Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדור איתור "קרובות"


A110
שימו לב! השרשור הזה בן 755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היבול היומי -

תודה רבה!

 

לפחות משמח לשמוע שהיא החזיקה מעמד 9 שנים לאחר שמכרנו אותה, הייתי בטח שהיא ירדה מהכביש כמה שבועות אחרי שמכרנו אותה!

מכרנו אותה בסוף שנת 91 או תחילת 92 במחיר 500 שקל בלבד! והיא הייתה במצב ירוד לגמרי! חצונית ופנימי וגם עם מנוע לא טוב!

 

מעוניין אם עדיין קיימת ומסתתרת באיזה מקום?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא קשה אשמח לברר לגבי:

301202 פיג'ו 504 71 צבע זהב

747984 פיז'ו 504 69 צבע תכלת

850342 סאאב 95 76 צבע כחול

804413 סוברו DL 78 צבע כחול

708984 מק R600 שנת 69

108381 שברולט טנדר 65

 

המון תודה

איציק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא קשה אשמח לברר לגבי:

301202 פיג'ו 504 71 צבע זהב

המון תודה

איציק

 

פיז'ו 504TI.

 

כבוד.

 

לפני 25 שנים נהגתי על ידנית כזו. בקושי 100 כ"ס אבל זריזה מאד, עם תגובת דושה נמרצת. לפיז'ו שלי נפח מנוע זהה(1796 סמ"ק), מאייד ויחס דחיסה נמוך יותר המניבים 79 סוסים(אבל לפחות סוסים שמנים, עם מספיק מומנט :wink:).

 

ל-TI האחרונות מנוע בנפח 1971 סמ"ק ו-106 כ"ס. מעניין אם עוד נותרה אחת לרפואה בארץ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן כן ,

הנפח היה 1971 סמ"ק , במקור היה של חברת "כור" ,

בתור ילד אני זוכר שהיה מאד מהיר הגיע למהירות של כמעט 200 קמש,

זכרונות ממש טובים, סאן רוף, אם אינני טועה כסאות עור ובכלל המכונית המהירה ביותר בסביבה,

סבל מבעיות חוזרות של משאבת דלק שהיתה מותקנת על מיכל הדלק, פשוט תמיד היתה לנו משאבה חלופית.

רכב זה אחראי לסריטת ה 504 שלי, כרגע מסתפק ב GR שנת 80 וממשיך לחפש GL / TI ישן יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מה קרה עם ה 504TI קופה שעמדה ברמת השרון?

 

היא לא היתה TI אלא V6. שנת 80', ירקרקה.

 

ובטפשותי פספסתי אותה כשהאיש רצה למכור אותה ב-12,000 ש"ח לפני כ-10 שנים. המכונית לא היתה במצב מבריק אך נסיעת מבחן קצרה גילתה אריה שכוחו עדיין במותניו.

 

504 קופה V6 היא מכונית שאני חייב לרכוש ביום מן הימים, אך היא תהיה עם פגושי מתכת ולא פלסטיק צבוע, כמו הירקרקה ההיא(הפלסטיק החליף את המתכתיים מדגמי 1980 ואילך).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...