Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אהלן לכולם,

היום תיקנתי פנצ'ר בקאוואליר ועשיתי 2 איזונים,עשו איזונים בצורה טובה וזה לא מובן מאליו בג'אנט כמו שלי.

 

וגם הפנצ'ר אני מקווה :-P

 

שרות טוב,פשוט ולעניין,וגם אדיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה של מקס ומוסיף שאבי מומחה באיזוני גלגלים ופותר בעיות שלרוב אחרים לא מצליחים.

בנוסף, מבחר ענק של גלגלי סגסוגת וצמיגים במחיר ללא תחרות.

 

מומלץ בחום!

 

בברכה,

 

מולכו שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים יקרים, לא להתקרב למוסך "כפיר" באשדוד!

 

אני בעל מאזדה לאנטיס 323 שנת 2003. הגעתי למוסך עם נורית "בדוק מנוע". דרשו על בדיקה דרך המחשב 300 ש"ח.

(למי שלא מבין אז בסך הכל מתחברים עם מסוף וישר עולה התקלה במחשב).

 

לאחר מכן מצאו שחיישן זרימת אוויר פגום ויש להחליפו.

 

הצעת מחיר שנתנו לי:

800 ש"ח על החיישן

200 ש"ח עבודה

 

עם מע"מ יוצא כ-1200 ש"ח. (ואז הבדיקה ניתנת חינם)

 

לאחר שאמרתי להם שאינני מעוניין כרגע, הוציאו את החיישן החדש שהותקן וראיתי בפועל במה כרוכה ה"עבודה" - ראשית, החיישן נמצא במקום מאוד בולט ונוח לעבודה. פירוק שני ברגים קטנים. הוצאת החלק. החלפת החלק. הברגת שני ברגים קטנים. משך זמן העבודה: 30 שניות לערך!

 

לאחר מכן נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי את החלק הרלוונטי. נדהמתי לגלות שהחלק עולה 70 ש"ח כולל משלוח (!!!!).

 

מדובר כאן על קנה מידה של 1000% רווח על תחת של סטודנט עני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. החיוב על העבודה מתבצע לפי השעתון של היצרן.

נגיד היצרן קבע שמדובר ב-60 דקות עבודה, שעתון המוסך הוא 200 ש"ח/שעה. כך שתשלם 200 ש"ח גם אם העבודה בפועל לקחה יותר. וגם אם לקחה פחות.

 

ב. לגבי מחיר החלק. יכול להיות. בכל מקרה, המחיר שנאמר לך במוסך, ויאמר לך בכל מוסך מורשה. הוא מחיר היבואן.

לא אצל היבואן המחיר לא רלוונטי למה שהוא אומר לך. זכותך לא להסכים.

 

ג. הדבר היחיד שהייתי מלין עליו, הוא הסכום של 300 ש"ח לבדיקת מחשב. מקובל 200 ש"ח. וללקוח חדש לפעמים עושים "ג'סטה" ולא מחייבים.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל מקצוע שעושה קצת יותר מסתם החלפה של חלק ברכב נעשה בימינו דבר קשה להשגה.

בעל מקצוע ששומע בטלפון שאתה מתכוון להגיע אליו עם אוטוביאנקי 84' ובמקום לומר משהו בסגנון של "שמע, זה רכב מיוחד" או "אני לא מתעסק עם כאלה" פשוט אומר לך "בוא!" הוא עוד יותר נדיר.

בעל מקצוע שמתייחס בכבוד לרכושו של האחר, לא תלות במצבו או בגילו - יש, אבל הולכים ומתמעטים.

בעל מקצוע שמשלב את כל התכונות הנ"ל, ובנוסף מחזיק גם מלאי חלקים שבמקרה מתאים לרכב שלי ובסופו של דבר גם גובה מחיר שנע היכן שהוא בין הוגן לבדיחה (אם הייתי קונה באיביי הייתי משלם הרבה הרבה יותר) הוא סופר דופר נדיר.

