Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"זכיתי" במכירה פומבית ב-EBAY ואני לא מעוניין לרכוש את המוצר. מה עושים ?


Transporter
שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למיטב ידיעתי הם לא יכולים לחייב אותך, כי לאיביי אין את פרטי האשראי/חשבון שלך,

 

איביי ופייפל זה אותה החברה, יותר נכון אותו התאגיד, לכל צד יש נתונים ומידע על הצד השני.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדיין הם לא יכולים לחייב אותך. אלה שתי חברות נפרדות.

עובדה שאתה יכול להשתתף במכירות באיביי בלי שיהיה לך חשבון פייפל.

ומה אז יעשו? יפתחו לך חשבון בכוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הסיבה שיש מוכרים שעובדים רק עם פייפאל

 

באחת הפעמים אתה תתן את הפרטים שלך באיביי, ובפעם שאחרי כשתעשה טעות יהיה להם כבר מאיפה לחייב אותך. מבחינת חברת האשראי הם יוכיחו שאתה רכשת את המוצר והתחייבת לשלם, חברת האשראי תעביר להם את הכסף בדיוק כמו שהיא מחזירה לך במקרה של מוכר רמאי.

 

פעם אחת פעם שניה, אתה לא יכול לדפוק את המערכת לאורך זמן

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, כמו שכתבתי, לדעתי הם לא יכולים לחייב אותך לשלם, אלא רק להטיל עליך סנקציות.

עובדה שיש מקרים של NON PAYING BIDDERS, ולכן יש כאלה שאתה יכול לרכוש את המוצר,

רק אחרי שאתה מכניס פרטי פייפל ומשלם, ועד אז המכירה לא סגורה מבחינתך.

עדיין, זה אחד הדברים הכי פחות מובנים לי, והכי מגעילים לדעתי, להתחייב לקניה, במיוחד דרך

מכרז, שבו המוכר מפסיד את שאר הקונים, ולא לשלם.

קרה לי בעבר שטעיתי, או שלא שמתי לב לפרט מסויים, פניתי למוכר, ואו שביטלו את המכירה

בהסכמה, או שטיפלתי בטעות כך שגם אני וגם המוכר נהיה מרוצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שזה נכון!

אני מגיע למצב שרק בזכות הדירוג שלי אני מצליח לשכנע אנשים שאני אשלח להם את הכסף בפייפל+הפרטים שלי בלי איביי,כי הם לא מוכנים לשנות את זה שהם שולחים לישראל.

 

הם אומרים שאנחנו נוכלים, אומרים שלא קיבלנו את המוצר/מתלוננים/מבטלים עסקאות. אקיצר ישראלי טהור =)

 

אכן גם אני נתקלתי בכמה מוכרים שלא מוכנים לשמוע את האפשרות של לשלוח אלינו.

חבל, יש דברים שממש קשה להשיג ואייבי הוא הפיתרון המושלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש.

קניתי דבר מה, המוכר ישראלי, מאזור ת"א. במכירה היה מוצהר שקונים ישראליים חייבים במע"מ, וצויינה עלות משלוח לארה"ב.

בהודעות פרטיות, קיבלתי תשובה לשאלת עלות ההובלה לחיפה, אבל! הוא אינו יכול לקבל תשלום דרך פיי-פאל מלקוחות ישראליים.

הוא רוצה שאדבר איתו בטלפון.

האם סגירת תשלום זו עבירה על חוקי או תקנות או איך-שלא-תקראו-לזה של איביי? אם "אעבור על החוק", מה צפוי להיות עונשי? האם יש דרך אחרת לסיים את הפרשה? האם מרקו ימצא את אימא שלו? והאם סוף סוף פינוקיו ובלה יממשו את אהבתם?!

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד המכירה מתבצעת בפועל דרך איביי, אין בעיה. התשלום הוא נפרד מהמכירה,

ואתה יכול לשלם בכל דרך שתרצה.

האיסור שיש להם זה שתדבר עם המוכר ותקבעו מכירה מחוץ לאיביי, מה שמונע מאיביי

את העמלה שהם מקבלים מהמוכר, ועבורך את האחריות על אספקת המוצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא רוצה שלא ישלח לארץ.

מעולם לא ביטלתי קניה ותמיד שילמתי מייד בסוף הקניה.בגלל זה יש לי דרוג של 100 אחוז וזאת אחרי 70 עסקאות.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המוכר עדיין לא ענה לי אפשר לשלוח מייל לאיביי ולהסביר להם ?

או לחכות עוד כמה ימים ואם הוא יתעלם מהעיסקה וההודעות שלי אז הם יסכימו לבטל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא רוצה שלא ישלח לארץ.

מעולם לא ביטלתי קניה ותמיד שילמתי מייד בסוף הקניה.בגלל זה יש לי דרוג של 100 אחוז וזאת אחרי 70 עסקאות.

 

+ 1

רק שלי יש כבר 100 עסקאות בערך.

אני לא מבין למה לרכוש מוצר מבלי להסכים או לעבור על כל תנאי המכירה ואז לבוא בטענות כלפי המוכר כשהכל היה רשום מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+ 1

רק שלי יש כבר 100 עסקאות בערך.

אני לא מבין למה לרכוש מוצר מבלי להסכים או לעבור על כל תנאי המכירה ואז לבוא בטענות כלפי המוכר כשהכל היה רשום מראש.

 

לא באתי בטענות לאף אחד. ההפך אמרתי למוכר את האמת ולא ניסיתי לספר לו סיפורים.

העניין הוא שהוא לא עונה לטוב או לרע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באת בטענות, רק אמרת שלא תשלם, ומצידך שיסגרו את החשבון...

איך אומרים, התחלת יפה, אבל סיימת רע.

לגבי הפניה לאיביי, אם אחרי כמה פניות הוא לא עונה לך, אתה זכאי לבקש

מאיביי לבטל את המכירה, כיוון שהמוכר לא מגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באת בטענות, רק אמרת שלא תשלם, ומצידך שיסגרו את החשבון...

איך אומרים, התחלת יפה, אבל סיימת רע.

לגבי הפניה לאיביי, אם אחרי כמה פניות הוא לא עונה לך, אתה זכאי לבקש

מאיביי לבטל את המכירה, כיוון שהמוכר לא מגיב.

 

כמו שאמרתי- הטעות שלי ועד עכשיו (עברו יומיים) פניתי למוכר פעמיים בבקשה לבטל את העיסקה.

לא רבתי עם אף אחד ולא באתי ברע.

זה שאני מתכנן לפנות לאיביי ובמידה וגם הם לא יעזרו - לא לשלם, זה כבר משהו אחר.

כמו שאמרת- אם אחרי כמה פניות אליו לא יהיה מענה, ממילא אין סיבה לשלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...