Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סקסי בטירוף!

 

תתחדש ואם כבר יש לך ביט1 ויש לך ווצ'ה חמישה ערוצים - תקנה יחידת AV BIT IN ותחבר בינו לבין הביט 1 בתצורה דיגיטלית.

 

תשים עוד 80 שקלים על כבל אופטי 5 מטר ותזרוק אותו איפשהו מאחורי התא כפפות - ברגע שתחבר לביט 1 משהו שעובד אופטי מהנגן ועד לתוך הווצ'ה לדעתי אתה תיקח את כבלי הRCA ותזרוק אותם לפח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סקסי בטרוף?

זה פאקין יצירת אומנות. :lol:

 

בינתיים נעבוד עם מה שיש.

מתחילת הפרוייקט היה הוגדר תקציב מסויים (לא קטן תאמין לי), וכבר יש חריגה של 7000שח לפחות "ציוד חדש" כי ישן יושב בארון ומשום מה לא נמכר.

+ צפויות עוד קצת הפתעות, גם במובן הכספי לצערי.

פורסם

אז גם אתה מכרת כלייה? :-P

 

ציוד ביד שניה לדעתי לא נמכר בגלל שהתחום הזה בארץ נמצא במצב של מוות קליני מצד אחד ומצד שני לקוחות ישראלים - לא תחתוך ב50% מהעלות של הציוד שלך כשהוא היה חדש ואתה תראה את הציוד הזה שוכב בארון הרבה מאוד זמן אם בכלל תפתח מוזיאון.

 

ואם זה לא מספיק גרוע אז כל תחום הרכב הולך לכוון שבו אתה כבר לא יכול להפטר מהמערכות המקוריות ואז אם אתה רוצה לשפר משהוא אתה כבר נכנס לאינטגרציית OEM וכאן כבר אנחנו מדברים על מזעור, על דיגיטלי, על נצילות והדברים שאנחנו כל כך אוהבים כאן זה ההפך הגמור מזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסכים ולא מסכים לגבי יד שניה.

אני קונה דברים, וגם מוכר.

וגם המחירים לא בשמיים.

פשוט רוב מעדיף חדש אבל זול, מאשר משומש באותו מחיר, אבל כמה וכמה רמות מעל הדברים החדשים.

שיהיה, יש לי ארון גדול, וגם רכשתי לאחרונה מאזדה 6 לאישתי (רכב ראשון, שלה)

מקסימום יהיה לה מערכת :) (שיותר יקרה מהאוטו עצמו) :lol: עם VRX, KRX, ושאר הירקות...

פורסם

למה לא חיברת את הטוויטרים ביחד עם הכל ?

 

לא הבנתי את השאלה.

 

גם לא בדקתי איך זה יושב באוטו, הקורות עדיין ברוסיה, ויגיעו בסוף מאי.

פורסם

איזו 6? הדגם האחרון?

 

נכנס שם בדלתות 9 אינטש - טיפ קטן ממני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חשבתי הקורות אצלך ביד...

עכשיו הכל מובן לי.

 

באמת המצב יד 2 בארץ נהיה פשוט זוועה, פעם חצי מהציוד שנמכר פה היום כבר היה אצל אנשים שיודעים מה הוא שווה.

 

דיברתם על חדש, יש לי רדיו דיסק חדש בניילון של אלפיין שבמחיר די נמוך אפילו לא רוצים או לא חוזרים.

אבל גם לי יש ארון גדול ו 3 רכבים במשפחה, המצא מה לעשות איתו במידה ואף אחד לא יהיה רציני.

Scan Speak

פורסם

וואו!!

בן אדם יכול לעשות גם לרכבים אחרים קורות? אולי אני ישתגע בעתיד ))

יד שנייה? חחח... פה כבר כלום לא נמכר, אני מבקש על קורות 450 ש"ח שבנויות לטויטרים וגם זה שוכב איזה שנה וחצי בבית ))

טוב, אישתי כבר אמרה לי שברגע שיהיה לה אוטו משלה, היא רוצה מערכת גם כן, לכן ציוד ששוכב , עדיף שיהיה מותקן ברכב שלך אחרי זה או של אישה.

יש כל כך הרבה אנשים שפשוט הפסיקו לפרסם בגלל זה ציוד שלהם.

הא, מה שנמכר אולי, זה JBL GTO 1004 באיזה 700 כאשר חדש עלה 850... :loco:

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

סמיון עוד חי וקים ובועט אני פה ושם מדבר איתו, צריך להפגש עם הבן אדם אבל פשוט לא מוצא זמן ואיך.

 

לפי מה שהבנתי ההחלטה ליצא את העבודה היתה שיקולי מחיר נטו - אם כי, נראה שזה יצא משתלם - כאשר יש את השפה המתאימה ויכולות שילוח אז אין ספק שזו אופציה ואלידית לגמרי.

 

בתכלס אני חושב שה6 בשנתונים האלו של 2003 היא היפה ביותר עד היום - אבל הדור האחרון מטמטם והוא גם הרכב, לדעתי, הכי טוב לאודיו לרכב כאשר מדובר במיקומי רמקולים מקוריים - פשוט מדהים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...