Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראב 4 שנת 2005- יש הילוכי שטח או לא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, כפי שרשום בכותרת לא מצאתי האם לטויוטה ראב 4 שנת 2005 יש את תיבת הילוכי השטח או אין ?

אולי כפתור כמו בגימיני? אני לא מחפש שטח קשה, קצת ים ( במרחק המותר מהחוף) ושבילים

תודה רבה

פורסם

אם אני זוכר נכון.

 

או נוסע כל הזמן 4X4, יש אפשרות לנעילת דיפרנציאל מרכזית (בכניסה לשטח)

אבל אין הילוך כוח, כלומר LOW

עבור הצרכים שלך הוא יעשה את העבודה.

 

אני גם חשבתי לחפש לאמא של כזה שנת 2008 אחרי השינוי צורה.

פורסם

מתלבט בינו לבין גראנד ויטרה מאותן שנים. בה יש את תיבת הילוכי השטח.

אם ככה אני מניח שצריכת הדלק שלו תהיה גבוהה יותר משל הסוזוקי, כי הוא 4X4 קבוע + מנוע 2000 , להבדיל מ1600 ולא 4X4 קבוע

שמעתי שכשמתחילים עם שטח רוצים להתקדם , ואני לא רוצה שישר אהיה מוגבל מבחינת חוסר בהילוך כוח

מה עדיף לי לדעתכם ?

פורסם

גם אני חשבתי על הגרנד וויטרה.

במקביל לראב 4.

 

שניהם בין השנים 2008-2010.

יש לי חבר עם גרנד ויטרה ומסתבר שצריכת הדלק שלה מעט יותר גבוהה והראב 4.

(גם המנוע אחר)

 

תבדוק כל מקרה לגופו, אני פחות חזק בדגמים האלו.

אך אין ספק שהגרנד ויטרה מתאימה יותר למי ששטח היא חלק מהדרישות שלו.

פורסם

יש הבדל בין הגאנד ויטרה 2008 לזו של 2005( נפח מנוע צורה וכו)

מצאתי ראב 4 באיזור שלי יד 3 שנת 2002 עם 150 ק"מ, אלך לראות בע"ה ביום ראשון.

מבחינת אמינות , מישהו מכיר?צריכת דלק?

פלג היקר תודה רבה על התגובות

פורסם

זה דגם שנחשב למאוד מוצלח וחזק יחסית לקטגוריה באותן שנים.

יש לשכן שלי כבר מספר שנים.

אם כי מרגיש מעט מיושן בסביבת הנהג אך הגיוני לתקופה.

אני השאל לגבי צריכת דלק מדוייקת בהיזדמנות.

 

לדעתי זאת הצורה היפה ביותר שהיתה עד עכשיו (בגרסת 3 דלתות)

פורסם

הרכב באמת נראה מעולה, מצאתי עוד אקזמפלר שמור יותר מהקודם עם סאן רוף שמאוד רציתי.

שנת 04, יד 2 , 140 ק"מ מטופלת .2500 מתחת למחירון. נשמע סביר לא ?

פורסם

בשעה טובה נקנתה ראב 4 שנת04 יד שנייה יפה יפה בלי עין הרע

אני רוצה להתחיל עם מיגון ,נראה כאילו הדוד של האגזוז חייב מיגון ואולי גם בגחון

לא מחפש להשתגע,לא הולך ׳ לאכול שטח׳ פשוט רוצה ראש שקט בשבילים שגם רכבי חברה יכולים לעבור

יש כאן חבר פורום שמכיר מישהו שיוכל לעזור?

תודה רבה

פורסם

הדוד של האגזוז נראה באמת חשוף (אם אני זוכר נכון), אך לדעתי אין מה לחשוש.

הוא יושב מאוד קרוב לסרן האחורי, ויש לרכב זיות נטישה מצויינות.

 

קצר או ארוך?

 

אני אישית היתי מתחיל לטייל ככה, ללא מיגון.

הרכב לא פגיעה כמו שחושבים, תקופה ארוכה גם אני טיילתי ללא מיגונים.

בשביל מה שאתה מתאר אני לא רואה צורך.

יש שלא יסכימו איתי אני מתאר לעצמי אבל זאת דעתי.

פורסם

אני מפחד שתעוף אבן בכיוון לא נכון או שברגע של חוסר תשומת לב אפספס איזה משהו .

חשבתי לפחות על מיגון גחון ומיגון לדוד האחורי.

 

כפתור ה shift lock זה נעילת דפרנציאל? כפתור הo/d מה עושה ?

 

תודה רבה

מישהו מהאיזור אופקים באר שבע נתיבות שמטייל לפעמים? אשמח לצאת עם עוד רכב

פורסם

את האמת שאני לא מתכוון לחפש שטח אתגרי או משהו כמו שרשמתי,בכל מקרה כשאהיה אצלם . אני לא מוצא מאיפה נועלים את הדיפרנציאל ברכב ואני מתחיל לחשוש שאין לי אחד

×
×
  • תוכן חדש...