Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אחרי שסידרתי את בעיית המצבר התגלתה לי בעיה חדשה ,היום נסעתי עם הרכב במשך 10 דק' ולאחר מכן כשחזרתי

 

הרגשתי ריח של רטיבות אז בדקתי ובדקתי וגיליתי שאיפה שהצד של הנהג מתחת לשטיח יש רטיבות ...:(

 

ממה זה יכול להיות?

 

האם זה חמור?

 

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

בד"כ מצריך פירוק של הדשבורד אז זה סיפור קצת יקר.

הנוזל שהרגשת זה נוזל קירור אז את גובה המפלס שלא תסע בלי נוזל קירור ואז תאלץ גם להחליף מנוע.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לתיקון התקלה.

פורסם

החלפת רדיאטור חימום ב- 307 לא מצריך פירוק הדשבורד.

עלות הצינור ורדיאטור החימום נע באזור 1600 ש"ח לחלקים מקוריים.(רק חלקים)

השאלה האם הרדיאטור אכן סדוק או שהנזילה היא מהאטמים.

יש צורך לבצע בדיקה בלחץ למערכת קירור ולהגיע להחלטה.

פורסם

אם אתם אומרים שזה הרדיאטור שתפקידו לחמם את הרכב שגורם לרטיבות ,אז לא ברור לי איך זה קשור לנוזל קירור?..

פורסם
אם אתם אומרים שזה הרדיאטור שתפקידו לחמם את הרכב שגורם לרטיבות ,אז לא ברור לי איך זה קשור לנוזל קירור?..

הרדיאטור האמור שהוא כנראה הגורם לרטיבות מחמם אותך בחורף באמצעות נוזל הקרור של המנוע המסיע את חום המנוע עד אליך בתוך הקבינה, באמת בהרבה מקרים הרדיאטור עצמו תקין והדליפה של נוזל הקרור נובעת מאטמים פגומים הנמצאים מעל לרגלים של הנהג. בדיקה במוסך תגלה בקלות את מקור הדליפה, לא צריך לפרק את הדשבורד כדי לבצע את התיקון

פורסם

אז זה לא עובד גם בפעולה ההפוכה זה לא מקרר גם את המנוע בקיץ?

 

כמה להערכתם זה יעלה במוסך מורשה?

 

תודה

פורסם

זה עובד בדיוק אותו הדבר בקיץ ובחורף.... בקיץ אם תפעיל חימום זה יעזור בקירור המנוע.

פורסם

ככה שאם זה עובד גם בקיץ בקירור המנוע ,אז אי אפשר לחכות עם זה כי אז יכול להיגרם נזק למנוע כשהוא לא יצליח להתקרר..כן?

פורסם
כמה עולה לתקן?

זה יקר?

 

100% זה זה?

 

במקרה הספציפי הנ"ל, זוהה פיצוץ ברדיאטור עצמו , הסיפור לא היה זול וגרר תיקון של כמה אלפים טובים (מוסך מורשה פג'ו)

 

יכול להיות שמדובר רק באטם לא תקין פריצה קטנה או נזילה מבלאי של הצינור.

 

כך או כך אני ממליץ לך לגשת למוסך בהקדם, המכוניות האלו מאוד רגישות להזנחה וחבל לפתוח בסדרת תקלות שייגרמו כתוצאה מכך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

הסתכלתי על הרדיאטור ברכב שנמצא אגב ממש מול הפתח של הדלת של המנוע ..לא מסובך להגיע אליו בכלל

אז הוא נראה לי תקין כזה פרט לשריטה קטנה עליו (כמו במזגנים הישנים שהיו פעם בבתים שמבחוץ היו להם שריטות כסופות כאלו )

פרט לזה לא ראיתי שום חור שום דבר..

×
×
  • תוכן חדש...