Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעקבות בדיקה שבוצעה לרכב אותו אני מעוניין לרכוש, שאלה לגבי המושג "פגיעה בדופן"


samg
שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לרכוש רכב מאחת מחברות הליסינג\השכרה הגדולות.

נשלחה אלי הבדיקה שהרכב עבר במכון בדיקה קומפיוטסט.

ידוע לי שאין מה להסתמך עלי ועלי לבצע בדיקה מטעמי וכך גם יקרה במידה ואחליט סופית ללכת על הרכב.

בכל אופן, בבדיקה רשום בסעיף המרכב שקיבל ציון של 87, "תקוני מרכב, משמעות נמוכה: סימני פגיעה דופן ימין, תיקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע. פגמים, נזק לפגושים.

 

הכל דיי הגיוני, רציתי לשאול איך אני אמור להתייחס ל"סימני פגיעה דופן ימין"? מה זה אומר ומה אמורים כעיקרון להחליף, אם בכלל, בשל כך?

 

יתר הבדיקה תקינה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקות שחברות הליסינג "מבצעות" (המבצעות נרשם בגרשיים מכיוון שלעיתים הרכב כלל אינו מגיע למכון הבדיקה) שוות לקליפת השום.

אם הרכב מצא חן בעיניך קח אותו למכון בדיקה עצמאי מטעמך ועמוד על בדיקת משמעות הפגיעה וחומרתה. חברות ליסינג נוטות לעגל פינות בתיאורים הגרפיים שלהם לגבי מצב הרכב ("זה קוסמטי", "זה כולה מחובר בברגים") בעוד שלעיתים יכול להיות שיש משמעות מסחרית רצינית מאחורי פגיעות כאלו ואחרות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה. כל זה ידוע ומוכר.

השאלה, האם מוסך שאני סומך עליו יוכל לתת לי פרטים יותר מדוייקים על מצב הרכב ובכלל זה, אותה "פגיעה בדופן ימין" עוד לפני שאני מחליט לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה שאותו אני בוחר? וכמובן אולי בכלל ליתר את הבדיקה ולחפש רכב אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה (בדיקת מרכב ושלדה) אני חושב שעדיף פחח.

לגבי הצד המכאני - מוסך (לפחות מוסך מתמחה בדגם).

עריכה - רענן הקדימני.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת כל מוסך רגיל עם מחלקת פחחות, לגשת לפחח שיעיף מבט?

האם יש טעם להעדיף מוסך מורשה פורד\מאזדה לצורך זה?

יש מוסכים מומלצים כאלה בצפון, איזור חיפה וצפונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...