Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי ענק של רכבי סדאן לרבות מאזדה 3, טויוטה קורולה וסקודה אוקטביה


green
שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צר לי לצנן את ההתלהבות אבל רוב שמות "הבוחנים" לי לפחות מאוד מאוד אלמונים ולא הייתי מקבל את דבריהם כדברי אלוהים חיים. מי הסמיך אותם ומה דרישות הסף כדי להיות היום "בוחן רכב מדופלם" מעבר לאחזקת רישיון נהיגה לי לפחות לא ברורים. מדברים פה על נחשקות כאילו שמו על המסלול בוגאטי נגד פאגני. פאקינג (סליחה על הביטוי) משפחתיות קומפקטיות ואין ספק שהמאזדה 3 היא הכי יפה בדור הנוכחי אבל איך זה מסתדר עם הדרישה הבסיסית של כל משפחתית לקצת מרווח לנוסעים מאחור' date=' או תא מטען?! לשבת מקדימה וליהנות מנהיגה אפשר לקנות מיאטה או RCZ. כשמחפשים משפחתית קומפקטית תתיחסו לפרמטרים שחשובים לקהל הלקוחות המיועד (בלי להתחשב בלקוחות הליסינג) שהם צריכת דלק, בטיחות, מרווח, תא מטען וכו' ופחות פוזה ונחשקות שחשובים לחברי הפורום.[/quote']

 

מהתגובה שלך אני יכול להבין ש-או שלא קראת את כל המבחן או שאתה סתם אוהב לדבר שטויות...

אם לא שמת לב הייתה פה התייחסות לכל רכב ורכב בנפרד והוזכרה שם גם צריכת דלק, גם מרווח, גם נוחות, גם בידוד רעשים, גם תא מטען, גם אבזור ובכללי כל דבר שחשוב גם למשפחה ממוצעת. בנוסף כמובן שתהיה פה הזכרה לליסינג ולנהגים שמקבלים רכב מהעבודה, כי המכוניות האלה מגיעות ברובן כחדשות לליסינג בנוסף ללקוחות הפרטיים.

 

ה-3 החדשה מתאימה גם למשפחה ממוצעת. נכון שהאוקטביה והקורולה יתאימו יותר בזכות מרווח עדיף ותא מטען גדול יותר, אבל גם עם ה-3 אפשר להסתדר לא רע. המרווח של ה-3 החדשה סביר ביותר וכך גם תא המטען שעדיפים ממה שהפוקוס מציעה.

 

מתוך המבחן:

גם הכניסה לתא הנוסעים מצליחה לשמר את הרושם החיובי ומבהירה שמהנדסי החברה חקרו היטב את תאי הנוסעים של מכוניות יוקרה. החומרים איכותיים, התחושה עשירה והאווירה ספורטיבית עם גימורי קרבון, לוח מחוונים בעל מד סל"ד גדול במרכזו והגה קטן וידית הילוכים מצופי עור ומעוטרים בתיפורים אדומים. גם המושבים הקדמיים נראים ספורטיביים ומתגלים כנוחים ביותר במבחן זה ובעלי תמיכה מצוינת.

 

מסך המגע הנמצא בחלק העליון של הקונסולה המרכזית מתופעל גם באמצעות חוגה בסגנון מערכת i-drive של ב.מ.וו - מאוד מרשים אך התפעול מצריך הסתגלות.

 

המינוס הגדול ביותר של ה-3 החדשה מתגלה עם המעבר לשורת המושבים השנייה ולמרות בסיס הגלגלים הגדול (270 ס"מ) המושב האחורי לא מציע מרווח נדיב במיוחד לרגליים (רק הפוקוס מרווחת פחות מאחור) וגם תא המטען צנום למדי ומסתפק בנפח של 414 ליטר.

