Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, קיבלתי היום את חיישני הרוורס שהזמנתי מאייבי.

המערכת של החיישנים מקבלת את החשמל דרך החשמל של האורות רוורס, ככה בעצם היא יודעת להידלק ברגע שמכניסים לרוורס.

 

ניתקתי את הפנס מהמקום, הבעיה שיש שם כמה כבלים, והדרישה היא לחבר את הפלוס והמינוס שהם שחור ואדום אל הפלוס והמינוס של האורות רוורס. איך אני יודע מי מהכבלים שיש לי הוא של הרוורס? תודה רבה.

פורסם

כך נורת ביקורת, שים חצי סוויץ' ותכניס לרוורס.

דקור עם מנורת הביקורת את החוטים עד שתמצא חוט שידליק את המנורה.

תוציא מרוורס ותראה שבאמת כבתה המנורת ביקורת ומצאת את ה+ של הרוורס.

בהצלחה :-D

פורסם

פנס אחורי שמאלי:

 

פין מספר 4 = מינוס

פין מספר 2 = (+) אור רברס

 

פנס אחורי ימני:

 

פין מספר 3 = מינוס

פין מספר 5 = (+) אור רברס

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
פנס אחורי שמאלי:

 

פין מספר 4 = מינוס

פין מספר 2 = (+) אור רברס

 

פנס אחורי ימני:

 

פין מספר 3 = מינוס

פין מספר 5 = (+) אור רברס

 

איציק

 

תודה רבה.

אווקי, ירדתי עכשיו לאוטו וראיתי את שני הפנסים.

בשני הפנסים יש 2 כבלים שמחוברים אחד ליד השני, אחריהם רווח קטן ואז מחוברים השלושה הנותרים.

מכאן אני מניח שה2 שמופרדים הם של הרוורס.

בפנס הימני כל הכבלים צהובים (אני חושב שכולם).

בפנס השמאלי כל כבל בצבע אחר כשהשניים שמופרדים - אחד מהם הוא אדום והשני צהוב, מכאן אני יכול להבין שהאדום הוא החיובי והצהוב הוא השלילי.

 

לא הבנתי למה התכוונת במספור של הפינים.

השלישי מימין או משמאל. אשמח להסבר קצת יותר מפורט.

 

שוב, תודה.

פורסם

על התקע יש מספרים. תחפש אותם ולפי זה תמצא את החוטים שאתה צריך (לפי מה שרשמתי לך בהודעה הקודמת).

 

יותר פשוט מזה - אין...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
על התקע יש מספרים. תחפש אותם ולפי זה תמצא את החוטים שאתה צריך (לפי מה שרשמתי לך בהודעה הקודמת).

 

יותר פשוט מזה - אין...

 

איציק

 

רק כדי להיות בטוח, העלתי תמונות של הכבלים.

67005609.jpg

35627692.png

40402002.jpg

 

זה הכבל חשמל של הפנס האחורי השמאלי זאת אומרת שהשחור הוא מינוס והצהוב הוא פלוס ?

פורסם

אצל הצרפתים, ברוב המקרים, חוט צהוב+ירוק => מינוס. למיטב זכרוני ככה זה צריך להיות אצלך גם בפנסים האחוריים.

 

ולמען הסר ספק, פנס שמאלי = פנס אחורי צד נהג.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...