Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורא משעמם ביוון וכאילו לא חסר כסף שם


proxima
שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה עושה סדנת שיפורים באין הרבה עבודה ומזומנים ? נכון, משקיעים בשיפור מנוע צנוע לאיוו, הרי ידוע שתאוצה אף פעם לא

היתה הצד החזק של העגלה היפנית שתמיד סבלה מתת-כוח כרוני.

 

השאלה כעת, האם 2000 כ"ס מראש מנוע שעלה 30,000 דולרצ'ים יספיקו באמת ? ותוך כמה זמן מתרוקן מיכל דלק

כשמשתמשים במזרקים היורקים 9 ליטר מתנול לדקה ומשודכים לטורבו של 100 PSI, והאם לא היה כדאי לשקול פיתוח מערכת תדלוק אוירי ?

 

Cast Garrett compressor wheels (right) tend to come apart above 50 psi. CNC billet aluminum wheels (middle) are stronger, but why not be different and use your own CNC billet titanium (left) compressor?

compwheels.jpg

 

108mm twinscroll T4 turbo, with custom quad ball bearing CHRA and 100psi capability.

gt47killer.jpg

 

turbo3.jpg

2000hpturbo.jpg

 

12,000rpm ported head, complete with titanium valves and copper-beryllium valve seats:

 

cylinder5.jpg

 

cylinder.jpg

 

hollow titanium billets camshaft with DLC at only 234 grams

titaniumcams.jpg

titaniumcams1.jpg

 

billet mmcs-titanium connecting rods at 286g

 

titanium1.jpg

 

titanium2.jpg

 

custom beryllium pistons with DLC

pistonnew3.jpg

 

pistonnew2.jpg

 

אי אפשר תמיד להמעיט בחשיבות של פין עבה

pincustom.jpg

 

וקרנק טיטניום לא מזיק

crankti.jpg

 

36 ליטר בדקה למערכת הזרקה, זה אומר שהאוטו יסע בערך דקה ?

850lbsinj.jpg

 

פה דעתינו חלוקות, אני אומר התחלתם בטיטניום תמשיכו עד הסוף, אבל כנראה שבכל זאת המשבר הכלכלי השפיע והבלוק החדש

כורסם מאלומיניום מחושל המוני, מה לעשות? חייבים להתחפשר איפשהו.

billet1.jpg

billet2.jpg

2000hpengine2.jpg

 

משהו קטן להעביר את הכוח בסבבה

clutch1.jpg

clutch4s.jpg

 

project2.jpg

project1.jpg

 

 

850lbsinj.jpg

 

 

הרצה בלחץ רגוע רק של 48 PSI

evo81523hp.jpg

 

למי שרוצה להמשיך להשתעמם.

 

נ.ב, בכל זאת מרוב התאמצות לחסוך בהוצאות נעשה וויתור על הפקונג-ראש, אין אטם פשוט אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר הרבה זמן אני עוקב אחריהם

 

הם פשוט עושים שם עבודה מדהימה, הם בונים הכל לבד

 

השרשור המלא

http://forums.evolutionm.net/evo-dyno-tuning-results/447351-highest-hp-4g63-engine-2007-a.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא אופטימי בכלל עם התיאור שלך :lol:

מבלי לראות אותה נוסעת אני כבר מפחד וחוץ מזה המשהו הקטן שמעבית את הכח צריך 3 רגלים כידי ללחוץ עליו .:wink:

אמת כבוד לחברה האלו , זוהי תוצאה של שילוב כסף רצון ואנשים נכונים!:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל נתי, גם אני עוקב אחרי החוליגנים האלה , עבודה ברמה גבוה מאוד מאוד

לא רק את הבלוק כירסמו מגוש, אלא גם את הראש , ואת הטלטלים הבוכנות הקראנק והקאשפטים הם גם ייצרו בעצמם

 

 

אגב, לפותח הת'רד ,מזרקים של 9 ליטר בדקה לא בהכרח נותנים 9 ליטר בדקה , מה גם שמכוניות כאלה

לא בנויות לסוע דקה רצוף , מקסימום 11 שניות כולל הBURN OUT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוקסימה, שאלת למה לא לעשות גם את הבלוק מטיטניום.

 

אני אתן לך תשובה, רק עלות החומר גלם(טיטניום) היתה עולה כמו איבו חדשה.

זמן העבודה על מכונת העיבוד היה לוקח פי 10-15 אם לא יותר.

 

כנראה הם לקחו בחשבון שהחלקים שעובדים תחת עומס מירבי יהיו מטיטניום ומה שלא אז אין צורך(כסף+זמן עבודה).

 

 

אבל ואוו, איזה בהמה! לשבת ברכב הזה שהוא מגיע ל4000 סל"ד נראה לי תחושה שלא מקבלים משום כלי אחר!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, אבל בדקתי פה.

טיטניום מהסוג היקר עולה בערך 40 דולר, הבלוק לא ישקול יותר מ 50 ק"ג, יענו בערך אנחנו מדברים על 2000$,

 

אם הם שמו 30,000$ על הראש, מה זה בשבילם עוד 2000$ על חלק מורכב פחות כמו בלוק מנוע ?

גם אם זה יקח פי 15 זמן עיבוד, זה בסה"כ מערכת ממוחשבת שמריצה את הכרסומים והיא שלהם.

 

חוצמזה, אם אתה אומר שהם הפעילו שיקולי עלות בפרויקט הזה לך לאופטומטריסט:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון יש במנוע הזה סליבים שגם אם המנוע היה טיטניום היו צריכים אותם אז אין חשיבות כי הסליבים הם שקובעים את העמידות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהמכלולי הנעה מקוריים

זה רכב דראג שבנוי להספקים גבוהים , אין שם שום קשר

למקורי , ולדעתי לא ייקח הרבה זמן עד שרוב הפח של מיצובישי יעוף

ויחליף אותו איזה פיבר דקיק או קארבון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...