 

מעבר למראה יפהפה ולתא נוסעים שמרגיש מקטגוריה בכירה יותר, ה-3 החדשה קובעת גם סטנדרט חדש בכל הנוגע לאבזור וכולל כבר בגרסת "אקטיב" הבסיסית ב-128 אלף שקלים מערכת מולטימדיה מקורית בעברית עם מסך מגע בגודל 7", מערכת ניווט, מצלמת רוורס, בלוטות', שני חיבורי USB, שליטה מההגה במערכת השמע, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת, משוטים להחלפת הילוכים בצדי ההגה, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מראות מתקפלות חשמלית, 6 כריות אוויר ואפילו מערכת בטיחות מתקדמת בדומה למערכת "סיטי סייפטי" של וולוו, המסוגלת לבלום בצורה עצמאית ולמנוע תאונה או לצמצם נזקים במהירות של עד 30 קמ"ש.

רמת הגימור "קומפורט" של רכב המבחן ב-132 אלף שקלים מוסיפה חיישני תאורה וגשם, תצוגה עלית למהירות הנסיעה וחישוקים קלים בקוטר 18" עם צמיגי דנלופ ספורטיביים.

 

למרות שה-3 אינה המכונית הנוחה במבחן, אין ספק שנרשם בסעיף זה שיפור משמעותי לעומת הדורות הקודמים, במיוחד בהתחשב בצמיגי הספורט הקיצוניים המותקנים בגרסה המאובזרת.

 

כמו כן, יש לציין את בידוד הרעשים הטוב מאוד (חולקת בסעיף זה את המקום הראשון עם האוקטביה) ובזכות יחסי העברה ארוכים המאפשרים למנוע להמצא בטורים נמוכים (2,400 סל"ד ב-110 קמ"ש) השקט בתא הנוסעים קרוב למושלם, למעט אוושה מהצמיגים הרחבים.

צריכת הדלק בנהיגה רגועה עמדה על 12.2 קילומטר לליטר ו-9.2 קילומטר לליטר תחת לחץ, אך נתונים אלה צפויים להשתפר בתנאי יומיום בזכות מערכת Stop&Start.

 

(בדיוק את אותה ההתייחסות של לכל רכב אחר במבחן הזה)

עדיין לפי דעתך אין התייחסות לדברים שצריך לציין במבחן לרכבים משפחתיים?!

אז כן, בנוסף לשימושיות סבירה (נופלת מרוב הקטגוריה, מודה) ה-3 מציעה נוחות נסיעה טובה, אבזור נדיב, בידוד רעשים טוב מאוד, אופי שונה והנאה מנהיגה. לא רואה שום דבר פסול בזה שהזכירו את זה, לפי דעתי זה אפילו מבורך. מה יגידו אנשים שחייבים רכב מהקטגוריה (כי יש להם משפחה, מקבלים מהעבודה, סתם אוהבים את הקטגוריה) ורוצים גם ליהנות מהדרך? בקיצור לפי דעתי ככה מבחן דרכים גדול צריך להיראות - מביאים התייחסות בפרד לכל רכב, עונים על הדברים שאליהם הרכבים האלה מיועדים ומוסיפים גם מבט דרך עיניהם של חובבי הרכב. לפרגן לא עולה כסף ידידי.

 

אנשים רגילים לאכול את כל מה שמאכילים אותם בכפית המדיה. מכיוון שאנשים לא מכירים אלטרנטיבות ולא ראו אף פעם מבחן רכב אמיתי, הם מקבלים את הכתבות האלו כמבחן רכב אמיתי ואפילו ממצא שנוגע בכל האספקטים (שהם מכירים ממבחני רכב באותה רמה).

מישהו טרח במבחן לבדוק מרחק בלימה? אני בכלל מה דבר על בדיקת דיינו ודברים אחרים שעושים במחני רכב אמיתיים. אבל העיקר שאנחנו יודעים באיזה רכב יד USB - זה המבחן הממצא.

