Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

אתמול פירקתי את הרדיו המקורי שמגיע בדייהטסו סיריון מהמודלים 2006+ .

לאחר ששלפתי את הרדיו החוצה ראיתי מעין קונקטור מחובר על גבי הרדיו (מצורפת תמונה) .

בהתחלה חשבתי שמדובר במתח הזנה לרדיו אבל זהיתי שהמתח נכנס מקונקטור אחר .

 

ניתקתי אותו ולא התייחסתי אליו וחיברתי את הרדיו דיסק הרגיל ואז כשהנעתי את האוטו ראיתי שחסרה לי התאורה שיש בלוח שעונים + בלחצנים של המזגן + האורות האחוריים של האוטו .

 

מישהו מכיר את הנושא ?

איך אני מזהה מה אני אמור לחבר שם עכשיו ?

 

 

 

20150531_231647.jpg

פורסם
הקונקטור הזה מזין את התאורה שלא דולקת לך ברכב.

 

מהקונקטור יוצאים ארבעה חוטים .

יש לך מושג מה אני צריך לחבר לכל גיד ?( פלוס ? מינוס ?)

פורסם

לפי הבנתי , הרדיו מספק מתח לתאורה . ואם ניתקתי את הרדיו אז לא אוכל לדעת איזה מתחים להעביר בחוטים .

פורסם

בדרך כלל על כול קונקטור יש סימון של מספרים. הסימון לפעמים נמצא על החלק החיצוני של הקונקטור או ליד כול פין.

 

פין מספר 3-אספקת מתח מהסווי'ץ במצב ACC (+)

 

פין מספר 4-אור רוורס.

 

פין מספר 8- אנטנה (+)

 

פין מספר 10 - תאורה+אור אחורי (+)

 

ראה דוגמא:

20150531_231647.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

נפתרה הבעיה .

בטעות חיברתי את המינוס במקום הלא נכון וגרם לקצר . :roll:

 

לגביי הפלאג שצירפתי בתמונה , מדובר כנראה לאיזושהי אופציה שקיימת ברדיו ... לא ברור מהי .

×
×
  • תוכן חדש...