Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שיש ברכב שטיחים בהירים, אז הוא כנראה מכיר את הבעייתיות שלהם והצורך לנקותם מדיי מספר חודשים.

 

1)תנערו את השטיחים בחוץ על איזה עמוד תאורה או פח זבל.

2)תשאבו בבית טוב טוב את השטיחים, עדיף עם שואב שחובט בשטיחים.

3)רססו קצת רסס כבס על השטיחים, ועברו עליהם עם מברשת קשה שטבולה בטיפה מים.

4)תנסו לספוג את הלכלוך עם מגבות נייר.

5)גילית שהSIMONIZ לניקוי בדים הוא חומר מצווין לעבודה הזאת, רססו אותו באדיבות תוך כדי מעבר עם המברשת שלו על השטיח והוא יעשה פלאים.

6)תספגו מה שאפשר עם ניר סופג.

7)תמתינו איזה רבע שעה ואז תשאבו שוב עם השואב.

8 )תייבשו עם פאן את השטחים. (הם לא אמורים להיות רטובים כי הקצף לניקוי שטיחים מתאדה)

9)תהינו מהשטיחים החדשים שלכם :)

20130328_135417.jpg

20130328_135421.jpg

20130328_144547.jpg

20130328_165219.jpg

20130328_163527.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

יפה מאוד! אומנם אין לי שטיחים בהירים אבל גם על שחורים רואים לכלוך ואבק.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

להה לא צריך להתייאש :) עכשיו גם יבוא הקיץ.

 

אז כנראה שכבר לא ירדו גשמים, יהיה לנו סוג של שקט לכמה חודשים :wink:

 

darkmanxxx- אם יש לך שטיחים שחורים, אז הניקוי שלהם ממש פשוט.

 

פשוט תנער אותם טוב, תשאב ותעבור עם קצף לשטיחים עם קצת שפשוף של מברשת. גם הקצף של "כימיגת" שנמכר בסופר ב12 ש"ח יעשה את העבודה, מניסיון על שטיחים שחורים של פאסט.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני מנער אותם מפעם לפעם :wink:

בדר"כ פעם באיזה חודש-חודשיים אני שם אותם באמבטיה ושוטף עם סבון לכביסה עדינה ומבריש קצת, ושם אותם על איזה כיסא במרפסת לייבוש וזה יוצא כמו חדש. רק מה הבעיה?! זה פשוט סיפור. יש לציין שאני שוטף רק את הקדמיים, מאחור אף אחד לא יושב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

חחחחח:scatter:

 

אלון יש לך אומץ :wink:

 

הם לא מסריחים אח"כ? איך אתה מייבש אותם?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני הכנסתי אותם למכונת כביסה לתוכנית הכי ארוכה בשישים מעלות ללא סחיטה. יצאו חדשים. חזרתי על זה כל 3-4 חודשים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שטפתי את שלי היום וכמו שאמרתי, קצת מים באמבטיה עם סבון לכביסה עדינה וכמה שחור יצא מהם.

לא כל שטיח יכול להיכנס למכונה. רוב השטיחים הם מגומי, או התחתית גומי ולמעלה זה מעין לבד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
חחחחח:scatter:

 

אלון יש לך אומץ :wink:

 

הם לא מסריחים אח"כ? איך אתה מייבש אותם?

 

מסריחים? בדיוק הפוך.

שים חצי בקבוק של בדין ויש אחלה ריח לאורך זמן.

לייבוש אני משאיר אותם במרפסת ליום.

 

לגבי שטיחים מפלסטיק, אכן אני מניח שזה לא עובד [כלומר אי אפשר לדחוף אותם למכונה], למזלי שלי לא מפלסטיק.

 

טוב, עשיתם לי חשק לכבס את השטיחים.

צריך לבדוק איפה האישה תהיה מחר בבוקר... :wink:

פורסם

אני שוטף אותם באמבטיה, עם אבקת כביסה ומברשת, הרבה יותר טוב מכל התרסיסים למיניהם.

ייבוש של חצי יום על חבלי הכביסה(פשוט להניח אותם לרוחב החבלים), והם יוצאים כמו חדשים.

בתרסיסי הניקוי אני משתמש לניקוי מהיר, שבעצם נותן רק מראה נקי, כי הלכלוך בעומק השטיח נשאר.

לגבי שטיחי גומי, בעיקר הבהירים, אותו דבר, שטיפה באמבטיה עם אבקת כביסה ומברשת. עשר דקות

וזה כמו חדש. כמובן שהייבוש קצר בהרבה.

פורסם

אושרי אתה משתמש במים חמים או שמספיק קרים?

 

ניסית את זה גם על השטיחים החדשים? אני מניח שהם דומים לשלי, בגלל זה אני שואל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני משתמש בדיוק באותה שיטה של אושרי, שוטף במים חמים בהתחלה (אם יש, אני לא מדליק דוד במיוחד בשביל זה) לאחר מכן עובר על כל השטיח עם חומר שטיחים שנקרא carbona של יעקובי, מנקה מעולה ומשאיר ניחוח טוב.

בסוף עובר שוב עם מים ולאחר מכן חצי יום במרפסת לייבוש.

יש לי 2 סטים של שטיחים (בהיר וכהה), לא יודע אם ככה כל A6 מגיעה אבל הבעלים הקודמים אמר שככה הגיע הרכב.

אני אישית תמיד עשיתי ככה, השטיח יוצא נקי בלי שום זכר לליכלוך.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...