Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קנגו 2002 ויש לה בעיה שפשוט אתה נותן גז ואוטו מגמגם בנסיעה קשה לו להאיץ

אחרי הרבה סיפורים אמרו לי שזה משאבת סולר לקחתי תאוטו למוסך של חבר משפחה

והוא טען שבגלל שזה דגם 2002 והמשאבה עובדת דרך מחשב וזה בעיה ידועה בדגמי 2002

אז עדיף לי להחליף את המשאבה לדגם יותר ישן שעובד בלי מחשב וככה זה יפטור את התקלה ולא יעשה בלאגן עוד שנה בערך

השאלה היא יש אמת בדבריו? או שהוא כמו כל מוסך מנסה לערברב אותי כי לי לו משאבה ישנה יותר במלאי

ואם ביכלל אפשר לשים באוטו משאבה בלי מחשב

פורסם

ישנה משאבה אלקטרונית וישנה משאבה מכנית.

 

מי שמציע לך הרכבה של משאבת מכנית במקום האלקטרונית הוא חובבן, נוכל ועוד כמה דברים שלא עולים לי בראש כרגע והייתי מתרחק ממנו.

 

עצם זה שהוא מודיע לך בנחרצות שזה לעוד שנה בדיוק זה מראה על חוסר מקצועיות.

 

יש לך מרצדס? הלך המנוע? בדיוק יש לו במלאי מנוע של אונו פייר גם ככה זה שני ברגים וחוט חשמל אחד אז למה לא?

פורסם

מבחינת העקרון זה אפשרי ביכלל? כי הוא צריך לעקוף את המחשב והמחשב לא יראה תקלה בלוח?

המכונאי אמר שזה בעיה רק בדגם ה2002 שיש משאבה מהסוג הזה

פורסם

יכולות להיות הרבה בעיות אבל לבוא ולהרכיב משאבה מכנית אמרתי לך זה כמו לשתול מנוע של פיאט אונו בתוך bmw סדרה 5.

פורסם

מדובר בשתי משאבות שונות לחלוטין . אתה צריך להחליף חצי רכב בעקבות החלפת המשאבות .

 

למכנית אתה זקוק לכבל גאז , כלומר החלפת הדוושה כי באלקטרונית [epic] הדוושה מפעילה חיישן .

המחשב שונה כי הוא קורא את חיישן קידום הזרקה ואת המרסס החשמלי שנמצא רק במכנית ולא באלקטרונית.

גלגל הרצועה שונה .

בקיצור, רק להחליף ולהחליף ולהחליף חלקים חוץ מהמשאבה .

פורסם

לדעתי כדאי לך לחפש בפירוקים משאבה אלקטרונית. אם יש לך מזל תמצא אחת טובה .

אפשרות שניה היא להרכיב משופצת עם אחריות ל 8 חודשים . אם אתה מעוניין תיצור איתי קשר בה"פ .

זה הרבה יותר זול ואמין מאשר לשנות חצי אוטו .

פורסם

המוזר שהמוסכניק אמר שיותר זול להחליף את כל מה שאמרתה ולשפץ את המשאבה עולה בערך אלפיים אחרי עבודה

×
×
  • תוכן חדש...