Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט 2010 לא מניעה גם לאחר התנעה עם כבלים.


matanfr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הרכב של אמא שלי-סוזוקי סוויפט 2010 (עדיין באחריות) עם מצבר של 36 אמפר/שעה שהגיע מהמפעל.

היום בבוקר הרכב לא הניע. כשמקישים את הקוד ונותנים סוויץ' שומעים תקתוקים מכיוון המנוע ואורות לוח השעונים מהבהבים ובזה נגמר העניין. אציין כי לא נשכחו אורות דולקים או כל אור אחר ברכב.

 

ניסיתי להניע את הרכב שלה עם כבלים באמצעות הרכב שלי (יאריס, מצבר של 45 אמפר/שעה) אך לא הצלחתי.

 

בשיחת טלפון עם מוסך היבואן-אמרו לי שיתכן והמצבר מת לגמרי, ויכול להיות שזה גם בגלל הקודנית.

 

אשמח לדעת כמה יכול לעלות מצבר חדש באותה קיבולת אמפר/שעה, ועל יצרנים מומלצים. האם יכול להיות מצב שבו המצבר עדיין באחרית כלשהי אחרי כמעט שנתיים? האם יש אפשרות לגרום לרכב להניע ע"י ניתוק קודנית וחיבור כבלים מחדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

יש לך אפשרות להניע עם רכב בעל מצבר גדול יותר?

כאשר חיברת את הכבלים נתת גז (העלת את הטורים) ברכב שלך?

 

בעיקרון התקלה אכן נשמעת כמו מצבר אבל אין סיבה שלא תצליח להניע את האוטו גם אם המצבר נפרק לגמרי.

כל מה שצריך זה לתת לרכב כמה דקות להיות מחובר לרכב אחר עם כבלים ולהשתדל להשאיר את המנוע על 2500-3000 סל"ד.

 

לגבי בחירת מצבר, ממליץ לך להתייעץ עם המומחים, מצברי שנפ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הרכב התורם אינו מונע ומשתמשים בכבלים אוטו-דיפו-סטייל הרכב המת לא יניע. מאחר ולא מומלץ לתת כבלים כאשר הרכב התורם מונע יש לחבר את הכבלים ולהמתין מספר דקות לפני נסיון ההנעה. בזמן הזה המצבר המת נטען מהמצבר החי ואם מצבו לא קטטוני אז הרכב המת יניע בכוחות עצמו לאחר כמה דקות טעינה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים,

ניסיתי להניע כשהעליתי טורים-ללא הועיל. הכבלים תקינים (הנעתי בעזרתם 2 רכבים במהלך החודש האחרון). הרכב המניע לא הותנע אלא חיכיתי 5 דקות אחרי שחיברתי את המצבר שלי, והסוויפט עדיין לא הניעה :shock:

 

איתמר, הכבלים נקנו באוטו דיפו אבל הם איכותיים-תוצרת michelin, ברוחב 16 מ"מ עם חיבור "אקסטרה" בתנין (כמו שהוסבר בקורס).

 

אני מעדכן שהמוסכניק הגיע אלינו והתניע את הרכב עם בוסטר שהביא מהמוסך. הוא בדק את הכבלים שלי ואישר שהם תקינים, ועם הרכב המונע נסענו למוסך. במוסך בוצעה בדיקה נוספת של המצבר. המצבר הניע.

המתנו כמה דקות וניסינו להניע שוב-והמצבר כשל. בבדיקת עומס המצבר נכשל גם.

 

האינדיקציה-מצבר לא תקין.

 

המזל הגדול הוא שעוד 5 ימים הרכב היה בן שנתיים ואז האחריות על המצבר היתה נגמרת.

המצבר הוחלף למצבר שנפ ללא חיוב כלל.

 

ההסבר של המוסכניק-מכיוון שהנסועה ברכב מאוד נמוכה (8000 ק"מ בשנתיים) אז יש סיכוי שהמצבר לא הספיק להיטען ואז הפסיק לתפקד בהדרגתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...