 

אני שמח לבשר לכם שהיום מצאתי אחד כזה: קוראים לו דני אוסטין, ולמכון שלו קוראים "דני ספידומטרים", ברח' שכטרמן 17 אזה"ת הישן נתניה.

בזכות דני לאוטוביאנקי יש החל מהיום לוח מחוונים חדש, מכויל, מתפקד ותקין למהדרין.

במלאי של דני קיימים לוחות מחוונים וחלפים לשעונים ברכב לסוגים רבים של מכוניות, החל מהדגמים העדכניים ביותר וכלה במכוניות שכבר בקושי רואים על הכביש.

 

דני עובד ביסודיות, במקצועיות, בסבלנות ובעיני הכי חשוב: הוא אדם ישר והגון. תענוג לעשות איתו עסקים.

אם אתם זקוקים לתיקון של שעון כלשהו במכונית, פשוט התקשרו לדני (09-8620104) ותאמו איתו מועד להגעה. תודו לי אחרי שתסיימו :wink:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדירים הם המוסכים שאני יוצא מהם בחיוך, ושבהם לא מסתכלים עלי בעין עקומה כשאני מתענין ונמצא ליד הרכב.

 

הייתי כבר כמה פעמים במוסך של אמנון, ותמיד הוא מקשיב בסבלנות לכל מה שיש לי להגיד, ואז אומר את דבריו.

הוא גם מסביר היטב ובאדיבות דברים שלא קשורים לתקלה עצמה, ואני יוצא משם עם ידע מורחב ובהרגשה נעימה מהיחס.

 

היום באתי אליו שוב, הרנו לא שמרה על טורים יציבים.

אמנון הסביר לי מה יכולה להיות התקלה, ומה כל חלק שקשור אליה עושה.

לאחר מכן הוא ניקה חיישן שבו הוא חשד, והופ נפתרה התקלה.

והמחיר עבור פעולה כזאת אתם שואלים? חינם. כלום כסף.

 

כשבסיטרואן הייתה לי בעיה שהדליקה מנורה כתומה, גם אז הייתי אצלו. עשיתי אינפוזיה, אך זה לא עזר.

במוסכים אחרים הנפיצו לי בעיות מכאן עד השמיים, ואילו אמנון רק ייעץ לי להחליף מזרק אחד. וזה נפתר.

 

אין לי קשר למוסך, חוץ מזה שאני לקוח מרוצה. ממליץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההמלצה היא נלהבת ומשתפכת, אבל קראתי את כללי הפורום והחלטתי לעמוד בהם ו"להרגיע" :-).

 

תקציר מנהלים: מקצועיות, הגינות, אמון מלא, השקעה, שביעות רצון וכן, גם כיף ואווירה נעימה.

 

בחצי השנה האחרונה, מאז רכשתי את האלפא 156, אני והיא, מטופלים במוסך "אוטו איטליה" בסגולה לשביעות רצוננו המלאה, ומעבר לכך.

 

במוסך יש צוות מכונאים מיומן ומקצועי בניהולם של גיא וברוך, אשר מעורבים בכל טיפול או תיקון שמתבצע במקום ומוודאים שכל רכב ייצא במצב הטוב ביותר.

 

למוסך מאגר חלפים ללא תחרות בישראל עבור רכבים איטלקיים, וביכולתו לספק כמעט כל חלק גדול כקטן, החל מתיקון קל ועד לפרויקטים רחבי היקף.

 

גיא וברוך, וכן צוות העובדים, הם נעימי סבר ובעלי סבלנות גם ללקוחות חרדתיים כמוני, וביכולתם להעריך נכונה ולסייע ללקוח להגדיר מה הוא רוצה ולמה לצפות.

 

הרכב שלי עבר שם מגוון רחב של טיפולים, החל מיישור קו מכני מז'ורי, יישור קו ויזואלי מז'ורי לא פחות וטיפולים שוטפים. בכל הפעמים איכות התכנון, הביצוע וההגשה היתה מעולה.