 

אתה צודק, אבל אם תמצא מבחן דרכים ישראלי אמתי בדיוק כמו שאתה מתכוון, אשמח אם תראה לי. במבחני דרכים ישראליים היום משום מה כבר לא מתייחסים באמת למרחק עצירה, אבל לפחות מתייחסים לתגובת הבלם, דעיכת יכולת הבלימה ועצמתו. לקורא ממוצא שמתעניין ברכבים האלה כל זה יותר מ"יספק אותו".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צר לי לצנן את ההתלהבות אבל רוב שמות "הבוחנים" לי לפחות מאוד מאוד אלמונים ולא הייתי מקבל את דבריהם כדברי אלוהים חיים. מי הסמיך אותם ומה דרישות הסף כדי להיות היום "בוחן רכב מדופלם" מעבר לאחזקת רישיון נהיגה לי לפחות לא ברורים.

 

לפעמים עדיף לעשות מבחן מנקודת מבט של חובבן, איך הוא מתרשם מהרכבים מאשר על מקצוען שחושב שרק ברכב ספורט כיף לנהוג.

 

לפחות 3 מהבוחנים עצמם חיים יום יום את עולם הרכב ברמות הגבוהות ביותר מניסיון אישי שלי.

 

חובבנים או לא הם נלקחו למבחן הזה מפאת אובייקטיביות נטו בבחינת המכוניות היות והם שייכים לזרם "המתחרים" ולא מדובר על סוכני מכירות :lol:

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל אם תמצא מבחן דרכים ישראלי אמתי בדיוק כמו שאתה מתכוון, אשמח אם תראה לי. במבחני דרכים ישראליים היום משום מה כבר לא מתייחסים באמת למרחק עצירה, אבל לפחות מתייחסים לתגובת הבלם, דעיכת יכולת הבלימה ועצמתו. לקורא ממוצא שמתעניין ברכבים האלה כל זה יותר מ"יספק אותו".

זאת בדיוק הבעיה, אין כתבות ישראליות שהן מבחני רכב אמיתיים. אם יש USB וגודל מסך מגע אפשר לקבל גם בפרוספקט, מה שאי אפשר לקבל בפרוספקט אפשר ליראות באולם תצוגה או בנסיעת מבחן. אני מצטער מאוד, אבל אלה לא מבחני רכב אמיתיים ואפילו אני לא בטוח שזה יותר טוב מכלום, כי זאת חוות דעת סוביקטיבית של מישהו. קונה פוטנציאלי יכול לקבל חוות דעת שלו על ידי ביקור באולם. זאת בדיוק הסיבה שאני לא קורה מבחני רכב ישראליים (עם כל הצער שבדבר), כי אין בהם שום מידע. סתם טוחנים מים כדי למלא דף במילים ריקות. הכתבה הזאת בפעם המי יודע כמה שוב חיזקה את דעתי ומה שמצער אותי עוד יותר: יש חברי פורום שחושבים שזה מבחן ממצא.

אני לא מצפה שיהיה פה מהפך בלילה ושמבחני רכב יתחילו להיות אמיתיים, אבל אני כן מצפה שבמקום למלא כתבה בשטויות בחרוזים כתבי רכב יתחילו לעבוד: למדוד מרחק עצירה, מרווח פנימי, רעש במהירויות שונות על ידי SPL, זוית ומרחק תאורה, כושר תמרון אמיתי עם מעבר מכשול בתמרון ועוד. אפשר גם לשים את הרכב על דיינו ולמדוד מהירויות תאוצה אמיתיות עם ציוד מיוחד ולא להסתפק במרגיש סביר לא סביר. זה לא קשה, אפשר לעשות כבר עכשיו. אבל כתבי הרכב בארץ לא מרגישים צורך, כי הציבור מורגל לאכול את השטויות שלהם ולהגיד תודה רבה.

אני מורגל לרמה אחרת לחלוטין של כתבות, לכן לא מסוגל לקרוא את מבחני הרכב המקומיים או לראות תוכנית מוטוריקה פופולארית שלא אזכיר את שמה שמרגישה לי כמו שכונה.

אחרי זה אין מה להתפלא למה אנשים בארץ בוחרים רכבים לפי USB וAUX ולא לפי דברים החשובים כמו בטיחות, כושר תמרון, עוצמת תאורה, בידוד רעשים ועוד.

