Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש ייעוץ בנושא תלונה שברצוני להגיש כנגד היבואן של הונדה (מאיר) על הטיפול והיחס


MJ01
שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.



 

 

מבקש ייעוץ בנושא תלונה שברצוני להגיש כנגד היבואן של הונדה (מאיר) על הטיפול והיחס שקיבלתי לאחר רכישת רכב חדש.

הרכב, הונדה סיויק, דגם מפואר, בעלות של 167אלף ₪ נמסר עם שריטה עמוקה בכנף הרכב, תקלות במערכת השמע ותקלה במערכת התראה לנסיעה לאחור.

הרכב נמסר בסוף חודש יולי ומאז אני הייתי חמש פעמים במוסך מרכזי לתיקון הליקויים אך לצערי עדיין לא הצליחו לסדר את התקלות ואני נדרש להגיעה השבוע בפעם השישית למוסך.

הליקויים נרשמו במועד מסירת הרכב ויש לי העתק המסמך.

עד היום כל הבקשות שלי אל מול הנהלת הסניף בו רכשתי את הרכב ושירות הלקוחות ובקשותי לקבלת פיצויים על עוגמת הנפש ועובדן שעות העבודה שהפסדתי נותרו ללא התייחסות כלל.

 

אני מעוניין לכתוב מכתב להנהלת הונדה עולמית בנושא זה, ורציתי לשאול אתכם למייל ופקס אליו ניתן להפנות מכתב זה?

בנוסף רציתי לשאול לאילו גורמים ייצוגיים אני יכול לפנות בישראל ולהביא את העניין לידיעתם גם?

 

 

תודה ושבוע מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא חושב שיעזור מכתב להונדה העולמית אבל שווה לנסות.

 

מה שכן יכול לעזור הוא לשלוח להם מכתב לפני הגשה לתביעה בו אתה מבקש לתקן את התקלות הרשומות להלן תוך תקופה של

14 יום, בצירוף פירוט של התקלות וצירוף צילום המסמכים , תוך ציון כי עם הדבר לא יטופל תוך זמן זה, אתה תיגש להערכות משפטיות לשם טיפול בעניין.

 

תשלח את זה רשום עם אישור מסירה, הן לסוכנות והן לסוכנות הראשית.

במידה והדבר לא יעזור, תיקח שמאי רכב שירשום לך חוות דעת משפטית כולל עליות, תגיש בקשה לבית משפט לתביעות קטנות כולל חוות הדעת וסכום קטן על עוגמת נפש (בתי המשפט בארץ לא משלמים על כך הרבה ).

אולי זו הדרך היחידה שתראה תוצאה מובטחת.

אבל עליך לעשות הכל כדי להראות לבית המשפט כי ניסית הכול אך הונדה נכשלה בטיפול.

 

ככה אני חושב שהעניין יטופל כי דרך אחרת לא בהכרח תעזור.בישראל טיב שירות לא בהכרך הוא מילה מוכרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Honda Customer Service is more than happy to help with U.S. Honda vehicle concerns, but is unable to address questions regarding non-U.S. PRODUCTS. Please telephone the appropriate Customer Service group directly:

Honda Canada Customer Service

( 888 ) 946-6329

 

 

 

Honda Motor Europe LTD. TOLL-FREE

01753 590590

 

מקווה שזה עוזר איכשהו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. פקס רשמי למנל חטיבת הונדה ישראל.

ב. מכתב שני תוך זמן סביר.

ג. תביעה לבית דין לתביעות קטנות על סך הנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו לך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה אותם בכלל מסדרים את זה. לא היית צריך לקחת את הרכב, אבל זה כבר אבוד.

עכשיו שלקחת, יפה מאוד שהטרחת את עצמך אליהם חמש פעמים, אני לא הייתי טורח כך. מכתב מעו"ד יכול לעזור, אבל תנסה קודם את חבר הפורום שהציע עזרה. לצערנו הרב, מגיפת השירות מצ'מפיון פושה גם אצל יבואנים אחרים. ככה זה כשאתה מונופול על יצרן מסוים.

 

לגבי תביעה קטנה: אני לא רואה איך זה מפצה אותך, משום שהיא מוגבלת ל- 32K ש"ח, ואותי זה לא היה מספק ברכב עם שריטה שצריך לצבוע (לפי תאורך) ומערכות אלקטרוניות תקולות שלא מצליחים לתקן. אבל זה רק אני. אגב, האם הם ניסו להחליף את המערכות או רק לתקנן (חסכון זה תמיד טוב, במיוחד אם רק אתה משלם בזמן ועצבים).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

לא רוצה להיות נביא זעם אבל על מה בדיוק אתה רוצה לתבוע אותם?

