Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה משפטית - נוסע לא חגור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל מה שאמרתי זה שהבלמים אצלי לא רגישים במיוחד ואני בולם מתוך הרגל להפעלת הג'י המינמלי, ואתם תוקפים אותי. זה לא שאני נוסע לא חגור אומשו \:

 

 

הדבר היחידי שבולם אותך זה העמוד והרכב המרוסק

עמוד? איזה עמוד?

עמוד במרחק של 5 מ' מקיר בטון

העמוד הזה? זה עמוד, ציווי מלשון לעמוד. אבל כן, גם לי לקח רגע להבין את זה.. P:

וחוץ מזה, אני לא נוהג להתרסק לתוך עמודים, זה אבא שלי P:

 

 

סליחה,טעות שלי. לא שמתי לב כ"כ חשבתי שהוא מדבר על עמוד בטון, כתבתי במהירות.

 

 

עמוד בטון, קיר בטון הכוונה נשארה אותה הכוונה. תדמיינו את עצמכם באותה סיטואציה אבל עם קיר בטון :roll:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

שלום

לפי החוק השוטר יכול לא לרשום דוח,ולכן ברור שהוא יכול לרשום דוח למי שהוא מחליט.

התאריך בעיתי באופן מסוים,אך נראה לי שאם זה יגיע לבית משפט ,התביעה תצליח להסתדר זאת אומרת :תבקש תיקון כתב האשום והשופט יסכים.

עו"ד אריאלה זהר-הלוי

054-4543654

עו"ד יונה מאירוביץ

054-7544140

×
×
  • תוכן חדש...