Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הרבה המלצות הלכתי לשופרסל לקנות את המנקה הכללי שלהם , רק שלפי שופרסל הם הפסיקו לייצור אותו :-(

אז חישפתי תחליף ,ומצאתי את המוצר של קלין , רשום עליו במפורש שהוא מתאים לריפודי רכב (גם רשום לשטיפת רכב אבל בואו לא נגזים)

אני זקוק לתכשיר לצורך ניקוי כללי ובמיוחד עבור הפלסטיקה בדשבורד , רק מפחד שהוא יוריד את הצבע .

 

השאלה אם המוצר הזה תחליף טוב עבור המוצר של שופרסל ?

 

תודה לכולם ולג בעומר שמח :)

 

קלין מנקה הכל.jpgקלין מאחור.jpg

פורסם

נראה בסדר, העיקר שאין אקונומיקה.

לגבי השופרסל- זה שקר- עדין מייצרים, פשוט קשה למצוא. תנסה בעוד כמה סניפים.

ותשקול את הAPC של מגוואיירס. גאלון מספיק להמון.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אני חושב שחיסרון מרכזי של המוצר שמצאת הוא שלא מצויין אם ניתן לדלל אותו, ואם כן אז כמה.

ייתכן שהוא יהיה חזק מדי למושבים ולדשבורד.

אם אתה בכל זאת משתמש בו, תתחיל במקום נסתר מהעין (או לפחות לא בולט), תראה אם הוא עובד טוב ולא גורם נזק, ואם התוצאות יהיו משביעות רצון - הרווחת.

פורסם

I.G , קנתי APC כבר בקבוק קטן של Gtechniq , אבל חבל לי להשתמש בוא "סתם" , אז אני רוצה APC זול לשימושים כלליים

 

Mc'lovin אכן לא רשום על דילול וזה קצת מרגיז , אבל כנראה שלא צריך (אם לא רשום)

לגבי הריפודים , רשום במופרש שזה מתאים , אני מפחד יותר על הצבע בדשבורד .

פורסם

טוב , החלטתי שלא ניקח סיכון ,ואני אזמין את הAPC של מגוויר .

משהו יודע אם הוא ידידותיי לדמוי עור שנמצא על הדשבורד במאזדה?

פורסם

דרך אגב, במקרה הייתי היום בשופרסל בבילו ומצאתי הרבה apc במדף.

כששאלתי אם הם הפסיקו ליצר העובדת צחקה ואמרה שממש לא ושאם אני רוצה יש עוד מספיק קרטונים במחסן..

פורסם

עד שנכנסתי לכל הקטע של הדיטיילינג, לא היה לי מושג שאפשר לדלל חומרי ניקוי לשימושים שונים.

ידעתי שאם אני מוסיף מים לאקונימיקה נגיד אז היא נחלשת מן הסתם אבל אף פעם לא השתמשתי במידע לניקיון, פשוט שפכתי לתוך דלי לפי מה שנראה לי והשתמשתי.

כשללקוחות לא אכפת אז מן הסתם ליצרן לא.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...