Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , החלטתי שאני רוצה להתחיל בתהליך ,

אני רוצה להתחיל קודם מווקס , יש איזה תכשיר מסויים טוב? ומכונה שאחר כך

אפשר להוריד את הווקס , כי הבנתי שקשה עם היד.

 

 

תודה .

פורסם

אם ברצונך ליישם ווקס בלבד אני לא רואה סיבה שתהיה לך בעיה להוריד אותו

ואם תכתוב כאן את התקציב שלך אולי יהיה לחבר'ה כאן יותר קל להמליץ לך :-D

פורסם

א) בהחלט לא מומלץ להוריד ווקס עם היד, עדיף לך להשתמש עם מטלית מיקרופייבר איכותית. :hihi:

ב) מה זה להתחיל בתהליך? איזה תהליך ומה זה יכלול?

ג) איך המלצה לווקס קשורה לכותרת של האשכול "דיטיילינג" ?

 

כמו שכתב לך הבחור מעלי, מה התקציב שאתה מעמיד לרשותך לצורך הווקס?

קח בחשבון שווקס צריך ליישם עם פד מיוחד, אתה יכול ספוג או יכול מיקרופייבר. נתון לשיקולך.

כמו כן, אתה צריך מגבת מיקרופייבר טובה להורדת הווקס.

 

אם אתה שוטף את הרכב בבית, כל הכבוד!

אם אתה שוטף במכוני שטיפה, תוודא שהרכב נקי ויבש לפני שמיישם את הווקס.

האם אתה בלחץ של זמן? כלומר, מחפש ווקס מהיר בתצורת ספריי? או שיש לך זמן למרוח על הרכב משחה או ווקס נוזלי ולנגב?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...