 

הכל אפשרי ועד שמישהו לא ירים את הכפפה ויתחיל לעשות מבחני רכב אמיתיים, רמת תרבות מוטורית לא תתחיל לעלות כי הכל מתחיל בחינוך וחינוך של תרבות מוטורית הוא בטיב כתבות בהתחלה. משם כבר אפשר להתקדם לספורט מוטורי, בניית מסלולים ועוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים עדיף לעשות מבחן מנקודת מבט של חובבן, איך הוא מתרשם מהרכבים מאשר על מקצוען שחושב שרק ברכב ספורט כיף לנהוג. מה אגיד לך? הכל יחסי! כשאני משווה על איזה אופניים יותר כיף לרכב, לא משווים את זה לאפנועים כבדים. במבחן רכב משפחתי עדיף לעשות סיבוב למשפחה תמימה ושמוע חוות דעת

 

אנשים "מן הישוב" שקוראים מבחנים השוואתיים וכתבות מבחן לא יודעים אם הכותב והבוחן הם מקצוענים אמתיים או חובבנים. מדובר בהמלצות ומסקנות ככה שמי שכן מתבסס על כתבות כאלה יוצא מתוך נקודת הנחה שמדובר בכתבי רכב אמתיים שיודעים מה הם מדברים. מדי פעם אני קורא על כתבות שמישהו נותן לבחורה או אשתו לנהוג ברכב כדי לשמוע מה דעתו של הקונה הממוצע או של סקטור שאליו מיועד הרכב, אבל לכתוב מבחן ועוד השוואתי בקטגוריה כל כך משמעותית ולחלק ציונים - נראה לי לא לעניין לתת לחובבנים. עובדה שהם מנסים להרשים את הקורא בדיבורים על נחשקות במקום להתמקד בפרמטרים שמעניינים את קהל היעד שמחפש משפחתית שימושית. אבל עיתונות הרכב בנסיגה מקצועית כבר הרבה שנים מסיבות שונות כך שזה לא מפתיע גם ההתייחסות שלך שאתה מעודד חובבנות לצערי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן רכב "מושלם" כולל חלק אוביקטיבי, סוביקטיבי ורצוי מאוד התרשמות שנמשכת מספר ימים, כמה אלפי ק"מ ובמגוון רחב של כבישים (כמו גם חלק במסלול).

החלק האוביקטיבי יכלול מדידות סטטיות של החלל הפנימי של הרכב. ביצועים בקו ישר (תאוצה ובלימה). ביצועים בסלאלום (תאוצה לטרלית מרבית). מהירות על מסלול נתון עם נהג נתון ומאוד מיומן.

יכולת שיכוך מהמורות יכולה להמדד הן סוביקטיבית והן על ידי חישוב התאוצות בחלל הרכב בנסיעה על פני מסלול משובש מוגדר מראש.

 

החלק הסוביקטיבי כאמור צריך להמשך מספר ימים ולכלול אלפי ק"מ של נהיגה - על ידי מספר בוחנים - רצוי שהצוות יכלול נשים ורצוי שגם יכלול הדיוטות. הנסיעה תהיה עם נהג בודד ועד מצב שבו כל המושבים תפוסים + משקל בתא המטען. תהיה התייחסות לארגונומיקה, נוחות על כל פניה, ביצועים, התנהגות.

 

התוצאות יוצגו בטבלה מסכמת עם ציון סופי שהוא שקלול של הנתונים האוביקטיביים, הציון הסוביקטיבי של צוות הבוחנים ולבסוף תיקנון לפי מחיר הרכב והגדרתו (מכונית ספורט יהיה יותר משקל לביצועים ואילו במשפחתית לנוחות ולמרחב הפנימי).

