Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אז ככה:

 

אני רוצה להשים רמקולים אחוריים באוטו (פאסאט 94).. ואני מתלבט בין שתי דגמים :???:

 

1. פיוניר TS-A6970E עם 330 וואט

http://www.stereo4sale.com/shop/pro...&products_id=91

 

או

 

2. JBL שאני אישית מאוד אוהב את האיכות סאונד שלהם JBL-693E

http://www.stereo4sale.com/shop/pro...products_id=100

 

רציתי לדעת מה אתם אומרים... מה יותר כדאי.

יש לי HU של איווה (סתם לא משהו..) 180W ושאני יביא את הרמקולים אני יחבר מגבר 200W.

1. מה אתם אומרים על השילוב של הרמקולים עם המגבר והHU?

2. ומה אתם מציעים לי לבחור מבינהם? ואולי יש הצעות אחרות טובות יותר בטווח מחירים הזה.

 

תודה מראש :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

ממש ממש חד משמעית הJBL!!!!!

הפיוניר ממש לא אכותיות במגבר כמו הJBL.

אז אני אישית הייתי בוחר אותם.

איכות סאונד משגעת!!!

נשמרות לאורך זמן.

בקיצור.... הבנת.

ROVER=~~

פורסם

אני אישית הייתי הולך על הפיוניר, למה?

 

1. הם נשמעים הרבה יותר טוב מהJBL (לדעתי).

2. מוניטין גבוה וסיכוי מכירה כיד שניה יותר גבוה.

3. נצילות והספק יותר גבוה מהJBL.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אני אישית הייתי הולך על הפיוניר, למה?

 

1. הם נשמעים הרבה יותר טוב מהJBL (לדעתי).

2. מוניטין גבוה וסיכוי מכירה כיד שניה יותר גבוה.

3. נצילות והספק יותר גבוה מהJBL.

המוניטין של פיוניר גבוה יותר מהמוניטין של JBL?

 

אני לא מגיב בנושא, משום שאין לי ניסיון עם שניהם

אבל לבוא ולהגיד שפיוניר,זה מעל JBL, אני לא יודע, נשמע לי מפוקפק.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מתכוון פה באוזני הארץ לא בחו"ל ולא אמרתי שזה מעל אמרתי שהמוניטין של רמקול קוואקסילי של פיוניר הרבה יותר הולך מJBL.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...