Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש ייעוץ בנושא תלונה שברצוני להגיש כנגד היבואן של הונדה (מאיר) על הטיפול והיחס


MJ01
שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע לגבי המכוניות שלהם אבל היה לי אופנוע שלהם והשירות שם יהיר מתנשא מזלזל ויקר להחריד. כנראה שזאת תופעה כללית אצלם והגישה. הכי קטעים זה שהעובדים שלהם מאוגדים (לפחות היו אז) ויש להם הפסקות קפה ואוכל כמו שעון שוויצרי ואם הגעת למשל ב 10 בבוקר, צריך להמתין חצי שעה עד שהאינטיליגנטים יסיימו את התה המלכותי שלהם כדי שיואילו להתפנות אליך. לא יחשבו חס וחלילה שכל הפסקה יהיה תורן אחד שיקבל וישחרר לקוחות ויוכל לצאת להפסקה אחרי שהשאר יחזרו. ביום שנגמרה לי האחריות על האופנוע העפתי אותו ויותר לא רוצה לשמוע על הונדה. לא אוהב שמזלזלים בי. חשבתי שהם השתנו עם הזמן אבל הנה אתה מספר שגם כיום זה ממשיך.

לצערי האנשים כאן צודקים לגבי חוסר הסיכוי שלך בתביעה. הרי קיבלת את הרכב והם חתמו שהם מכירים באחריות ויטפלו בה. אם היית מסרב להוציא את הרכב ומתעקש לקבל רכב במצב תקין ב- 100 אחוז זה היה אחרת למרות שאז הם בטח היו מנסים לתזז אותך. התפתת להאמין להבטחות שלהם וכרגע הסיכוי היחיד שלך הוא לפנות ליעוץ משפטי שעלול לעלולת לך הרבה כסף ואם לא תזכה תצטרך גם לשאת בעלויות המפשט שלהם בנוסף לאלה שלך. מה שנשאר לך לעשות זה להתאזר בסבלנות ולוודא שלפחות יסדרו את כל התקלות עד תומן.

 

אכן גם במקרה שלי הטיפול באופנוע במוסך מורשה של ניר ד"ר סייקל היה בצורה עדינה גרועה.

ואכן לאחר שנה החלטתי למכור גם ובעיקר עקב השירות של האופנועים.

לצערי נתקלתי בנושא גם בתחום המכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו שקרה לך בעבר שחלק מהאופנוע עבר צבע, אני לא אתפלא אם קר המשהו דומה לרכב שלך.

מציע לך לעשות בדיקה במכון רישוי(רק חיצונית) לראות איזה חלפים הוחלפו, נצבעו וכו.. סביב ה 200 שקל, לדעתי שווה את הנחת

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שקרה לך בעבר שחלק מהאופנוע עבר צבע, אני לא אתפלא אם קר המשהו דומה לרכב שלך.

מציע לך לעשות בדיקה במכון רישוי(רק חיצונית) לראות איזה חלפים הוחלפו, נצבעו וכו.. סביב ה 200 שקל, לדעתי שווה את הנחת

 

מסכים איתך. אפשר בבקשה המלצה למכון בדיקה בחיפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה מאוד חריג, במיוחד שרכשת רכב במחיר יחסית גבוהה מהמקובל.

אם אפשר לדעת, איזה תוספות לקחת? לפי האתר של הונדה הדגם הכי יקר עם סאנרוף עולה 155K

 

בכל מקרה, אני עוד מעט סוגר 3 שנים אחריות עם ההונדה ג'אז שלי, עשיתי סה"כ ארבעה טיפולים, שלושה בחצור הגלילית והאחרון בצ'ק פוסט, כולם במורשה מן הסתם, השירות בכולם היה מצוין, בחצור הגלילית בטיפול השלישי, המנהל פתח בשבילנו את המוסך ועשה לנו טיפול כי היינו צריכים לטוס לחו"ל, יש לציין שאין לנו שום "קשרים" מיוחדים.

בצ'ק פוסט, הבחור שביצע את הטיפול לאוטו שלנו (40K, החלפת מצתים ומסנן דלק, טיפול די ארוך) לא יצא להפסקה, ובגלל שנשארו לו רק 20 דקות (אחרי טיפול של 3 שעות בערך) הוא לא רצה לגרום לנו לחכות וסיים את הטיפול (תה מלכותי? יותר כמו שמן מלכותי)

בנוסף הנציג שטיפל לנו בתשלום היה מאוד נחמד ושאל על דברים שהזמנתי לרכב מחו"ל, עזרתי לו והוא עשה לנו עוד 20% הנחה על הטיפול, אני בקשר איתו עד היום דרך אגב.

