Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניינת להחליף את המתלים האחוריים לסובארו DL שנת 91.

מי יכול לומר לי:

 

1. איזה אורך מתלים צריך?

2. האם ישנו כושר דחיסה שעליו צריך לדעת?

3. עלויות...

 

המון תודה

פורסם

אתה מתכוון קפיצים.

אני מנחש שאתה לא כ"כ מכיר את מבנה ותפקיד כל אחד מחלקי המתלים( שכוללים גם בולמים וקפיצים ... )

מה הבעיה שבגללה אתה רוצה להחליף , שנראה שכולם מדברים על הפתרון הנכון.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

במה מתבטאת עייפות החומר הזו?

 

ניחוש (לא כ"כ פרוע) - שיכוך הזעזועים גרוע , יש לעיתים אובדן אחיזה והרכב מתנדנד?

אם כן - בולמי זעזועים - אפשר לחפש בפורום את התשובה.

אם מדובר בקפיצים - למה את צריכה את המידע השימושי הזה ? החליפי למקוריים (אפשר לחפש בפירוקיות).

פורסם
במה מתבטאת עייפות החומר הזו?

 

ניחוש (לא כ"כ פרוע) - שיכוך הזעזועים גרוע , יש לעיתים אובדן אחיזה והרכב מתנדנד?

אם כן - בולמי זעזועים - אפשר לחפש בפורום את התשובה.

אם מדובר בקפיצים - למה את צריכה את המידע השימושי הזה ? החליפי למקוריים (אפשר לחפש בפירוקיות).

התופעה ב DL היא שהקפיצים מאחור אכן מתעייפים ברגע שהבולמים מתעייפים (בולמים מקוריים הם של KYB והם משולבי גז - ברגע שהם מתים אין בהם התנגדות והרכב מתחיל "לשקוע").

 

הפתרונות-

הח' קפיצים - או הגבהת גומי (כל גומיה עולה כ 20 שח, צריך סה"כ 2, 1 לכל צד).

כמו כן חובה להחליף את הבולמים בחדשים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...