Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהמגבלה היא באיזור 20 גיגה.

קרה לי פעם שפשוט לא היה חיבור ובסלקום אמרו "חביבי בלי הגבלה אבל עברת 20 גיגה החודש".

פורסם

מה עשית עם 20 ג'יגה בסלקום?

חיברת ללאפטופ והורדת סרטי HD?

 

בכל מקרה, בתור אחד שעבר מפלאפון לסלקום עם הגלקסי אס שלי. [אותו המכשיר נשאר אצלי ביד]

 

המהירות בפלאפון הייתה 5.2 מגה ו3.0 למעלה.

המהירות בסלקום היא 1 \ 1.

למעשה עכשיו שאני בסלקום אמנם ההבדל במהירות ההורדה מורגשת מאוד, אבל יאמר לזכותם שהיא עומדת קבוע על 115\120 בלי תקיעות. כך גם ה UPLOAD.

 

סרטי HD ביוטיוב עולים בכיף

ואני לא יודע מי אומר שהאתרים זוחלים, אני מעלה אתרי פלאש וכו' וכו' כמו PINKBIKE וכל מיני סרטוני פלאש מובנים בלי בעיה ובלי המתנה.

 

אין לי תלונות פרט להבדל במהירות.

 

בפלאפון זה עד 2 ג'יגה במהירות 5 מגה, אחרי זה מוגבלים ל 384 KB.

 

בסלקום זה 1 ללא הגבלת נפח.

יש גם 5 מגה בתוספת 100 שקל בחודש. וצריך להתעקש על קו PRIVATE או מה שזה לא יהיה. המהירות אצלי בינתיים משביעת רצון על 1.

 

420 מגה בשעה זה לא כ"כ נורא :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ceyal - ברמת העיקרון, בחוזה שלך מצויינת הגבלה כלשהי? אם רשום ללא הגבלה, עברת את ה20 ג'יגה והגבילו אותך - הם הפרו את החוזה.

פורסם

אני משתמש בזה בעיקר לעבודה מול המשרד כשאני לא בבית.

לפעמים צריך לשנע קבצים כדי לגבות או להעביר בFTP וזה יכול להיות קבצים של מאות מגה.

 

החבילה שלי לא מוגבלת רשמית אבל כל נציג שדיברתי איתו אמר שבסופו של דבר יש מגבלה סביב ה20 גיגה.

לא רשום באף מקום ולא הגעתי לזה אף פעם למעט פעם אחת.

יש לציין שבאותה הפעם, אחרי שהסבירו לי שהגעתי למגבלה, פתחו שוב את התעבורה בלי שביקשתי.

פורסם

בתור מישהו שעבר מסלקום לפלאפון אך ורק מהסיבה של האינטרנט אני יכול להגיד לכם שההבדל הוא שמיים וארץ! זה פשוט עיצבן אותי כ"כ בזמנו שאני יושב 20 ס"מ מחבר עם מכשיר של פלאפון, הוא מוריד על 600KB ואני בקושי מגרד את ה60 מלמטה, וזה ממש לא מקרה יחיד זה קרה לי עשרות פעמים עם סלקום.

 

אחרי שעברתי לפלאפון הכל השתנה, המהירות היא עשרות פעמים יותר מהירה וכמו כן גם זמן התגובה הוא משמעותית נמוך יותר. אני גם משלם פחות מאשר לסלקום, למרות שהשירות בפלאפון לא בהכרח טוב יותר אבל בסה"כ אני מבסוט כרגע כי הדבר החשוב לי ביותר בסמארטפון הוא האינטרנט.

 

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...