 

מבחן כזה יעלה - בזמן בוחנים, דלק, זמן מסלול - המון כסף. כמובן שבנוסף יש את העלות של הרכב - האם יבואן יסכים להשאיל רכב ל-3-4 ימים ו-5000 ק"מ תוך לקיחת סיכון שהתוצאה לא תהיה מחמיאה? האם בכלל נכון לקבל אוטו מהיבואן לצורך מבחן? קונסיומר ריפורט ו-EURO-NCAP רוכשים את המכוניות בסוכנויות רגילות כמו אחרון הלקוחות (או דוגמא מתחום אחר - האתר הנחשב לדירוג עדשות photozone גם הוא רוכש אותן בחנות או מקבל בהשאלה מקוראי האתר).

 

על כן ברור שאין התנאים בישראל בשלים לביצוע מבחני רכב כגון דא ואין לנו אלא להודות על מה שפורח פה ושם במדבר המוטורי הצחיח שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחני דרך אמיתיים היו נהוגים במגזין "טורבו" ז"ל. הביצועים נמדדו והתוצאות הופיעו בכתבה, התנהגות הכביש הייתה מפורטת כולל מדדים מדויקים של מהירות וזמנים בסלאלום (כולל צילומים המתארים את התנהגות הרכב במגבלות). בסופו של דבר גם חוות הדעת שלהם הייתה כה מדויקת שברגע שהיית נוהג ברכב הנבחן - הייתה יכול להסכים עם כל מה שנאמר במבחן.

 

מאז עברו ה"מבחנים" לשפה ערטילאית : "בכביש הנכון המכונית מציגה צייתנות ונחישות" או "יכולת פנייה מרשימה" וכדומה.

 

שום אינדיקציה אמיתית, שום מדדים מקובלים לבחינה ומדידה. הכל ברמת "תאמין לי אני יודע מה שאני כותב", לא פלא שנהגים ותיקים ומנוסים פה בפורום הרבה פעמים חולקים על הנכתב ב"מבחנים" לערך התרשמות אישית עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש במילה "נחשק" בכתבה הזו מעליב את האינטליגנציה, או לחילופין מראה על שאיפה לבינוניות של מי שכתבו אותה.

 

בקרוב : ביקורת על פלאפל רצון שהיה "נימוח בפה" ו"מוקפד" :|

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחני דרך אמיתיים היו נהוגים במגזין "טורבו" ז"ל.

למרבה הצער לא יצא לי לקרוא את המבחנים שהיו "בטורבו". הבנתי שהייתה איזה תקופת רנסנס מוטורי בישראל (שאותו מגזין היה מסימניו), אבל זה היה פעם. נשמע קצת מפחיד צילומים של רכבים מאותה תקופה במגבלות - פיאט ריטמו מול רנו 11 עם גלגלים באוויר ושניה לפני שהן מתעופפות בסלטה כפולה לשוליים. טוב, באותה תקופה גבר אמיתי היה כמובן עם שיער חזה שופע וביצים מפלדת אל-חלד ולקיחת רנו 11 למגבלות לא ריגש אותו...

שנאמר - אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי.

 

היה לי מנוי על "אוטו" משנת 1994 במשך 4-5 שנים ושם כבר לא היו סלאלומים ומדידות של מרחקי בלימה. בהמשך גברים החלו לפקוד את מכוני הסרת השיער, פיז'ו התחילו לייצר מכוניות בלי נשמה ואותו רנסנס מוטורי התמוגג לתוך עידן אפל רווי מצלמות גטסו.

 

ביקורת על פלאפל רצון שהיה "נימוח בפה" ו"מוקפד"

אל תזלזל בפלאפל. יש פלאפל סטייל סובארו לאונה שכונה ויש גם פלאפל רולס-רויס שהוא "נימוח בפה".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שאילו היו שרים שירי הלל לאוקטביה, לא היינו שומעים צעקות מפי אי אילו דמויות כאן, גם אם הן צודקות בנוגע לנקודות מסויימות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אל תזלזל בפלאפל. יש פלאפל סטייל סובארו לאונה שכונה ויש גם פלאפל רולס-רויס שהוא "נימוח בפה".