 

מילה לגבי מחירים. הרבה שואלים אותי והתשובה שלי היא שהמחירים ב"אוטו איטליה" הוגנים מאד ביחס לתמורה המעולה; הם לא יקרים מדי כמו במוסך יבואן ולא זולים מדי כמו במוסכים כלליים.

 

למען הגילוי הנאות אומר שבמהלך העבודה התחברתי עם גיא וברוך ואני רואה בהם חברים אישיים.

 

פרטי קשר:

 

כתובת: אלכסנדר ינאי 22 א.ת סגולה פתח תקוה

דואר אלקטרוני: [email protected]

פקס: 03-7443050

טלפון: 03-9309955

גיא050-2668096

ברוך050-6666606

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם אני רשום בפורום וקורא בו במשך שנים, אך לא יצא לי לכתוב דברים בפורום.

אבל אני חייב לחרוג ממנהגי על מנת לציין מקצוענות ויחס נדיר שמקבלים מבעל מקצוע בימינו.

ברשותי מזה שנה וחצי לנסר 91 ידנית. תמיד רציתי לקפוץ לצביקה בשביל לוודא כיוון קרבורטור וסידור צ'וק שהטריד אותי כל בוקר.

אני מאוד מצטער שלא יצא לי לעשות זאת קודם.

תיאמתי טלפונית על צביקה ועוד באותו יום הגעתי אליו לנתניה אחר צהריים.

לאחר בדיקה מהירה בה הוסבר לי רבות על המאייד ועל מצב המכני של הרכב, כוונה תערובת לפי המכשור של צביקה. בנוסף נפתח צ'וק שהיה מנוטרל אך תקין אצלי. בוצעה נסיעת מבחן על הרכב ולאחר המלצות להמשך הטיפול עזבתי לדרכי. אני חייב להגיד לכל מי שבעל רכב עם קרב' ומתלבט האם להגיע לצביקה לבצע כיוון ובדיקה, תבואו, הבן אדם ישר והוגן.

אני כרגע כותב תגובה זו כחודש לאחר הטיפול. אומנם צריכת דלק לא השתפרה פלאים(1 ל-12), אבל זה לא שאפשר להגיע להרבה יותר עם לנסר בשנה זו, אך פעולת צ'וק תקינה לגמרי כרגע ואין כל צורך בהרגל מגונה של להחזיק רגל על הגז בבוקר קר.

חשוב לציין שהמשכתי התקשרות עם צביקה בנושא הרכב וגיליתי כי לאחר הטיפול האחרון אחד מהחוטי ההצתה לא היה מחובר כראוי וכל זאת בזכות הידע והניסון של צביקה.

אני יודע שצביקה הוא אחד מבעלי מקצוע התורמים בפורום אז הנה אני מקווה שבחרתי את המקום הנכון להודות לו על העבודה הנפלאה שנעשתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך עד היום לא לקחו לו את הבלעדיות באשדוד להיות מוסך מרכזי מורשה מזדה-פורד עם המוניטין הגרוע שהוא צבר וממשיך לצבור כאן באשדוד ואיני מדבר על החלפת החיישן אצלך ברכב כי מצבך הוא עוד מצויין.

הרי מדובר במוסך של גנבים שעובדים בשיטה של "פעם" ומנסים להשחיל את הלקוחות הותיקים שלהם בדיוק כמו שהם מנסים עם החדשים ודוגמאות יש לי עוד משנות ה-80 המוקדמות כשלאבא שלי היתה פורד ברנדה.

לא באתי לכאן בכדי להתלונן יתר על המידה כי מטבעי איני בנאדם כזה וכשלא מתאים לי משהו אני פועל בעצמי ובמקרים כאלו פשוט אני הולך למוסכים אחרים גם אם הדבר דורש לנסוע מחוץ לעיר אך אם בכל זאת חושקת נפשכם במידע מפורט בעניינינו אני מוכן לירות הכל בהודעות פרטיות וכשראיתי את התגובה השלילית כאן בפורום הייתי חייב להוסיף ולומר שישנם דברים בגו והחלפת החיישן מהתגובה המקורית אינה מעידה חד-פעמית.

