Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסקודה שלי עושה 9 ק"מ לליטר. לפי דעתי היא צריכה לעשות יותר ק"מ לליטר, משהו כמו 12:1.

 

האם הצריכה נורמלית ?

מוסיף רק שהנהיגה רגועה והאוטו לא עובר את ה-3000 סל"ד.

 

תודות לעונים.

פורסם

האם אתה נוסע בעיר או מחוצה לה כי התצרוכת הממוצעת המפורסמת ע"י היצרנית נוגעת לנסיעה ב-90 קמ"ש.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
האם אתה נוסע בעיר או מחוצה לה כי התצרוכת הממוצעת המפורסמת ע"י היצרנית נוגעת לנסיעה ב-90 קמ"ש.
מעורב אבל בעיקר מחוץ לעיר. המהירות בד"כ היא 100 קמ"ש שמתקבלת ב-3K סל"ד.

 

אגב, אין לי מושג מה התצרוכת שהיצרן מפרסם. מישהו יודע ?

פורסם

באמת נשמע קצת גבוה למנוע קטן בנסיעה רגועה ובין עירונית. אגב, נסיעה בין עירונית היא לא בהכרח חסכונית יותר. אם נניח שמדובר בנסיעה מהמרכז לירושלים ברכב עמוס - הצריכה תהיה גבוהה יותר.

 

האם הצריכה תמיד הייתה כזו?

 

קשה לקבוע מה צריכה להיות הצריכה לרכב בן 10, זה מאוד תלוי בבלאי. אבל אם מצבו הכללי של המנוע טוב (לא אוכל שמן, לא מתחמם), יכול מאוד להיות שאתה נוסע על תערובת עשירה בגלל חיישן תקול כל שהוא. האם בוצעה לרכב בדיקת גזים בטסט האחרון?

פורסם

לפייבוריט בשנת 94 היה ממיר קטליטי בשילוב עם מאייד(מוזר משהו)והיא צרכה יותר דלק מאלו שקדמו לה.בדוק אם המאייד נקי ומכוון היטב,יש לזה השלכה גדולה על תצרוכת הדלק,למרות שבכללי הפייבוריט היא לא חסכנית גדולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קודם כל עקב כך שהרכב ישן ומנוע שלו עוד יותר ישן (תכנונית) יש סיכוי שזו הצריכה הרגילה אבל אם יש חשש, קראתי פה פעם שמישהו פה היתה לו צריכת דלק מוגזמת עקב טרמוסטט לא תקין! (מרצדס).

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

הצריכה מוגזמת.

 

 

לי היתה מודל 94. עם מזגן ונסיעה עירונית בלבד הצריכה עמדה על כליטר ל 12 או 13 ק"מ.

שווה לך לקפוץ למכון קרבורטורים לבדיקה וניקוי, אולי גם כיוון הצתה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפייבוריט בשנת 94 היה ממיר קטליטי בשילוב עם מאייד(מוזר משהו).

מוזר לאללה. ב 94 הדגם שיובא לא היה ה GLXI המוזרק?

פורסם

לא נכון! הפייבוריט 94 הגיעה עם מאייד כפול מתוצרת JIKOV הצ'כית,שהיה דומה לפירבורג שהורכב ברוב המכוניות הגרמניות.רק ב 95,הפליסיה הגיעה עם הזרקת דלק.גם הפייבוריט יוצרה בגירסת הזרקה,רק שהיא לא יובאה לארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לא נכון! הפייבוריט 94 הגיעה עם מאייד כפול מתוצרת JIKOV הצ'כית,שהיה דומה לפירבורג שהורכב ברוב המכוניות הגרמניות.רק ב 95,הפליסיה הגיעה עם הזרקת דלק.גם הפייבוריט יוצרה בגירסת הזרקה,רק שהיא לא יובאה לארץ.
לנו בזמנו היתה פיבוריט ששווקה בשנתה האחרונה בישראל (94), עם הזרקה!
פורסם

אני יסביר לך מאיכן נובעת טעותך:היתה לכם כנראה פייבוריט שנקראה GLXI,שהיגיעה ברמת גימור גבוהה ובצבע כסף בלבד,ולא היתה לה הזרקה,למרות השם אלה מאייד כפול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני חייב לציין שאני מסכים עם חן פרחי שרכבי הסקודה שנת יצור 94

שהגיעו אלי לטיפול היו בעלי קרבורטור כמובן ולא הזרקה!

מהשלא ידעתי וחן פרחי מחדש לי שהרכבים הנ"ל הם בעלי ממיר קטליטי?!

ובקשר לשאלתו של בעל הסקודה פיבוריט 1.3 מודל 94 בעל

הרכב לא ציין עד כה באם ברכבו יש קרבורטור או הזרקה

בכל מקרה בנסיעה שרובה ככולה מחוץ לעיר התצרוכת דלק

ניראית מעט גבוהה.

באם ברכב יש קרבורטור יש לדעתי מה לשפר בשיפוץ

וכוון קרבורטור.

בברכה צביקה קרבורטורים

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

אינני יודע אם אמנע את המשך הויכוח, וזה גם אינו קשור כל-כך לשאלתו של doorman, אך באתי לחזק את תגובתו של חן פרחי, אכן הפיבוריט 94' שווקה בארץ מצויידת במאייד כפול וממיר קטליטי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...