Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

ברכב שברולט מאליבו 2009

ברצוני לשאול 2 שאלות למבינים באמריקאיות מהסוג הזה.

יש לי 2 שלטים הרכב האחד תקין ופותח וסוגר את הדלתות.

לאחר החלפת בטריה השלט השני לא פותח ולא סוגר אך מפעיל את אזעקת חירום ''כפתור אדום''

אני מבין שאני צריך לקודד אותו, נסיתי לראות אם קיימת לי פונקציה כזאת בLAUNCH DIAGUN X431

ולא מצאתי.

1מישהו אמר לי שאפשר לעשות זאת רק בTECH 2 האם זה נכון? או שאוכל ללכת למתקין אזעקות והוא יקודד לי אותו בשיטה אחרת?

 

2)האם יש פונקציה בBCM שפותחת את כול הדלתות ברכב ולא רק את הנהג בלבד?

 

תודה לעונים. יום טוב.

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם (נערך)

לגביי הפתיחה של הדלת נהג / כל הרכב כנס ברדיו דיסק (מחשב) לפונקציות ושם תראה Unlck:Driver תלחץ ENTER והוא יהפוך לALL ..

מקווה שעזרתי .

המשך יום נעים

עריכה אחרונה על ידי moshe5121
פורסם

ניסיתי מה שאמרת ואין לי פוקציה כזה אחרי שחפרתי ברדיו

תודה בכול מקרה.

 

עוד רעיונות מישהו???

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

שלום לבעל השברולט, אם אתה לוחץ על הפתור האדום והוא מגיב על הרכב סימן שהוא מקודד אין צורך לקודד שוב.

מניסיוני הבעיה שלך בפחמים של הגומיה בשלט, אתה מוזמן להגיע אלינו או לקבל את המוצר בדואר

לפרטים נוספים צור קשר -לירן

פורסם

לירן ,קודם כול תודה רבה

העיניין ניבדק על ידי חלפת גומי מהשלט העובד לשלט שלא עבד והופפ כול הלחצנים עבדו.

 

תודה על תשובתך המקצועית ,הייתי שמח לבוא אליכם אך טיפה רחוק לי.

אזמין ליד הבית זוג חדשים.

 

תודה.

 

עוד מישהו עם שאלתי השניה שנישארה פתוחה?

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

×
×
  • תוכן חדש...