 

לטיפולים רגילים במכוניות מזדה-פורד באשדוד אני ממליץ על כל מוסך מורשה משרד התחבורה בעיר להוציא את מוסך כפיר ולאבחנות ודיאגנוזה רצינית יותר למותג אני ממליץ לחפש מוסך מורשה מחוץ לאשדוד כי מוסך כפיר באשדוד "יקרע" אותכם מכל הכיוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך מטפל בעיקר ביפניות וקוריאניות, אני חדש יחסית באזור. נתקלתי במקרה במוסך. סך הכל אני מאוד מרוצה (נכנסתי לפו"ה אלטרנטור בקסנטיה האהובה למרות שהיא לא יפנית ולא קוריאנית).

 

המוסך קטן, עושה רושם של עבודה מקצועית, אין הקפדה על הפרדת הרכב מבעליו (בגבול הטעם הטוב, אני מניח), בעל המוסך, בנו, והעובדים עושים רושם של אנשים צנועים ומדברים בגובה העיניים (קרי: לא מתפלצנים!).

 

המחירים ממש הוגנים! (זה הרושם שלי)

 

בעל המוסך ידע לתת מענה משביע רצון גם כשהתגלעה איזושהי אי הבנה (מעלה חשובה במוסכים לטעמי).

 

אני לא נכנס הרבה למוסכים, אבל שורה תחתונה:

אם תהיה לי בעיה שמצריכה מוסך באזור ירושלים נראה לי שאכנס שוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אנט ברזל שלי קיבל מכה כנראה והתעקם, וגרם לבריחת אוויר. הלכתי אליהם, ביקשתי להחליף בינו לבין הרזרבי ולהחליף בין הצמיגים שלהם, כי חשבתי שלתקן את הג'אנט זה יקר ומורכב.

בסוף יישרו לי אותו ואמרו לי שזה עולה 18 שקל וכולל מנוי לתיקון פנצ'רים לשנה,הייתי בטוח שהם צוחקים איתי או שלא הבנתי משהו , אבל זה באמת מה שזה עלה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים

רציתי לשתף אותכם בחוויה לא נעימה שעברתי עם רכבי

בפברואר 2012 הכנסתי את רכבי (גיפ סוזוקי ויטארה שנת 96) לשיפוץ גיר אוטומאטי מלא למוסך גיר און ברח' בן בן אבידור בת"א

השיפוץ עלה 7000 ש"ח !!!

לאחר כ 8 חודשים החלו בעיות: הגיר סירב להחליף הילוכים סבל מנזילת שמן ועוד כל מיני מרעין בישין. חזרתי למוסך הנ"ל מספר פעמים אך הוא טען בתוקף שאני "קורע" את הרכב ונוסע בשטח ולכן הגיר מתקלקל (להזכירכם זה גיפ ולשם כך הוא נועד)

לאחר עוד שבועים במוסך (שבהם לא היה לי רכב) והחלפות מספר חלקים (על חשבוני.....) הבנתי שהוא ממש לא יודע איך להתמודד עם הבעיה. בקיצור לאחר 4 חודשים של נסיעה עם גיר לא תקין ואין ספור תירוצים נשברתי ושיפצתי את הגיר מחדש. להפתעתי נמצאו לא מעט ברגים רופפים בשיפוץ החדש ומה שמאוד חמור בעיני - נמצא בורג שבור שהודבק רק למראית עין למקומו עם סיליקון אדום !!!! דבר שיכול להסביר נזילות שמן. בינתיים הגיר המשופץ שנית מתפקד היטב.

המסקנה שלי - לא להתקרב !!! אמינות לא משהו (בלשון המעטה) יושר - לא קיים. מקצועיות - על הפנים. גיר שעבר שיפוץ מלא ב 7000 ש"ח וקרס לאחר פחות משנה זה לא דבר שאמור לקרות !!! מספר נסיונות לתקן את הגיר לאחר השיפוץ לא צלחו ורק שיפוץ מחדש עזר. אכזבה גדולה והרבה מאוד כסף שבוזבז לשוא

יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...