Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
deer pussy cat (זאת לא טעות פשוט פתח במקום שווא , זה יוכל להיות שילוב מענין ..)

 

שואף הרבה הרבה אויר ומסביר..

גיבוב של שטויות - לא לגבי שימוש בכיוון הפוך של הילוכים במירוצים , אבל לא נראה לי שפומי הוא אחיין של רוסי , מקסימום בן של בת דודה של אחיינית חורגת (נו , זאת שהייתה בפיאצה נבונה עם הגרביים עד הברך) בכל אופן , הכיוון זה לא מה שישנה למר פומי כהוא זה את רמת הרכיבה , ואתה יודע מה ?

אם עדיין לא הבנת.. יוצאת חוברת הדרכה לחופש (מנוקדת ..) , אז יאללה .. חפש בסטימצקי.

פשש, איזה יופי. אתה גם יודע לכתוב אנגלית.

Mental Masturbation...

 

תלמד לאיית קודם ואז נמשיך עם הדיון באנגלית.

 

בקשר לפומי.

לא זכורה לי טענה שהוא אחיין של רוסי, או אחות של שוונץ אפילו.

בכל אופן השאלה היתה לגיטימית.

מעניין לדעת כמה שאתה מבין ויודע בנושא, כנראה שכל רוכבי המסלול לא זקוקים להילוכים הפוכים.

 

קשקשן.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

הכוונה היא לרגש. רגש. רגש. רגש.

 

יש הבדל עצום בין העברת הילוכים בזמן רכיבה בכביש מפותל באופן רגיל לבין הפוך. בין אם אני רוסי או קוזילבל.

אם כל ההבדל בין השיטות הוא להחליף את המוט, אז למה לא לנסות?

פשוט רציתי לדעת האם מישהו עשה את זה פה ויכול לתת איזשהו פידבק.

 

 

מתחיל להרגיש פה כמו בתפוז...

אין כל הבדל ברגש. ההבדל היחידי הוא ביכולת (יכולת, לא ענין של נוחות - פשוט יכולת פיזית) להעלות הילוך תוך כדי האצה בפניה, במצבי הטיה-שמאלית קיצונית, כאשר אין מקום בין הכביש לרגלית לדחוף מגף. במסלול זהו דבר הכרחי; אם יש מישהו שהרגליים שלו קטנות במיוחד (שמעתי שגודל הרגל, אגב, פרופורציוני לגודל אתם יודעים מה; אם ככה זה תיאור שמתאים לביאג'י, לא...?), או הרגליות גבוהות במיוחד, או שלא מטה את האופנוע באופן קיצוני - יבושם לו. הרוב המכריע במירוצים רוכבים עם החלפה הפוכה. בכביש? בודאי שאין צורך, כי אף אחד לא עומד עם סטופר ומודד אותנו; אז נצא מהסיבוב בהילוך אחד גבוה יותר או, רחמנא ליצלן, נמתין עם ההאצה עד יעבור זעם ההטיה. לדעתי זה לא שווה את הסיכון שברגע קריטי נוריד הילוך במקום להעלות, ונשלח את הזנב לחפש את החברים שלו (או את הבוכנה לעולם שכולו טוב).

 

 

טל

מידה 46 בנעליים, אגב

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

זה אולי המקום להטות את השרשור קצת שמאלה ( בלי להפוך אותו אוף טופיק ) :

 

אפשר להתחיל לנתח את הקשר בין מידות הנעליים (!!!!!!!) לגודל האופנוע , שהרי ...

 

( ואני נעזר פה בידידנו המלומד ט.שביט ) - האסכולה הכללית גוסת כי :

 

מי שיש לו אופנוע גדול יש לו " מידות נעליים " קטנות :cry::cry::cry:

 

ואז בלי קשר לרגלית הילוכים ישרה / הפוכה / בזווית יש כמה חברה שיצטרכו לעבור לפורום מכוניות ולהשיג להם איזה ידית הילוכים . :-):-):-)

 

( אם אתם מבינים למה אני מתכוון )

 

אל תקחו את זה ( או כל דבר אחר מהפורום ) אישית .

 

ואגב ....

 

איך הייתם מתייחסים בהקשר ( המיני כמובן ) לרוכבי הסופר מוטו ????

 

שמעתי שיש איזה זמרת מפורסמת שיש לה מה להגיד בנידון .....

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

×
×
  • תוכן חדש...