Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה להתחממות יתר כפי שכתבתי קרתה עקב סדק בצינור מים. זה הוחלף.

טרמוסטט לא קיים יכול לגרום לחום מנוע?

פורסם
לפני 5 שעות, רכב כתב:

אז מה ההסבר שההתחממות תמיד היא רק בעצירות ובנסיעה איטית?

אני מצרף סרטון של אחד שמספר על כך שהיתה לו תקלת חום מנוע רק בעצירות ובנסיעה איטית ועקב חיישן טמפרטורה בעייתי הוונטות היו נדלקות בשלב מאוחר, והוא שם מתג שפתר לו את זה.

 

במקום לפתור את התקלה הקיימת, הוא התקין כפתור מיותר שעוקף את הבעיה.. לא בדיוק פתרון חכם

לפני 5 שעות, רכב כתב:

הסיבה להתחממות יתר כפי שכתבתי קרתה עקב סדק בצינור מים. זה הוחלף.

טרמוסטט לא קיים יכול לגרום לחום מנוע?

לא, יקח למנוע המון זמן להגיע לטמפרטורת עבודה אבל זה לא יגרום להתחממות

  • אהבתי 2

יום טוב גם לך

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 23.2.2016 בשעה 20:10, ba323f כתב:

ממליץ על חומר מצויין שניסיתי על כמה רכבים, אחד מהם איזה BMW ישנה מאוד אספנות עם פריצה באטם ראש חזקה עד כדי שהמנוע עובד על 3 צילינדרים והבעיה נפתרה.

 

רכב שני- יונדאי טוסון בנזין V6 עם פריצה באטם ראש וחדירת נוזל קירור אל תאי השריפה, כאן זה היה ממש חריף והייתי בטוח שזה יהיה כוסות רוח למת ובסוף התפלאתי מהתוצאה.

בשני הרכבים האלו החומר עזר ועברו כבר לפחות כ 3 שנים ואני רואה אותם

 

החומר הוא תוצרת HOLTS

 

רכב שלישי- פיז'ו 406 עם סדק בבלוק.

 

RX1539-250ML[1].jpg

 

יש לציין שהחומר לא גרם לסתימות אבל ב פיז'ו המשאבת מים כעבור מספר שבועות נזלה.

 

אלו רכבים שהבעלים לא רצו להשקיע בתיקון הבעיה והוצע להם ללא התחייבות ניסיון בחומר הזה שנמכר בחניות לחלקי חילוף.

 

 

כדאי מאוד להצמד להוראות בדיוק.

האם ההוראות לפיהן ביצעת את האטימה הן אלה המופיעות בלינק הבא:
https://www.holtsauto.com/holts/products/wondarweld/

האם ביצעת משהו נוסף כגון הוצאת הפלאג מצילינדר אליו דולף נוזל קירור?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...