Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקר!!

 

אוקי אני ממש בקרוב מתחיל ללמוד נהיגה והייתי רוצה לדעת האם להתחיל ללמוד נהיגה מעשית לפני או אחרי התאוריה?

 

לפני\אחרי

sound connecting people

פורסם

לפי דעתי אחרי כמה שיעורים כי זה נותן לך קצת בסיס.לא יודע מה הידע שלך היום מבחינת נהיגה...

פורסם

לדעתי רצוי לעשות תאוריה לפני התחלת הלימודים בכדי שיהיה לך לפחות מושג לגבי התמרורים שהנך נתקל בדרך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תעשה מתי שאתה מרגיש נכון לעשות.

לפי דעתי כדאי קודם כל לקחת כמה שיעורי נהיגה ושאתה מגיע לשיעור 7 תתחיל ללחוץ חזק על העניין של התיאוריה. מה שכן יש גם חופש, אז זמן זו לא בעיה.

 

הכל תלוי ברמת הרצון שלך לעבור תאוריה, אם תמשיך לפרסם הודעות בפורום בנוגע לזה במקום להתחיל ללמוד מושגים בסיסים ולפחות לפתוח ספר על מנת להבין דבר או שתיים - לא תגיע רחוק :sleeping:

פורסם

רוצה עצה ממישהו שעבר תאוריה ראשונה?

 

תלמד בחפיף כמה שבועות עד שיכנס לך החומר לאט לאט למוח ואז תיקח כמה שעורי נהיגה משהו כמו 5 ומעלה, ואז תחרוש יומיים לפני התאוריה בספר ועל התמרורים ואז תיגש אין מצב שלא תעבור אם תלמד כמו שצריך.....

 

 

חחח הרבה זמן לא יצא לי להשוויץ בתאוריה ראשונה :p

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תדביק את לוח התמרורים בשרותים כדי שכול פעם שתיכנס במיקום ליקרוא עיתון תילמד את התמרורים..

 

 

ככה אני עשיתי במשך חודשיים ואז עברתי בפעם הריאשונה..

 

ודווקה את מה שהכי הכי למדתי היה לי במיבחן!

פורסם

עזוב אותך מלוח התמרורים

תבנה סימולטר של מכוניות בשירותים - וכל פעם שאתה עושה קקי תלמד נהיגה

וכך תעבור טסט ראשון :shock:

וואלק אתתתתה

פורסם

lamed.dapim.co.il - 3 שעות שם ועברתי תאוריה ראשונה.

 

אגב, אני למדתי בערך 10 שיעורים לפני התאוריה .. זה עוזר מאוד אתה לומד את התמרורים בצורה הרבה יותר טובה כיון שאין לך ברירה :twisted:

פורסם
לדעתי רצוי לעשות תאוריה לפני התחלת הלימודים בכדי שיהיה לך לפחות מושג לגבי התמרורים שהנך נתקל בדרך.

 

עמית

 

צודק. וכך גם לא יהייה לך לחץ אם תכשל בתאוריה ראשונה כי אם תעשה את המבחן במהלך שיעורי הנהיגה ואולי אפילו קרוב לטסט הראשון יהייה אליך לחץ מאוד גדול (שתכשל בתאוריה ולא תיגש בזמן לטסט). כך אם יש לך זמן פנוי שב יום יומיים ותגש למבחן.

פורסם
רוצה עצה ממישהו שעבר תאוריה ראשונה?

 

תלמד בחפיף כמה שבועות עד שיכנס לך החומר לאט לאט למוח ואז תיקח כמה שעורי נהיגה משהו כמו 5 ומעלה, ואז תחרוש יומיים לפני התאוריה בספר ועל התמרורים ואז תיגש אין מצב שלא תעבור אם תלמד כמו שצריך.....

 

 

חחח הרבה זמן לא יצא לי להשוויץ בתאוריה ראשונה :p

 

הבן אדם סיכם את הכל ונתן תשובה מעולה.

 

תלמד לפני שתדע מה צריך אבל תיגש אחרי כמה שיעורים.

 

נ.ב כל אחד צריך לעבור ראשונה. לצערנו אנשים פשוט מאבדים את השכל שלהם ככל שהדורות מתקדמים.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

אויי ימי התאוריה לא למדתי דקה ועברתי בפעם הראשונה פזוט ובכול מקום בבית הדבקתי תמונה ומתחת היה רשום את התאור של התמרור אחרי שבועיים ככה הורדתי את את התיאור של התמרור כול פעם שעברתי ליד תמרור הייתי צריך להגיד מהו :lol:

סיטרואן ZX VOLCAN שנת 93 שחורה בלי שריטה או דפיקה מנוע 1900 אוטומטי

פשוט חלום לא צריך יותר?

פורסם

אני עשיתי תאוריה אחרי 5 שיעורים ועברתי בלי בעייה .

 

אם אתה כבר מתחיל לנהוג אתה קולט את העסק יותר טוב.

 

חוץ מזה אם יש לך שאלות לגבי כל מיני דברים אתה יכול לשאול את המורה שלך שהוא בדרך כלל יתן לך את התשובה הכי מדוייקת (מה שמשרד הרישוי רוצה)

 

שיהיה בהצלחה :!::mm_wink:

פורסם

אני בן 18 ואין לי עדיין רישיון

:roll:

דעתי שצריך קודם לעשות תאוריה

ואחרי זה שעורי נהיגה !!!

ויש כמה שאני מכיר שהתחילו ללמוד נהיגה

ונכשלו ב5-4 תאוריות!!!

 

 

 

 

ערן .י. רייסינג

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

×
×
  • תוכן חדש...