 מנועי הולך מנוע בהמראה או בטיסה מעל לאוקיינוס, יש עוד שלושה ולפחות אחד נוסף בצד המושבת.אם ב-2 מנועים הולך מנוע, נשאר רק אחד בצד אחד.אז מבחינת הסיכוי להגיע ולנחות בשלום מה עדיף..?

אלו שתי סוגיות שונות.

כל מטוס נוסעים מרושיין ומתופעל כך שבאובדן מנוע אחד הוא יוכל להפסיק את ההמראה על יתרת המסלול או להמשיך אותה בבטחה.

כך שמטוס 4 מנועים צריך ׳לשרוד׳ על 3 ומטוס דו מנועי על אחד.

בחציית האטלנטי (או בכל קטע טיסה אחר בו אין רצף שדות תעופה) מטוס דו מנועי מחוייב לשמור מרחק מירבי משדה חרום שבדרך כלל לא עולה על שעתיים טיסה על מנוע אחד. כלומר שאם תתרחש תקלת מנוע, הוא יטוס לא יותר משעתיים לפני נחיתה על המנוע הנותר.כל זאת באישור מיוחד ולאחר הוכחת אמינות של המטוס הספציפי.

מטוס רב מנועי (3 מנועים ומעלה) משוחרר מהמגבלה הזו.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על Boeing 777-200, איך דלתא משתווה עם החברות האחרות שטסות לארה"ב מבחינת התנאים והשירות?

 

דלתא מעולים. טסתי איתם לארה״ב ולא הפסיקו לפנק אותנו באוכל, שתיה וגלידות.

חזרה טסנו עם klm והיה סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני רק שאלה קטנה.. אם ב-4 מנועי הולך מנוע בהמראה או בטיסה מעל לאוקיינוס, יש עוד שלושה ולפחות אחד נוסף בצד המושבת.אם ב-2 מנועים הולך מנוע, נשאר רק אחד בצד אחד.אז מבחינת הסיכוי להגיע ולנחות בשלום מה עדיף..?

עד כמה שאני זוכר את הפרקים של תעופה בחקירה,

מטוס דו מנועי, שמנוע אחד שלו כבה לאחר שעבר את מהירות האל חזור (V1) על המסלול ולפני שהספיק לטפס לגובה מסויים (לא זוכר כמה, אלפי רגל בודדים) גורלו לא נעים בכלל..

כאשר המטוס בשיוט אין לו שום בעיה לטוס שעות ולנחות בבטחה עם מנוע אחד.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הטיסות באזורים ללא שדה לנחיתת חרום קצת יותר מורכב. כעקרון מדובר ברישוי שכולל את הדגם, המטוס הספציפי, חברת התעופה והצוות הספציפי המבצע את הטיסה. קוראים לזה ETOPS. ה-777-200ER מורשה ל-180-215 דקות משדה התעופה הקרוב. זה כולל גם את ה"גרוטאות" של אל-על שעושות את קו ת"א-לוס-אנג'לס.

לגבי ה-747-400 - אמנם הטווח שלו קצר יותר אולם כשור נשיאת הנוסעים והמטען שלו גדולים משמעותית מ-777. כמו בבחירת מכונית - חברת התעופה בוחרת את הדגם המתאים למשימות שהיא מטילה על הכלים שלה. דגמי 777 גדולים יותר - מחליפים של ה-747 - צפויים לקראת אמצע העשור הבא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני זוכר את הפרקים של תעופה בחקירה,

מטוס דו מנועי, שמנוע אחד שלו כבה לאחר שעבר את מהירות האל חזור (V1) על המסלול ולפני שהספיק לטפס לגובה מסויים (לא זוכר כמה, אלפי רגל בודדים) גורלו לא נעים בכלל..

כאשר המטוס בשיוט אין לו שום בעיה לטוס שעות ולנחות בבטחה עם מנוע אחד.

אתה לא זוכר נכון כנראה...

מטוס אזרחי מרושיין ומתופעל כך שישרוד תקלה חמורה אחת. לא רק מנוע, אלא בכל מערכת קריטית אחרת ובכל שלב של הטיסה.

כביית מנוע אחד במטוס דו מנועי בהמראה היא ארוע לא נעים, אולי מגבלתי, אבל בטח שלא קטסטרופלי אם הצוות פועל נכון.

בטיסה צבאית זה אחרת.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיסות נחתו בלי מנוע (אייר קנדה דאון גימלי, אייר טרנזט 243 אם אני לא טועה), אז אל תהיה מוטרד.

בכל מקרה ל777 יש רקורד מרשים מבחינת בטיחות כך שאין מה לדאוג. זה אגב המטוס היחיד שלא יצא לי לטוס עליו בצי של אלעל (כי יצא על 737, 747, 767 ובעבר 757). אני לא הייתי מוטרד מזה שיש "רק" שני מנועים. אגב ה777 יותר מודרני מה747-400, ואצל אלעל גם הצי של ה777 יותר חדש מהצי של ה747. גם מערכות הבידור עדיפות.

 

אני טסתי עם אלעל ב767-300 לסין, מטוס עם 2 מנועים. הגענו לשם בשלום וגם לארץ הגענו בשלום. היה יותר גרוע לטוס ב747-400 שלהם לתאילנד ומתאילנד חזרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד ככה, רזומה הבטיחות של המטוס הזה כל כך מרשים שאם הטייס לא יחליט לרסק אותו, או שיורידו אותו עם טיל (בקיצר, Malaysia Airlines) כנראה שיהיה בסדר.

 

The crash led to the death of three of the 307 people on board. These were the first fatalities in a crash involving a 777 since entering service in 1995

 

משנת 95 ולהוציא את Malaysia Airlines שלושה אנשים נהרגו כתוצאה מתאונה במטוס הזה.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו בתאונה של בריטיש שהמנועים הפסיקו לעבוד (כי הדלק קפא), המטוס הגיע לקרקע בשלום. אמנם יצא משירות בגלל נזק רב, אבל לא היו הרוגים כלל.

לא מחשיבים את המלזי ברקורד הבטיחותי שלו כי זה עדיין בגדר תעלומה. כמו שלא מחשיבים פגיעה ברקורד הבטיחותי של בואינג 757 בגלל שריסקו אחד בפנטגון ואחד במגדלי התאומים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב את מספר המנועים-

מבחינת בטיחות, אני מעדיף לטוס בדו מנועיים המודרניים כגון 777/787 לעומת ה 747 שאולי נראה מרשים- אבל מיושן יותר בהרבה.

מבחוץ זה לא נראה כאילו יש הרבה הבדל, אבל הקפיצה הטכנולוגית ביניהם, גם באמצעי הבטיחות ותכנון לשרידות, גדולה מאוד.

 

הלך מנוע? לא נורא, ה 777 מתוכנן לשייט מעל 3 שעות על מנוע אחד, וגם מחזיק בשיא העולם לטיסה חד מנועית של מטוס דו מנועי- 5 וחצי שעות.

הטיסה היחידה שסבלה מכשל מנוע מוחלט ב 777 חזרה הביתה בשלום ונחתה נחיתה רגילה עם מנוע אחד.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...