Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה 1.4 טורבו 2012, סקירה וסיכום ביניים-שרשור בהמשכים


yohai71
שימו לב! השרשור הזה בן 2807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ומה עם מה שטוב בה?

מנוע שסוחב בכל סל"ד, אבזור נדיב ומראה מרשים.

 

אצלנו היא החליפה קורולה 2009 (שהחליפה קורולה 2006, שהחליפה 2003) ועשתה את זה כ"כ טוב שאין זיק של מחשבה לחזור לקופסת שימורים נטולת-מגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם באסטרה שלנו (1.4, ינואר 2012) מת המצבר לפני מספר חודשים, והוא הוחלף בחדש תחת אחריות במוסך היבואן. גם אני הופתעתי מכך מאוד לטובה. בכלל, אני ממש מבסוט מהיחס ומהמחירים של מוסך היבואן של אופל באזור מגוריי, ויש לי את היכולת להשוות זאת מול מוסכי יבואן אחרים כגון צ'מפיון וקרסו (עד עכשיו 'ש.י.ר.' מנצח בנוק-אאוט).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה יש לך רכב טורבו! כשאתה בעלייה ואני בירידה אני עוקף אותך!! (סתם האמת שגם אז לא..)

רכב יפיפיה (חוץ מהטסות לטעמי) באיכות גרמנית.. תהנה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בכזו מטעם העבודה, האוטו היה מושכר .

יצאתי לנסיעה של 230 ק"מ, אחרי 200 ק"מ נתקעתי עם הרכב. יצא עשן לבן מהאגזוז המנוע התחיל לגמגם ובסופו של דבר נדלקה נורה אדומה של שמן.

 

סה"כ התרשמתי לטובה מהמנוע היחסית חזק , מגיב טוב ודיי מאובזר.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

זה אחד הרכבים שאני תמיד נהנה לראות את העיצוב החיצוני שלהם,

גם אם כבר ראיתי אותו לא מעט, הוא תמיד נשאר מאוד נעים לעין, אפילו יפה.

מזכיר לי את האאודי A3 מלפני פעמיים, קווים עגלגלים שזורמים נכון.

אהבתי גם את הצורה של האסטרה הראשונה (?) שהגיעה לארץ (90' +- ?)

ובכלל לאופל משום מה יש לא מעט רכבים נאים מאוד לטעמי האישי.

 

אני מקווה שהמשקל הגבוה מתבטא לפחות בשקט ובסלון גרמני יציב ומהודק.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אורח מביא אורח ובעל הבית בורח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הקפצתם את השרשור, אני יכול להוסיף דיווח מהשבוע שעבר;

 

גיליתי טפטוף קל של נוזל קירור מתחת לרכב. הרמת מכסה מנוע גילתה ירידה במפלס נוזל הקירור, בתוך מיכל העיבוי. לא התרוקן לחלוטין, אבל בפירוש הרבה פחות מאז הפעם הקודמת שבדקתי נוזלים (כשבועיים).

 

קפיצה למוסך העלתה קונקטור שנדפק בצינורית המוליכה בין המיכל הנ"ל לרדיאטור- הוחלף ללא חיוב במסגרת האחריות והושלם מפלס הנוזל.

 

על הדרך בוצעה בדיקת חורף (לא ביקשתי, הם יזמו- טענו שעכשיו מתבצע קמפיין בדיקות חורף לכל האופלים במוסכים המורשים, כמובן ללא חיוב). הבדיקה כללה בחינה של רפידות הבלמים, תקינות הצמיגים, אורות ומגבים. למרות שלא צריך להחליף אצלי מגבים (הרכב חונה 95% מהזמן בצל, לרוב בחניון תת-קרקעי), קיבלתי זוג במתנה, כי זה חלק מהקמפיין.

 

FYI...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי,תעדכן אותנו בסוף אם לא החליפו גם משאבת מים (מחלה מוכרת) של הדגם הזה.

 

 

אני יכול להעיד,

לאמא שלי רכב כזה ( אני מטפל בו ) ומההתחלה הייתי בטוח בזה שמידי פעם כמות המים יורדת במיכל, אבא שלי אמר שזה בסדר ושאני סתם מדמיין.

יום אחד התחילו להישמע רעשים מוזרים מהמנוע, מעיין רעשים של ציוצים, כמו ציוצים של עכבר, לאחר בדיקה במוסך התברר שמשאבת המים נוזלת ( הרכב נקנה חד מהרכבה והיו לו 15 אלף ק"מ).

הוחלף ללא עלות והושלם מפלס הנוזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

^

עוד לא.

 

ואכן הוחלפה משאבת מים באחד הטיפולים הקודמים, תחת אחריות (בגלל זה לא עודכנתי). הנזילה האחרונה הופיעה "מהצד השני".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך האיזון אומר שאחרי 30000 קילומטר עם אסטרה ברלינה אני לא מסכים עם מה שכתב נר4.

המנוע רחוק מלהיות מחוספס, הגיר נעים הליכות (אם כי עבור מי שמחפש ריגושים בנהיגה הוא בהחלט אנמי).

בהשוואה לגיר המטלטל של הפוקוס - הוא עושה את העבודה יפה ובאמינות.

ובדקות הספורות שרוצים להרגיש "ספורטיביים" עם רכב משפחתי, שימוש בטיפטרוניק ישאיר את המנוע באזור הסל"ד היעיל .

מי שמייחס לשלט Turbo איזו הבטחה להתנהגות כביש ספורטיבית - יתאכזב. ביציאה מהירה מפניה אפשר להרגיש את השילוב של השהיית הטורבו וההורדה של 2-3 הילוכים.

הרכב ישייט בבטחה במהירות תלת ספרתית גבוהה (נבדק באוטובאן, כמובן :wink:) אבל אין סיבה לקחת את הרכב לכביש נס הרים.

מצטרף לכל ביקורת על ריבוי הכפתורים בקונסולה, ולמי שיש מערכת מולטימדיה של איתוראן בהתקנה מקומית - תנחומי הכנים.

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2807 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...