Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את מה שנכתב בנושא שפתחתי (וננעל מסיבה לא מובנת)

 

קודם כל ממש צר לי שהמשתמש שכתב שאני חושב שאני מציג את חברי הפורום כנערי שליחויות

חושב כך.

כי זה ממש לא נכון:mm_sad: !!!

 

לידיעתך התקשרתי לפחות לעשרה מקומות ובניהם למקומות שהמשתמש בני ל. כתב.

ואין שם את החלקים שאני צריך.

 

בנוגע זה ששאלתי אם מישהו ראה את החלקים הנ"ל אז מקריאה מעמיקה בפורום אז הבנתי שיש אנשים שמבקרים במקומות כאלו בדרך קבע , והרשתי לעצמי לשאול אם מישהו ראה ....

אני לא חושב בשום צורה שהיא על אף אחד שהוא נער שליחויות , להיפך.......

אני מאוד מעריך את כל העזרה שניתנה לי בפורום הזה.

 

הסיבה שאני ביקשתי היא כי לי כמעט ואין זמן התעסק בזה בגלל שאני בבית בדרך כלל רק בסופי שבוע

וכל שאר הזמן אני בבסיס.

 

אז אני מצטער מאוד אם קיבלת את הרושם הזה ( או כל אחד מהפורום הזה..), כי הוא לא נכון!

פורסם

הסיבה לנעילת הנושא דווקא מובנת בהחלט. אתה לא יכול לצפות שחברי הפורום יחפשו בשבילך חלקים. קיבלת כתובות וטלפונים של מקומות מתאימים ואתה מוזמן להמשיך לחפש בהם. אם יש לך שאלות אחרות - שאל.

הנושא הזה יימחק בקרוב, אלא אם יש לך משהו להוסיף...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...