 

אני מת על פאלפל, אבל בתור חובב אוכל אני בהחלט יכול לומר שגם הפלאפל הכי טוב בעולם לא יכול להיות "נחשק", באותה המידה שלי בתור חובב רכב, סקודה אוקטביה או מזדה 3 לא יכולות להיות רכב "נחשק".

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתם דנים את הכותבים יותר מדי לכף חובה.

הם צודקים שהמאזדה אכן עם המראה החיצוני המושך ביותר. בשביל הדיוטות רבים אותה מאזדה3 היא אכן מכונית "נחשקת" (רצוי כמובן בצבע שחור ועם חישוקי אלומיניום) וזה משהו שאין לטויוטה קורולה לדוגמא (למרות שהיא מהירה יותר בקו ישר ד"א) ובטח לא לאוקטביה שלא הייתה, איננה וגם לא מתיימרת להיות מכונית "מושכת" או "מלהיבה".

 

אמנם דלק-מוטורס לעולם לא יביאו את דגמי הדיזל של המאזדה3 ובטח לא את החזק שבהם, אבל עם המראה, השלדה ועם מנוע 2.2 בן 180 כ"ס ו-400 ניוטון/מטר, המכונית הזאת בהחלט עשויה להיות "נחשקת" גם על ידי חובבי רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ הכתבה לא רעה בכלל, אולי הכותבים קצת הזימו עם מספר מילים אבל בגבול הסביר. אתם סתם מתווכחים על שטויות.

למה להתווכח על זה ולא על הדעות והתוצאות?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לצנן את ההתלהבות אבל רוב שמות "הבוחנים" לי לפחות מאוד מאוד אלמונים ולא הייתי מקבל את דבריהם כדברי אלוהים חיים. מי הסמיך אותם ומה דרישות הסף כדי להיות היום "בוחן רכב מדופלם" מעבר לאחזקת רישיון נהיגה לי לפחות לא ברורים. מדברים פה על נחשקות כאילו שמו על המסלול בוגאטי נגד פאגני. פאקינג (סליחה על הביטוי) משפחתיות קומפקטיות ואין ספק שהמאזדה 3 היא הכי יפה בדור הנוכחי אבל איך זה מסתדר עם הדרישה הבסיסית של כל משפחתית לקצת מרווח לנוסעים מאחור' date=' או תא מטען?! לשבת מקדימה וליהנות מנהיגה אפשר לקנות מיאטה או RCZ. כשמחפשים משפחתית קומפקטית תתיחסו לפרמטרים שחשובים לקהל הלקוחות המיועד (בלי להתחשב בלקוחות הליסינג) שהם צריכת דלק, בטיחות, מרווח, תא מטען וכו' ופחות פוזה ונחשקות שחשובים לחברי הפורום.[/quote']

 

אתה יודע שלרוב האנשים ה"סטנדרטיים" מעדיפים מבחן פשוט שבו יש סקירה על הרכב (מרווח פנים, איבזור, יחידת הנעה וכו') ולא איזה מבחן של בוחן רכב שקורע את האספלט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתם דנים את הכותבים יותר מדי לכף חובה.

הם צודקים שהמאזדה אכן עם המראה החיצוני המושך ביותר. בשביל הדיוטות רבים אותה מאזדה3 היא אכן מכונית "נחשקת" (רצוי כמובן בצבע שחור ועם חישוקי אלומיניום) וזה משהו שאין לטויוטה קורולה לדוגמא (למרות שהיא מהירה יותר בקו ישר ד"א) ובטח לא לאוקטביה שלא הייתה, איננה וגם לא מתיימרת להיות מכונית "מושכת" או "מלהיבה".

 

 

גם כתיבה רעה צריך לדון לכף חובה. ובכלל, למה לעצור בנחשקת? אפשר לשאול אחד ממנהגי הפורום ולתאר כל משפחתומטית כ"מדהימה" כפי שכבר תוארו כאן לאונים, קורולות ועוד מכוניות בנאליות אחרות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...