Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול לפני הכול אני חדש פה בפורום נעים להכיר :)

קנינו אלפא רומיאו 159 שנת 2008 מנוע 2200 JTS רובוטית

ברכב השני שלנו שהוא סקודה סופרב 1.8 TSI שנת 2010,בהזמנה התקנו מערכת מולטימדיה זה ללא ספק,עושה הכול יותר טוב

בכל מקרה זה לא רלוונטי

חבר שלח אותי למתקין ליד הישוב קדימה שמו של המתקין ארז

 

אנחנו רוצים מסך מגע שממש יבוא עם הכול, שישב בצורה שטוחה ללא רווחים

חיישני רוורס ברמה גבוה

ומצלמת רוורס

 

זה פחות או יותר

 

אז הגענו למתקין בקדימה ארז

הוא הראה לנו את ה Nippon N10 בתכלס המערכת באמת כול הפונקציות שאני צריך אם זה מחיבורי אודיו לGPS לבלוטוס להכול

בסוף ראיתי מסך רובוטריק וגם יש צורך במרווח בגלל זה החלטתי שואללה זה לא מתאים לי זה נראה רע וגם מה אני צריך כדי להוציא דיסק לפרק את המסך אני לא צריך את השטויות האלו

על המערכת הזאת הוא רצה 5200 שקל, ושאמרתי לו שראיתי ב4900 הוא הוסיף ואמר שבזאתי שעולה 4900 אפשר להכניס רק 500 אנשי קשר לראות רק 500 אנשי קשר, ותתפלאו לי לדוגמא אין מספר כזה אבל לאבא שלי יש מעל 1200 איש והוא אמר שבמערכת שלו אפשר לראות 1200 איש, ולא אמרנו לו כלום על כמה אנשי קשר יש לאבא שלי

בכל מקרה החלטנו אבל בגלל כול השטויות שהמסך מתעקם ויש רווחים לא רוצים הוא הציע משהו שהוא אפילו יותר טוב של JVC

שגם אפשר לכוון את הצבע של הכפתורים ועוד כמה פיצרים שאין ל N10

 

והוא הציע את זה

http://www.jvcmobile.co.uk/product.php?pr=344

KW-AVX640

 

שאמר שהיא אפילו מתעלה על ה N10 וממש התלהבתי ואמרתי זה מה שאני מחפש והוא אמר שזה בא עם הכול ואפילו יותר מ N10 של NIPPON

והתג מחיר 5500 שקל, קודם כול רציתי לדעת אם זה המחיר באמת ושלא מרמים אותי,אגב מה שרשום שם אני לא לוקח כמדד כי בארץ המחיר שונה זה בטוח...

 

אחלה עכשיו חיישני הרוורס, שאלתי אותו איזה חיישני רוורס ישלך ומה הכי טוב רציתי ללכת בראש שקט ראיתי שאם קונים משהו פשוט בחורף יכול לקרות ככה וככה.. וגם בשביל ראש שקט עבורי לכל המתענינים ששואלים למה צריך מצלמת רוורס חיישנים באמת כול אחד מהמשפחה עושה רוורסים ממש טוב חניות הכול, פשוט זה נחמד הפיצרים האלו

אז הוא אמר לי שהכי טוב זה Cobra ו Dragon הוא הראה את הדרגון והוא אמר שבזה הוא משתמש ויש צג שיושב ממש יפה בשמשה למעלה הוא רצה על החיישנים 550 שקל כולל הצג של החיישנים והכול

בקטע הזה יותר מעניין אותי מזה Dragon האם זה באמת חברה.

 

נעבור למצלמת רוורס הוא הציג בפני מצלמת CCD שהוא אמר שהיא עולה 350 ואמרנו לו שבסופרב שלנו בכל מצב רואים עם המצלמה, והוא אמר שזה אותה מצלמה ושהיא מצוינית וזה פחות מדאיג

 

עכשיו הוא אמר שכדי לחבר את הJVC לשליטה מהגה צריך כבלים שעולים בסכום של 1200 שקל. האם זה באמת המחיר כי זה סכום מאוד גבוה, ולא אני לא בא מעמדה שמרמים אותי פשוט רוצה לדעת שאני הולך על ההכי טוב ובמחיר הכי טוב

 

עריכה: ובנוסף רציתי לדעת אם המתקין מקדימה הוא מוכר, כי אני רוצה באמת עבודה ללא פשרות שיהיה על רמה.

ובנוסף כל ההעסקה סגרנו 7200 שקל ובנוסף הוא יפנק אותי בקומפננטים של Alpine שעולים 500 שקל

תודה רבה לעונים :)

×
×
  • תוכן חדש...