Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Samiro

 

תודה רבה לך!!!

ומתן תודה גם לך, אני חושב שהמתאם יעלה לי זול יותר...

 

ואני אסע כנראה ביום שישי עם חבר שלי, כי זה בשבילו ולא בשבילי....לי יש כבר HU...

אבל תודה..

אני מקווה שהם עובדים יום שישי...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

מתן מנחת שיישמע טוב, יעלה הרבה. (לעומת)

המתאם שדרוש לפאנל שלו, עולה מאוד זול ...

 

אני מאמין שאם היית יודע את השלכות המחירים, גם אתה היית מגיע למסקנה הזאת :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דימה, אני לא יודע איך הגעת למסקנה הזאתי ...

אבל לקצין עיר זאת מרפאה מרחבית, ולכן אין מדובר באביר, אלה באמבולנס לבן.

(אני מבקש לא להמעיט מערכי!)

 

- בתודה , נהג האמבולנס

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתם רואים שי גם מציל חיים לפעמים...יש לו עוד שימושים חץ מלהציק לאשנים בפורום...

 

שי מעניין אותי לדעת

שמעת על מתאמים כאלה גם לפיונר ?

פורסם

את האמת לא ידוע לי על שום חברה אחרת חוץ מבלאופנקט, שיש לה מתאם שכזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דימה זה תלוי בפאנל ... יש כאלה זולים מאוד .. ומה לעשות.

באים ללא RCA.

 

(כמו לדוגמא הפאנלים שבאים עם רכב חדש)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
דימה זה תלוי בפאנל ... יש כאלה זולים מאוד .. ומה לעשות.

באים ללא RCA.

 

(כמו לדוגמא הפאנלים שבאים עם רכב חדש)

בוא תן לי לחדש לך משהו......

 

מאז ומעולם לבלאופונקט לא היה יציאות RCA בצורה מובנית על המכשירים אלא בצורת קונקטור שצריך להוסיף אותו על המכשיר(למעט דגם אחד או שניים), עד לפני כשנה הם גם נתנו ללקוח את הקונקטור בתוך האריזה של הרדיו(בכל המכשירים) והיום בחלק מהמכשירים זה מגיע בתוך האריזה.

 

ואם חיפשת עוד מכשירים שזה מגיע באותה תצורה קח לדוגמא את רוקפורד 9420 שלא הייתי קורא לו מכשיר פשוט בכלל....

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

תודה שחידשת לי מספר דברים שאינני ידעתי.

כמובן אני מניח שהסקת דברים מוטעים , מההודעה האחרונה שלי.

 

אז אחדד את דבריי,

לא טענתי שהמוצר הינו זול משום שבא עם קונקטור חיצוני, טענתי שהמוצר זול, משום שאינו בא עם יציאות PREAMP.

 

וכמובן וכמובן, שלא דיברתי על בלאופונקט, אלה דיברתי על המוצרים "ללא יציאות הפריאמפ" שדימה הזכיר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז כנראה שאתה לא הבנת מפני שלכל המכשירים הנ"ל יש יציאות PREAMP פשוט הם מגיעים בתצורת קונקטור ולא בתצורת RCA

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

איפה כתבתי שלמכשירים הללו אין פריאמפ?

 

ציטוט:

דימה.

לא זאת השאלה שהיית צריך לנסח, אמרתי לך במפורש, שיש אפשרות שיש לפאנל הזה מתאם מיוחד של בלאופנקט,

האם מישהו מכיר את הדגם, ויכול להעיד האם זה המצב ?

שיש לו יציאות, וצריך מתאם מיוחד ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש מאזדה 6, תוכלו להסביר לי שניה מה עושים ?לאן פונים ? אני גר באשדוד מישהו יכול לכוון אותי לחנות כלשהי..?

×
×
  • תוכן חדש...