Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוויטרים איכותיים ולא צרחנים. הכותרת נערכה.


שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי סט של MOREL VIRTUS 4 INC והטוויטרים שלהם צורחים למדי איזה טוויטרים טובים אתם יכולים להמליץ לי שלא יצרחו והיו איכותים?

 

תודה מראש

hu:Clarion CZ702A amp: audison LRx 4.1k mono:JL Audio 500/1 set:Audison Voce AV K6 sub:double Hertz es250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עובר אקטיבי או פסיבי?

במידה ופסיבי, ניסית להנחית ב3DB דרך הקרוס? לראות אם זה עוזר?

במידה ואקטיבי, תוריד גיינים ותנסה לחתוך ב16kHz.

JL Audio

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עובר אקטיבי או פסיבי?

במידה ופסיבי, ניסית להנחית ב3DB דרך הקרוס? לראות אם זה עוזר?

במידה ואקטיבי, תוריד גיינים ותנסה לחתוך ב16kHz.

 

האמת שזה מה שאני רוצה לעשות להוריד אותו למינוס 3 db אבל איפה זה נמצא בקרוס אני לא יודע

hu:Clarion CZ702A amp: audison LRx 4.1k mono:JL Audio 500/1 set:Audison Voce AV K6 sub:double Hertz es250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוויטרים של מוראל הם SOFT DOME והם לא אמורים להיות צורמים.

 

הבעיה היא שבזמן שיצרנים בודקים ומאזנים את הסטים שלהם בתנאי מעבדה - ברכב רוב התנאים האלה הולכים לעזעזל.

 

קודם כל - בידוד הדלתות בצורה תקינה בכדי למצות את הפוטנציאל מהמידבאסים.

 

זה גורם הריסון העיקרי לטוויטרים - עצם העובדה שהמידבאסים לא באים לידי ביטוי בגלל שאין להם את התנאים המספקים לעבוד נכון הוא זה שגורם לטוויטרים לצרוח, כי מספקים לסט יותר מידי הספק.

 

הדבר השני הוא שזה סט שני חלקים והטוויטרים נמצאים גבוה יותר וקרוב יותר לראש והם גם מנוצלים הרבה יותר בקלות ע"י המגבר - מן הסתם, כל עוד אין לנו אמצעי ריסון ואיזון מספיק טובים - הטוויטרים יצרחו.

 

הפתרון הכי קל ומהיר וגם נכון לדעתי במקרה שכזה הוא פשוט להתקין את הטוויטרים בקיק פאנלים - באופן אוטומטי הם מורחקים מהראש וההספק בינם לבין המידבאסים מתאזן טוב יותר - לא רק זה, יש כאן גם תרומות לא פחותות לרוחב הבמה ובכוון נכון - גובה הבמה לא צריך להפגע (מנסיון רב).

 

ובנוסף לכל הדברים האלו יש את הטריוויאלי שזה להוריד אותם בקרוס ל-3DB וגם להוריד קצת את האזור הגבוה באקולייזר הפרמטרי או הגראפי של הHU אם יש לו אחד שכזה (תלוי מה הHU כמובן).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוריד את הטוויטר לקיק פאנל נשמע כמו ברדק, מה גם שזה יוריד את כל הבמה למטה.

 

לפותח השרשור- איך להרגיע את הטוויטר דרך הקרוס- כאן בעמוד שלוש למטה.

תתחיל מזה, אם לא עזר- תוריד טיפה את הגיין, ומשחק קטן עם האקולייזר.

 

בגדול- אלמנט שלא נשמע טוב, לרוב זה גם אלמנט שסובל, רחם עליו עד שתפתור את הבעיה.

 

בהצלחה!

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני - אני לא יודע איזה נסיון יש לך עם טוויטרים בקיק פאנל אבל הנסיון שלי שונה לחלוטין משלך.



 

בקורולה 96 שהיתה לי התקנתי סט אימג'ן של הייבריד אודיו

 

המידבאסים היו בדלתות מבודדות ועל טבעות שיצאו את דיפון הדלת והטוויטרים היו בקיקפאנלים מכוונים כלפי ראשי הנוסעים שממול והתוצאה היתה טובה מאוד.

 

אני יכול לאמר לך שאחד ממנהלי הפורום ישב ברכב עם עיניים פעורות כי הוא לא הבין איך הזמרת נשמעת כל כך גבוה בכזה סטאפ - זה הכל עניין של איזון וכיוון של הסט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה קיק פנאל ואיך עושים את זה הרחקתי את הטווטרים ממני הורדתי אותם בגיין והורדתי למינוס 2 db וזה עדיין לא עוזר אולי כדי לי לקנות טוויטרים אחרים איזה אתם ממליצים

hu:Clarion CZ702A amp: audison LRx 4.1k mono:JL Audio 500/1 set:Audison Voce AV K6 sub:double Hertz es250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיק פאנל זה הפלסטיקים שמצידי הרצפה בפינות של הרכב - מצד שמאל לדוושת הקלאץ' (או בלם אם זה אוטומט) ובצד ימין הפינה הנגדית.



 

זה עדיין לא עוזר לך כי עדיין אתה צריך לעשות עבודת איזון רבה לסט.

 

לא הייתי קונה טוויטרים אחרים אלה הייתי מרגיע קצת את הגיין קודם כל ואחרי זה מאפשר תנאי עבודה טובים יותר למידבאסים כמו שציינתי קודם.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

החיתוך בקרוס לא ממש ישנה לך את היחס לטוויטר

החיתוך בקרוס אכן נועד להוריד DB מסויים

עיקר מטרתו היא לייצר הרגשה של מרכז לנהג וזה נעשה על ידי חיתוך נמוך יותר של טוויטר הנהג מכיוון שפיזית הנהג קרוב יותר לטוויטר של צד הנהג

ונכון שהורדת החיתוך אכן מנמיכה קצת את הצווחנות של הטוויטר ושימוש בפונקציה הזאת יכול לסדר או למתן תופעה של צווחנות או ווליום גבוה בטוויטרים במידה סבירה

אבל אם אדם מוטרד מרמת הצווחנות של הטוויטר והוא מצייר זאת כטוויטר צורמני וצרחני אזי מידת ההשפעה של חיתוך הטוויטר בקרוס היא לא ממש משמעותית בכדי להפוך את הטוויטר ממצב הגדרה כזה, ועד למצב של טוויטר "רך נעים מלודי הרמוני".

עצתי לך היא במקום לסבול חפש לך זוג טוויטרים אחר או שתנסה להתאים לטוויטרים קרוסים יותר נעימים בהגדרות היצרן

פרקטית יותר נכון פשוט להחליף טוויטרים

בהצלחה

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...