Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ברצוני לשמוע את דעתכם לגבי נושא מאוד מעצבן.

 

רכשתי רכב חדש (לא חשוב כרגע איזה סוג ומי היבואן),הרכב שהזמנתי הינו רכב בהזמנה אישית,

זאת אומרת רכב שלא מיובא באופן סדיר על ידי היבואן.

חתמתי על חוזה (אמת שלא ישבתי לקרוא את כול החוזה ,

לא מאמין שמישהו יושב וקורא את הכל) עברתי סכום די רציני לנציג והזמנה יצאה לדרך.

 

בטופס הזמנה היה מצויין שזמן ההגעה של הרכב הינו ב בחודש 2 ,כאשר הזמנה בוצעה בחודש 10,

כמו שאתם מבינים הרכב לא הגיע בתאריך שהיה נקוב בטופס הזמנה.

הסוכן נקב בתאריך אחר שהינו חודש 3 וכמו כבר ניחשתם גם כאן לא הגיע הרכב.

שוב נקבע תאריך וכנראה שגם בתאריך הזה הרכב לא יגיע,

מה שמעצבן בכל הסיפור שאני הראתי רצינות בקנית הרכב ושלמתי מקדמה גבוהה (בגלל שהרכב הינו הזמנה אישית).

 

הסוכן טוען שברגע שאני מבטל הוא רשאי לקחת את המקדמה!

בשיא החוצפה הוא אומר את זה.

אמרתי לו שאתם לא עמדתם בחוזה , החוזה אינו חץ צדדי ,מכיוון שאני עמדתי ושלמתי את המקדמה,

אתם כיבואן לא עמדתם בחוזה שנחתם מולי ועוד מאיימים שהמקדמה לא תוחזר (מדובר על סכום מעל 50 אלף).

 

מה ניתן לעשות חוץ מלבלוע את גלולה המרה?

פורסם

אני ממליץ לפנות אלי או לעורך דין אחר לתת לו את החוזה ואז לאחר קריאה והבנה מדוקדקת ניתן יהיה לנתח אם יש לך קייס משפטי.

בהצלחה

יוסי

פורסם

כתוב בטופס ההזמנה לגבי מה קורה לגבי חריגה בזמן האספקה?

אנו מציע גם לפנות לשירות לקוחות,אם ההזמנה היא לא מאוד מיוחדת והרכב עדיין לא יצא מח'ול לארץ הם צריכים להחזיר לך את המקדמה

×
×
  • תוכן חדש...