Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

שלשום הכנתי תיבה חדשה לסאב שלי (Kicker CompVR 12) התיבה הראשונה הייתה בערך 80/70 ליטר (ענקית למדי), הבאס נשמע מרווח, עמוק ו"אדיש". בקיצור - לא אהבתי.

(קישור לתיבה הראשונה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=39318)

החלטתי להקטין את התיבה לגודל המינימלי אשר קיקר ממליצים. (1.25cu.ft)

אתמול הרכבתי אותה וחשבתי איך אפשר לתת גימור נחמד.

בהשראה מהתיבה הראשונה, הלכתי על ה"הבלטה" גם פה.. סרקתי את זה למישהו, ואמרתי, אם כבר על המחשב, אז למה לא לשתף? :)

 

(כן, אני יודע, זה עץ סדנוויץ ועדיף MDF - למרות שאף אחד לא הוכיח שיש הבדל בינהם..

אבל חינם, לא ניקח?!)

 

עכשיו מה שנשאר, זה הציפוי בלבד, ו Well done.

IMAGE01.jpg

IMAGE03.jpg

IMAGE04.jpg

IMAGE06.jpg

פורסם

יצא ממש יפה, אבל אני הייתי עושה את ההבלטה מלבד, זה הרבה יותר קל מבחינת חיתוך ולדעתי נותן תוצאה יותר יפה.

 

ובכל זאת קבל ח"ח.

פורסם

רן, הבחור ביזבז חצי יום בשביל לעשות את זה "מדויק" , קח את זה לשומת ליבך ! :)

 

באמת אורן, עבודה יפה מאוד ! (וזולה !) .. אם באחד הימים אחליט לשפץ משהו .. אני אדע למי לפנות...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שומעים עכשיו יותר טוב? יש הבדל משמעותי בין התיבה הזאת לתיבה הגדולה?

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם
רן, הבחור ביזבז חצי יום בשביל לעשות את זה "מדויק" , קח את זה לצומת ליבך ! :)

 

ותקף תגיד לי שזה טוב, לפי דעתי בבניה צריך להסתכל על מורכבות העבודה לאומת התוצאה ולדעתי ניתן היה לעשות זאת בפשטות ואפיול יותר יפה עם לבד עבה.

 

שלא יבינו אותי שלא לנכון אני חושב שיצא מאוד יפה.

פורסם

חיובי. הבדל משמעותי.

הצליל שיוצא מהסאב הוא יותר פאנצ'י..

רק נשאר לעשות עוד קצת כיוונים.

פורסם

אתה לא מבין רן, גם אם אתה צודק וגם אם לא,

כשבן אדם עובד חצי יום, קשה לבוא ולהגיד לו, "ביזבזת זמן" .. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מנסה לתקן אותו אלא אחרים שיגידו וואוו איזה יופי גם אני רוצה אחד כזה, ואיך אני עושה דבר כזה בפשטות מכיוון שאין לי אפילו גיק-סו ואין לי מוסג איך חותכים אחד כזה.

פורסם

זה טיפטיפה OFFTOPIC, אבל תתפלא, המון אנשים פונים אלי בפרטי ..

בכל אופן .. כפי שהסברתי להם .... זה נושא קצת אישי.

כשאני יעבור אותו.. (אם אני יעבור אותו בהצלחה) .. אפרסם ....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תראה, אני עושה ככה בדר"כ,

כשאני קונה את הלבד, אני קונה רוחב שיספיק לי לרוחב התיבה+2 הדפנות בצד.

במקרה שלי, זה 50 + 35 + 35.

מתחיל מהפנים, כשאני עומד להדביק בחלק העליון, אני חותך לרוחב הדפנות פס, ומה נשאר, חותך אותו. ואז ממשיך לגב האחורי ולתחתית ללא שום בעיה.

כעיקרון, זה יוצא חתיכה אחת, מחולקת.

זו הדרך שאני לפחות חושב שהיא אסטטית, חסכונית ונוחה לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...