Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני ישראלי, תושב חוץ (רק דרכון ישראלי), גר באירופה מזה שלוש שנים.

אני מעוניין להביא את הרכב הפרטי לארץ לתקופה של חודשיים,לנהוג בו ואז חוזר שוב איתו לאירופה.

דיברתי עם חברת ספנות, ובמחיר סביר הם יכולים לעשות את השילוח.

 

קראתי פה ושם (לא מצאתי מקום מסודר על הסוגייה הנ"ל), ומצאתי מידע באתרים שונים, שאני חייב לשהות בחו"ל לפחות שנה.

אני בעיקר בא לבקר בארץ כל חודשיים שלושה (אבל מרכז חיי בחו"ל).

איך רשות המיסים מתייחסת לזה ?

דבר שני, הרכב שאני מביא יקר בארץ, האם אני חייב לשלם מלוא המס כפקדון בכניסה לארץ?

 

נא עזרתכם, או הפנייתי למקום הנכון.

תודה מראש.

פורסם

BMW X6 MD50-2014

לא מעוניין בהשכרה, כי:

- יקר מאוד בתקופה הזאת (לא קמצן - לא רוצה להיות פרייאר:-) )

- תמיד ימצאו איך לעשוק אותך

 

לא משתלם לקנות אוטו לחודש :)

אני מתאר לעצמי שזה קשה בארץ..ושזה תהליך.

 

תודה.

פורסם

בדקת את הנושא של הביטוח בארץ?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

השאלה מה ההפרש בין השינוע+ מס+ ביטוח+ כאב ראש והמון זמן לריצות טלפונים בירורים וכו לבין: להשכיר רכב נאה לחודשיים?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

בד"כ כל מה שקשור לבירוקרטיה בארץ רק יצור לך כאב ראש, במיוחד בקשות מיוחדות שקשורות לייבוא רכבים.

 

תבדוק את זה, אבל לפי דעתי אתה תגלה בסוף שמחיר השכרת רכב לחודשיים יצא לך יותר זול ממחיר השינוע, התקינות, האישורים וכל הבירוקרטיה הישראלית שמסביב, וכל האספירין שתצטרך לקנות עד שהרכב יהיה מאושר בארץ.

 

בהצלחה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אין ספק שהשכרת רכב תהיה הרבה יותר זולה.

 

תגיד שאתה בעניין לעשות קומבינה! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

העובדה שאתה גר בחו"ל שלוש לא הופכת אותך לתושב חוץ.

שהות מרובה בארץ בטח לא מוסיפה לך נקודות זכות לגבי ניתוק הזיקה

מרכז החיים זה לא משהו שאתה מחליט עליו אלא שילוב של עובדות ופרשנות שלהן.

אין שום הצדקה להביא רכב "לביקור" אלא אם הקטע שלך זה להוציא את העיניים

תגיע כמה שפחות, תשמור על פרופיל נמוך

אלה הן עצות ידיותיות שניתנות בחינם :)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם מרכז חייך בחו"ל ואתה לא משלם מס הכנסה וביטוח לאומי בארץ תוכל להביא את הרכב אבל תתבקש להפקיד פקדון.

לצורך הגדרה זו ב5 שנים אחרונות אתה צריך להיות בחו"ל מעל 183 יום בשנה.

פורסם

כל התשובות במסמך הבא בסעיף 5.

 

על פניו רק ההובלה והערבות הבנקאית תעלה לך יותר מהשכרת רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכם, באמת אחלה אנשים :-)

מלקרוא את המסמך שצירף ..zvit, אני יורד מהעניין ומוותר על חוויה מיותרת.

ואגב, אני לא בעניין לעשות קומבינה, או להוציא עיניים :)

 

תודה לכם שוב.

פורסם

קח בחשבון גם שכל עניין השילוח לוקח לפחות כמה ימים/שבועות לכל כיוון, ככה שגם תהיה בלי רכב בתקופה הנ"ל בחו"ל ותצטרך לשכור שם..

 

רואה שירדת מהעניין :-)

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

כן, זה נראה לי הרפתקאה לייבא רכב זמני לארץ..אין לי כוח לשטויות המס :)

חבל שאין דרך יבשתית שמחברת אירופה וישראל..הינו מתניעים וישר לאיטליה/שוויץ דרך טורקיה :-)

באמת חבל !

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...