הרי שביום מסירת הרכב ראית את הליקויים והסכמת לקבל את הרכב לבעלותך.

 

עצם ביצוע האקט הזה , הבעת הסכמה, שהיבואן יתקן את הליקויים במסגרת כתב האחריות.

אני שואל, איך אפשר לתקל שריטה עמוקה בצבע אם לא על ידי צביעת כל האזור הפגוע?

 

בכל אופן,

כמו שהזכירו כאן קודמים.

אין לך שום סיכוי לתבוע ולזכות עד שלא תוכיח כי אבדה כל תקווה לתקן את הליקויים או שהיבואן מתרשל \ מתחמק מהאחריות.

זה לא קורה כרגע , לפחות ממה שאתה מספר.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא קורה?

זה דווקא כן קורה מה שהוא מקבל מהם בנתיים זה יחס לא הולם והתעלמות מהנהלה.

בכל אופן...בהצלחה בהמשך מקווה שיסתדר טוב ומהר.

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סבור שטוב שאתה כותב את הדברים - אולי ידגדג למישהו. חשוב להפיץ ביקורות כמו גם מחמאות כאשר מגיעות כאלו.

כתוב להנהלת הונדה באירופה או ביפן, יכול להיות שהם יהיו הטריגר לשיפור השרות ללקוח ולפחות התקלות יטופלו.

הסיפור מרגיז, מקומם, לא צריך לקרות בצורה כזו - אבל אני מקווה שזו תהיה האכזבה האחרונה שלך בחיים. אנו בישראל, לטוב ולרע. ויש הרבה משניהם.

אני לא בטוח שיש לך קייס משפטי טוב. אם תרצה - שכור עו"ד. נראה לי שאינך מנוסה ויאכלו אותך בתביעות קטנות. פה צרייך עו"ד שידע להציג ציפיות ומציאות, תמורה שלא סופקה ע"י נותן השרות וכל מה שאנשי המקצוע האלו יודעים לנסח ולהציג. העלות תהיה גבוהה בהרבה ממה שתקבל. גם זה מרגיז, אבל שוב, ככה זה. גם היבואן יודע את זה.

להוכיח עגמת נפש לא תצליח לבד, ודאי לא בתביעות קטנות.

עזוב את שעות העבודה. אני מניח ששווין לא משמעותי. יכולות להיות חלק מהסיפור אבל לא משהו לתבוע.

זה לא בסדר, נכון, אבל ככה זה.

 

רק שיש כמה דברים תמוהים בסיפור:

5 פעמים לא הצליחו לתקן חיישני רברס? אם זה רשום בהזמנת התיקון וסיכום/חיוב - זה מעניין. אולי תעלה לפה את המסמך?

מה בדיוק התקלה במערכת השמע? האם ניסו לתקן ולא הצליחו?

האם השריטה תוקנה כבר ולשביעות רצונך?

בשביל מה זימנו אותך פעם נוספת?

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אפרט את התקלות:



-רווח בפנס איתות המובנה במראה הימנית בין גוף הפנס לגוף המראה. בפנס מקביל בצד שני הרווח לא קיים.

 

-שריטה. קיבלתי מכתב המאשר את דבר השריטה וכי החברה מחויבת לתיקונה בכל זמן שאבחר במהלך 3 שנים. בחרתי בתיקון נקודתי ע"י הפחח.



תודה לכולם.

-מערכת שמע. התקלה סודרה ע"י עדכון התוכנה.


-הוחלפו שני חיישני רוורס + פעמיים הוחלף המסך. לצערי המסך התקלקל שוב והשבוע יוחלף בפעם השלישית.

-סך כשש שעות עבודה לא כולל הביקור השבוע שהם סכום שעובר את ה500 ₪ לפי השכר שלי.

המינימום שהובטח לי ממנהל סניף המכירות בדבר הפיצויים לא קויים.

דבר נוסף בנושא השירות:

לפני שנה רכשתי מהונדה אופנוע סופר ספורט חדש בעלות של למעלה מ100 אלף.

לאחר חצי שנה בזמן טיפול בתקלה התברר לי כי המסכה הקדמית של האופנוע עברה צביעה לפני מסירת האופנוע באיכות ירודה. לצערי בשלב זה כבר לא יכולתי להוכיח.

אשמח לקבל כל עזרה וייעוץ בנושא המכתב שברצוני לכתוב ליצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר קרוב שלי עובד שם במחלקת השירות.

