Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , אז אחרי 6 שנים עם הרכב, הגיע הזמן לשפץ את המושב נהג,

המצב שלו לא משהו , כי הספוג שבמושב, ( לא בגב) מאוד מתפורר,ואין לו את הקסם והנוחות של פעם,

 

בנוסף ,יש קרעים מעצבנים בצדדים איפה שהברזלים,

 

שאלתי רפד אחד והוא אמר לי שזה 200 שקל לסדר רק את המושב של ה"טוסיק", והמשענת של הגב זה עוד תוספת,

בקיצור לא ממש נראה לי משתלם,

 

יש מישהו מומלץ (באיזור המרכז) שישפץ את כל הכיסא, גם גב וגם טוסיק, במחיר שפוי? נגיד 200-250 להכל?

ויתקן קרעים קטנים בריפוד בנוסף, ויכבס\ינקה את הכיסוי המקורי ?

 

דרך אגב אין לכיסא הזה מנגנון שמרים את הכיסא למעלה למטה, יש לו רק את הידית שקובעת את המידת "קשיות" של גב המושב, יש מצב שיארגנו איז קומבינה ויהיה גם את המנגנון שמרים למעלה למטה? או שזה רק להחליף למושב מרכב אחר ,

 

ובבקשה לחסוך תגובות של " תחליף כיסא קומפלט מפירוק של רכב XYZ"

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אם המטרה היא לשפץ את המושב של הסובארו משנת 85 -93 אני מבטיח לך שבפרוקיה תצליח להשיג בגרושים מושב תקין ויפה

 

אם המטרה היא לשפץ מושב של 80-84 אז זו בעיה למצא משהו נורמאלי

 

אם מקוריות לא חשובה אז תקנה כיסוי למושב ריפודים של הדר רוזן אוו משהו בסגנון והתוצאה ממש יפה

 

לפני כמה שנים היתה לי סובארו dl 87 ומצאתי איזו סובארו 91 לקחתי לה את הדש בורד את הכסאות ואת הלוח שעונים (היה דגם gl) אמנם דרשו ממני הרבה התאמות בלוח שעונים אבל בסוף הכל התאים ממש יפה וכל הסיפור הזה נסגר ב400 בערך

פורסם

לירוי , תודה על ההצעה,

אבל אני מעדיף לשפץ את שלי,

יש מישהו מומלץ באיזור המרכז?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני יכול להגיד לך מנסיון לא משתלם לשפץ את המושבים הישנים . בזמנו רציתי לרפד את המושבים של הDLקופה בסוף לקחתי את הסלון שלהGL ועשיתי ריפוד כולל מילוי עלה לי 500 שח

פורסם

הבעיה שלי זה רק כסא נהג, שמצבו מחפיר ביותר, השאר במצב טוב,

 

וגם לא ממש מעניינים לי את הת*ת, כמו הכסא נהג:lol:

 

יש מקום מומלץ במרכז? חולון ראשל"צ בת ים?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...