Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם: חידוש פנסים עכורים והברקתם בציפוי הגנה מפני קרני UV ובזול


שימו לב! השרשור הזה בן 244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קניתי היום לכה יכט ורניש

750 מ"ל.



האם אפשר לערבב איתו טרפנטין כמובן שזה יהיה יחסי. 750 מ''ל של טרפנטין ולשמור אותו לשימוש לפעמים הבאות?

או שעדיף כמות לפי הצורך שלך?

 

אני משתמש ב-4 שלבים נייר 600-1500-2000-2500 או 500-1000-1500-2500 איזה סדרה יותר מתאימה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום היה תורי לנסות.

השיוף לקח הרבה זמן , לא הצלחתי להגיע לנקודה שמרגישים שאין התנגדות כמו שרשמו כאן .

לאחר שמרחתי את התערובת נשארו סימני מריחה אני מקווה שהם נעלמים (????) אחרת אתחיל מהתחלה מחר

הפנסים יצאו דיי נקיים , מקווה שבאור ואחרי לילה של מנוחה לתערובת זה יראה טוב יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , התעוררתי בבוקר , ובמילה אחת קטסטרופה , אין לי מושג איך הגעתי למצב כזה רע.

לאחר שמרחתי את התערובת , זה עוד היה נראה סביר , אבל עכשיו , זה נראה מעונן כאילו לא מרחתי בכלל.

אני מנסה לחשוב איפה הטעות שלי:

קניתי 2 נירות שיוף , 500 ו2000 , שאמרתי למוכר שאני צריך נייר שיוף 600 ו2000 (לא היה בסוף 600) הוא ישר אמר "שיוף למים?", אמרתי כן.

קניתי את הלכה שכולם כאן קונים , של יעקובי , יאכט ורניש בבריק, וטרמפנטין סינטטי.

התחלתי שיוף עם ה500 , 3/4 דקות של שיוף אנכי.

וסיימתי שיוף עם ה2000 , שיוף אופקי , גם 3/4 דקות.

ייבשתי הכל עם מגבת.

מרחתי טרמפנטין , נתתי לזה 2 דקות

ומרחתי את התערובת עם מטלית מיקרופייבר .

 

אני אנסה לעשות שוב היום , עם כמה תיקונים:

-אקנה נייר שיוף 1200 ואשייף גם איתו

-אחליף את הטרמפנטין למינרלי ולא סינטטי

-אמרח את התערובת ישר מבלי לתת לטרמפנטין להייתבש

-אשתדל לשים שכבה דקה יותר של התערובת.

 

למרות , שעדיין לא מוסבר לי , איך יצא כל כך גרוע , ממש פנסים חלבים ולבנים.

עריכה אחרונה על ידי winnerm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לעשות כמה דרגות מעל ה500 שעשית , עד לדרגה של 2500 שבעצם עושה כמו פוליש,ואז מומלץ לעשות פוליש.

תעשה את כל התהליך באור יום ותראה שכאשר אתה שם את הטרפנטין לפני שאתה מורח את הלכה , שהפנס שקוף לחלוטין ונראה במצב מושלם.

אולי הבעיה שלך היא בסוג טרפנטין ששמת.

תלך לפי ההוראות בדף הראשון ולא יהיו לך בעיות.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוראות בדף הראשון לא מדברות על פוליש כשלב הכרחי ולצערי אין לי כזה .

כמו כן , רשום לעשות שיוף עם דף 1200 ו2000 , אז כמו שכתבתי אוסיף לעצמי לקניה נייר שיוף 1200

אחרי השיוף עם ה2000 הפנס צריך להיות מבריק ? , או שעדיין חלבי?

 

דבר אחרון , התקשתי מאוד לדעת מתי להפסיק את השיוף , אולי הפסקתי מוקדם ? , או חס וחלילה מאוחר מידי ונעשה נזק ?

מה הדרך לדעת מתי להפסיק לשייף?

עריכה אחרונה על ידי winnerm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תסתכל בתמונות שלי כמה עמודים אחורה תראה את הפנסים שלי במצב שלהם לפני , הייתי חייב להשתמש בנייר 600 כדי להחליק את החספוס שהיה למעלה.

אחר כך התקדמתי עם הניירות עד ל2500 כדי להחליק את כל הפנס למצב שאין יותר התנגדות. מאיפה אתה ? יש לי פוליש לתת לך אם אתה רוצה לנסות גם עם פוליש.

במצב הזה אחרי נייר 2500 הפנס קצת חלבי.

ברגע ששמים את הטרפנטין הפנס נהיה שקוף לחלוטין.

ככה זה צריך להיות אצלך גם.

ואז אתה שם את התערובת של הלכה עם הטרפנטין.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אני גם ירושלמי, שלח לי הודעה בפרטי תבוא אלי ואני יעשה לך ליטוש (תראה תמונות שלי במשך השרשור).

לא חייב פוליש אבל כן כמה דרגות בין ה- 600 ל- 2000.

אני עושה 600,1200 ואז פוליש עדין.

אצלי הטרמפנטין הוא מיניראלי.

בכל מקרה נסה שוב עם ה- 1200 אם לא ילך קפוץ אלי.

עריכה:

אל תעשה עם 500 תעשה עם 600 ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז חזרתי הבוקר לרכב .

על הפנס הראשון התחלתי מהתחלה , 500 / 1200 / 2000 ,הפעם לקח לי הרבה זמן לשייף , אבל בסוף הגעתי לשלב שאתה מרגיש שהפנס חלק , עשיתי תערובת חדשה עם טרמפנטין מינרלי ויצא פשוט פנס ח-ד-ש.

רק מה ? , שבפנס השני , אחרי ששייפתי עם ה500 , עברתי מבלי ששמתי לב ל2000 , רק אחרי שרציתי לעבור לשלב הבא , ראיתי שעבדתי עם ה2000 , אז החלטתי למשיך לשייף עוד קצת עם ה2000 ולשים את התערובת , הפנס הזה יצא מעולה גם , אבל לא כמו הפנס הראשון שיצא פשוט חדש , אני משכנע את עצמי שזה מספיק לרכב מודל 2003 שהולך למכירה בעוד חודש ,אבל כמו שאני מכיר את עצמי ,יש סיכוי שאגש לרכב שתרד השמש לעשות את הפנס השני מהתחלה .

 

בכל מקרה, מה שקרה לי יכול ללמד חלק בעתיד , קודם כל , לא לדלג על ה1200 אם באמת רוצים תוצאה מושלמת , דבר שני לא לחפף בשיוף , צריך להרגיש שהפנס חלק , ודבר שלישי , לא יודע עד כמה קריטי , אבל עדיף לקנות טרמפנטין מינרלי.

 

רועי עוזרי , תודה רבה על ההצעה ! , אולי אשתמש בניסיון שלך שאגיע לשלב הפוליש (ברשותך כמובן ).

 

 

אגב , אני רוצה לשאול , טרמפנטין יצליח להוריד תערובת שמרחתי והספיקה להתייבש? , או שאחרי שהיא התייבשה צריך לשייף שוב משלב ה500/600 ?

עריכה אחרונה על ידי winnerm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים צריך תמונות, וכל הכבוד שיצא לך.

בכיף אתה מוזמן אלי גם לטיפולים.

תלוי כמה זמן נתת לתערובת להתייבש אם עניין של גג 15-20 דקות אין בעיה, אם מעבר ממליץ לעשות ליטוש מההתחלה.

גם לי קרה שפעם התבלבלתי בין הננירות פשוט חזרתי ל 1200 ועשיתי עוד פעם 2000.

אגב איפה קנית 2000?

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...