שלח לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית ואני אעביר אותם לטיפולו. מקווה שיצליחו לפתור לך את התקלה.

שלחתי.

תודה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי המכוניות שלהם אבל היה לי אופנוע שלהם והשירות שם יהיר מתנשא מזלזל ויקר להחריד. כנראה שזאת תופעה כללית אצלם והגישה. הכי קטעים זה שהעובדים שלהם מאוגדים (לפחות היו אז) ויש להם הפסקות קפה ואוכל כמו שעון שוויצרי ואם הגעת למשל ב 10 בבוקר, צריך להמתין חצי שעה עד שהאינטיליגנטים יסיימו את התה המלכותי שלהם כדי שיואילו להתפנות אליך. לא יחשבו חס וחלילה שכל הפסקה יהיה תורן אחד שיקבל וישחרר לקוחות ויוכל לצאת להפסקה אחרי שהשאר יחזרו. ביום שנגמרה לי האחריות על האופנוע העפתי אותו ויותר לא רוצה לשמוע על הונדה. לא אוהב שמזלזלים בי. חשבתי שהם השתנו עם הזמן אבל הנה אתה מספר שגם כיום זה ממשיך.

לצערי האנשים כאן צודקים לגבי חוסר הסיכוי שלך בתביעה. הרי קיבלת את הרכב והם חתמו שהם מכירים באחריות ויטפלו בה. אם היית מסרב להוציא את הרכב ומתעקש לקבל רכב במצב תקין ב- 100 אחוז זה היה אחרת למרות שאז הם בטח היו מנסים לתזז אותך. התפתת להאמין להבטחות שלהם וכרגע הסיכוי היחיד שלך הוא לפנות ליעוץ משפטי שעלול לעלולת לך הרבה כסף ואם לא תזכה תצטרך גם לשאת בעלויות המפשט שלהם בנוסף לאלה שלך. מה שנשאר לך לעשות זה להתאזר בסבלנות ולוודא שלפחות יסדרו את כל התקלות עד תומן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי המכוניות שלהם אבל היה לי אופנוע שלהם והשירות שם יהיר מתנשא מזלזל ויקר להחריד. כנראה שזאת תופעה כללית אצלם והגישה. הכי קטעים זה שהעובדים שלהם מאוגדים (לפחות היו אז) ויש להם הפסקות קפה ואוכל כמו שעון שוויצרי ואם הגעת למשל ב 10 בבוקר, צריך להמתין חצי שעה עד שהאינטיליגנטים יסיימו את התה המלכותי שלהם כדי שיואילו להתפנות אליך. לא יחשבו חס וחלילה שכל הפסקה יהיה תורן אחד שיקבל וישחרר לקוחות ויוכל לצאת להפסקה אחרי שהשאר יחזרו. ביום שנגמרה לי האחריות על האופנוע העפתי אותו ויותר לא רוצה לשמוע על הונדה. לא אוהב שמזלזלים בי. חשבתי שהם השתנו עם הזמן אבל הנה אתה מספר שגם כיום זה ממשיך.

לצערי האנשים כאן צודקים לגבי חוסר הסיכוי שלך בתביעה. הרי קיבלת את הרכב והם חתמו שהם מכירים באחריות ויטפלו בה. אם היית מסרב להוציא את הרכב ומתעקש לקבל רכב במצב תקין ב- 100 אחוז זה היה אחרת למרות שאז הם בטח היו מנסים לתזז אותך. התפתת להאמין להבטחות שלהם וכרגע הסיכוי היחיד שלך הוא לפנות ליעוץ משפטי שעלול לעלולת לך הרבה כסף ואם לא תזכה תצטרך גם לשאת בעלויות המפשט שלהם בנוסף לאלה שלך. מה שנשאר לך לעשות זה להתאזר בסבלנות ולוודא שלפחות יסדרו את כל התקלות עד תומן.

 

מה שאתה אומר על השירות באופנועים הוא חמור מאוד ואם הם מתנהגים כך, מגיע להם שלא תהיה לקוח שלהם.

 

לגביי נושא השריטה- ע"פ החוק כל יבואן רכב יכול לתקן ליקוי של עד 2.5% מערך הרכב וזאת מבלי חובת דיווח ללקוח. דווקא במקרה שלו, לקחו אחריות. הטיפול היה גרוע ואין שום סיבה שהוא יגיע למוסך כ"כ הרבה פעמים בתקופה קצרה.

אני מקווה שהוא יקבל פתרון לתלונות שציין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...