 

בקיצור - מאוד ממליץ על המוסכים המורשים בצפון, אין לי יותר מדי ניסיון אבל האם שקלת לנסות מוסך אחר?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה מאוד חריג, במיוחד שרכשת רכב במחיר יחסית גבוהה מהמקובל.

אם אפשר לדעת, איזה תוספות לקחת? לפי האתר של הונדה הדגם הכי יקר עם סאנרוף עולה 155K

 

בכל מקרה, אני עוד מעט סוגר 3 שנים אחריות עם ההונדה ג'אז שלי, עשיתי סה"כ ארבעה טיפולים, שלושה בחצור הגלילית והאחרון בצ'ק פוסט, כולם במורשה מן הסתם, השירות בכולם היה מצוין, בחצור הגלילית בטיפול השלישי, המנהל פתח בשבילנו את המוסך ועשה לנו טיפול כי היינו צריכים לטוס לחו"ל, יש לציין שאין לנו שום "קשרים" מיוחדים.

בצ'ק פוסט, הבחור שביצע את הטיפול לאוטו שלנו (40K, החלפת מצתים ומסנן דלק, טיפול די ארוך) לא יצא להפסקה, ובגלל שנשארו לו רק 20 דקות (אחרי טיפול של 3 שעות בערך) הוא לא רצה לגרום לנו לחכות וסיים את הטיפול (תה מלכותי? יותר כמו שמן מלכותי)

בנוסף הנציג שטיפל לנו בתשלום היה מאוד נחמד ושאל על דברים שהזמנתי לרכב מחו"ל, עזרתי לו והוא עשה לנו עוד 20% הנחה על הטיפול, אני בקשר איתו עד היום דרך אגב.

 

בקיצור - מאוד ממליץ על המוסכים המורשים בצפון, אין לי יותר מדי ניסיון אבל האם שקלת לנסות מוסך אחר?

 

אני לקוח של מוסך "ארז" כבר כ10 שנים ומאד מרוצה.

הבעיה שלי היא בשירות לקוחות ולא במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא קורה?

זה דווקא כן קורה מה שהוא מקבל מהם בנתיים זה יחס לא הולם והתעלמות מהנהלה.

בכל אופן...בהצלחה בהמשך מקווה שיסתדר טוב ומהר.

 

אני לא מבין מה קורה?

יש תקלה, הלקוח הסכים לקבל את הרכב בצורה הזו והחברה מצידה התחייבה לתקן.

לא ראיתי את פותח השירשור מתלונן על יחס מזלזל או התחמקות מהתיקונים.

 

העובדה שלא הצליחו לפתור את הבעיות שלו אחרי 5 ביקורים במוסך היא נושא לשירשור אחר (אולי מקצועיות המוסך הספציפי).

מעבר לזה אני לא רואה פה שום קייס לתביעה, זה הוא שהסכים לקבל את הרכב כך ואילו הם הבטיחו לתקן.

בשום מקום לא הוזכר שהבעיות יפתרו בביקור אחד.  

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד קייס לא קייס

בנאדם קונה רכב חדש ב 170 אלף שקל ואמור לקבל אותו פיקס ללא תקלות

 

אם יש תקלות על היבואן / נותן האחריות ובעיקרון מי שמכר לו תרכב כמובן לטפל לו בתקלות.

 

ואם אחרי 6 פעמים במוסך עם כל הכבוד, לא תוקנה הבעיה, יש פה משהו מלוכלך.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד קייס לא קייס

בנאדם קונה רכב חדש ב 170 אלף שקל ואמור לקבל אותו פיקס ללא תקלות

 

אם יש תקלות על היבואן / נותן האחריות ובעיקרון מי שמכר לו תרכב כמובן לטפל לו בתקלות.

 

ואם אחרי 6 פעמים במוסך עם כל הכבוד, לא תוקנה הבעיה, יש פה משהו מלוכלך.

 

 

צודק, לא היה ויכוח שילם והיה צריך לקבל מושלם אך החליט לקחת ככה.

זה שעכשיו לא מצליחים לפתור את הבעיות או שזה לוקח יותר זמן ממה שנראה לכולנו פה , זה עדיין לא אומר שאפשר לתבוע.

הבחור צודק וליבי איתו, אבל נכון לנתונים שהוא מציג כאן - אין קייס לתביעה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתבע אותם!, ואז לאחר מכן תרשום למי שאתה רוצה.

אין שום סיבה בעולם שלא תתבע אותם על היחס הזה, אתה מוציא את מיטב כספך על רכב חדש, וזה מה שעושים לך?

