Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

ברשותי מערכת שמע שפירקתי מרכבי הישן(מגבר+סאב+blaupunkt mp3000)וכעת אני מעוניין להרכיב לבד ברנו קליאו B שרכשתי.

מבקש עזרתכם בנ"ל:

1.את המערכת פירק לי מתקין מהרכב הקודם וכנראה שהקונקטור האחורי של המערכת נשאר ברכב הקודם.איך ניתן להשיג כזה?EBAY?בארץ? נראה כאילו הוא ייעודי למערכת.

2.אני צריך סט חוטים למגבר ולרמקולים האחוריים.ראיתי שיש מספר המלצות מEBAY.

מה עדיף??

http://www.ebay.com/itm/Bullz-Audio-...item5ae620f758

 

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-...item5ae620f92c

 

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-...item5ae620f92c

 

 

3.טויטרים מומלצים(אפשר גם מEBAY)

4.איך מומלץ לחתוך את המגש פלסטיק האחורי?ראיתי שהמתקין חתך לפי המידה שהייתה על האריזה של הרמקולים(אליפסה)

5.איך מחברים בין כל הגורמים(מגבר/סאב/מערכת/רמקולים אחוריים וקדמיים)

6.טיפים

 

לא הצלחתי להעלות תמונות אך אשמח להעביר לפרטי במייל.

חשוב לי לציין שיש לי חבר שהתקין מספר מערכות כך שאני מאמין שנסתדר.....

פורסם

בוקר טוב

לפי השאלות המאוד בסיסיות שלך ההמלצה היחידה שמתבקשת היא שתיגש למתקין מקצועי

וזאת לפני שתגרום לנזקים שיעלו לך יותר מההתקנה עצמה

לגבי הקונקטור אז ברנו הולך קונקטור אירופאי פשוט

וקח בחשבון שבדלתות הולך מידה של 5.25 והרמקול צריך להיות דק מעבר לרמקול סטנדרטי

בהצלחה

דרור

פורסם

אין בעיה להכניס רמקול 5.25 סטנדרטי לי היו זוג של סרווין ווגה וזוג של טמפו שנכנסו בלי שום בעיה.

לפרוייקט כזה אם אתה לא מבין מה אתה אני גם הייתי ממליץ לך ללכת למתקין.

×
×
  • תוכן חדש...