Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל מה שכתבתי למעלה לא רלוונטי מכוון שלא הייתה תמונה.

עכשיו זה ברור-קילופי לכה מה שמחייב צביעה מחדש.( או פלסטידיפ כפי שהציעו)

 

אגב הנזק שרואים לא ניגרם סתם ככה (רכב חדש ממש) אלא כתוצאה משימוש לא נכון בחומרים

שנהגת למרוח.

כשאני שטפתיע את הרכב בשנתיים הראשונות היתי שוטף את הגנטים בסבון של הרכב היתי שוטף את כל הרכב ואז לוכח מעט מים מהדלי ושוטף גנטים אומנם בסיום היתי מורח את השמן הזה שגורם לצמיג להיות נוצץ .. אבל עדיין היתי זהיר ורק על הצמיג

כשאני התחלתי פחות לשטוף את הרכב ואבא שלי עשה זאת הוא אם השמן הזה היה מורח גם על הג'אנט שאני אישית חושב שזה מה שאכל את הלכה של הג'אנט.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
קנה ספריי לקה לרכב,ניירות שיוף 800 ו1000 וצבע כסף\מטאלי\איזה שבא לך.

שייף את הג'אנט בהדרגה.

צבע את הג'אנט בצבע שבחרת.

לאחר ייבוש צבע אותו עם הלקה,רצוי כמה שכבות.

 

קבל מדריך של שני חבר'ה ממש תותחים בDIY

מקווה שעזרתי.

אכן כן עזרתה מאוד ..

השאלה היחידה שלי האם אני אוכל להחזיר את הגלגל למצב שהוא נוצץ כמו שהוא היה בהתחלה ..?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

עדיף לך לעשות בעצמך

יש מקומות שמחדשים אבל המחיר נע בין 200-250 אפילו 300 שח

לך תבין ?:arrow:

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

אני לא מאמין שאתה תוכל להחזיר אותו למצב כמו חדש. עדיף לצבוע את כל הגלגלים מחדש והפעם לשמור עליהם כמו שצריך ולא למרוח על מיני חומרים על הגלגלים פשוט כי רוב החומרים במכון שטיפה הם פשוט גורמים לצמיג להתייבש יותר מהר.

פורסם

טוב לא חדש דש אבל מצפה להחזיר תלכה את הנוצץ הזה שאפיין תיופי בגאנט למרות שחלקו אפור בכלל.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

×
×
  • תוכן חדש...