בושה, גועל נפש

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני לציין דבר נוסף. לאחר מסירת הרכב הגעתי לחנות היבואן. בשיחה עם מנהל הסניף, מר' יוסי בורשטיין, כבודו התחייב כי אני אקבל פיצוי כדוגמת טיפולים חינם על התקלות ברכב וכמובן כל התקלות יתוקנו לשביעות רצוני. השיחה הנ"ל מוקלטת.

מיותר לציין כי עד היום אני בתהליך תיקונים וללא שום פיצוי מינימאלי.

אמינות ושירות כבר אמרנו.

כמו שרבים אחרים אמרו הגיע הזמן לעשות פה סדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתבע אותם!, ואז לאחר מכן תרשום למי שאתה רוצה.

אין שום סיבה בעולם שלא תתבע אותם על היחס הזה, אתה מוציא את מיטב כספך על רכב חדש, וזה מה שעושים לך?

בושה, גועל נפש

 

 

מספיק עם עצות אחיתופל. מעניין אם התגובה היתה דומה כשלבחור היתה גולף/ג'טה/פאסאט.

אתה חושב שמגישים תביעה וזהו? בית המשפט גם בוחן כיצד התובע פעל, האם הוא שלח מכתבי תלונה בנושא, האם ישנו מכתב התראה בטרם תביעה וכו'. אתה שולח בנאדם להכין מכתב תביעה, להתרוצץ ולבזבז זמן בשביל שיקבל במקסימום 1000-2000 ש"ח פיצוי. בנוסף, לפי מה שהוא מתאר, אף אחד לא מתנער ממנו ומסרב לטפל בו, אלא התקלות ברכב לא נפתרו ותסמוך טוב טוב על יבואני הרכב שהם מכוסים ברוב המקרים. רכב זה לא עט, או עפרון אלא מכונה משוכללת ומתוחכמת שבנויה ממאות אלפי רכיבים. זה יכול לקרות בכל רכב ואצל כל יבואן ולפי בדיקה פה בפורום, לא נתקלתי בהרבה תלונות על השירות של הונדה.

לפי מה שהבנתי מחבר שלי היום ייצרו איתו קשר וינסו לפתור את התקלות שעליהן הוא התלונן.

אני מאמין שידאגו לתת לו פיצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
מר' אורן ראובני, מנהל שירות לקוחות, יצר אמי קשר וקבענו פגישה למחר.

אביא לידיעתכם את ההחלטות.

המשך יום טוב.

 

בוקר טוב ושנה טובה.

בהמשך, בפגישה עם אורן שהתקיימה ב14.9 הוחלט להעניק לי כפיצוי טיפול ראשון חינם וטיפול שני בחצי מחיר.

המסך נחתם על ידי והועבר לאישור של הנהלת הונדה.

בשיחה עם אורן לבירור אישור המסמך לתדהמתי הובהר לי כי המסמך לא אושר וההנהלה מסכימה לתת חינם רק טיפול ראשון.

לאחר דין ודברים עם אורן, מנהל שירות הלקוחות של הונדה, קיבלתי ממנו אישור כי הפיצוי יוענק כמסוכם במסמך.

אני עדיין ממתין לאישור הונדה בכתב להסכם, מה 14/9.

שבוע טוב לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מאוד סבלני, ואני מעריך את זה. כנראה שגם יבואן הונדה מעריך את זה - ולכן מזלזל בך.

טיפול חינם מקבלים (למשל בצ'מפיון) עם רכישת הרכב. לא כפיצוי. ערכו, בכל מקרה, עבור היבואן, נמוך מאוד. והם עוד רבים איתך על החצי טיפול השני? מצחיקים החבר'ה שם.

אני בכלל לא מבין איך הסכמת לקבל טיפולים ממי שלא פותר לך בעיות כבר עכשיו, ואיך אתה עדיין עם הרכב הזה, אבל זה כבר שיקולך.

אני הייתי שולח מכתב מעו"ד ואח"כ פונה לערכאות שיחליפו לי את הרכב. בדרך הייתי עוצר גם באיזה עיתון אחד או שניים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אף אחד לא מכיר פה את הסיפור בדיוק כפי שהוא קרה, העיקר לייעץ לו להגיש תביעה.

 

יש כאן כ"כ הרבה עובדות שהבחור שכח לציין והן היו משנות את התמונה מהקצה לקצה.

 

כל יבואן ודרך הפעולה שלו- יש כאלה שנותנים טיפולים כחלק מעסקה, יש כאלה שנותנים טיפולים כחלק מפיצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...