Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוגל VTR מעכשיו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין VTR עם 16 שסתומים.

ותתחדש.

 

באותה נימה אתה יכול אולי טיפה לפרט למה למנועי VTR אין 16 שסתומים

וכמובן מזל טוב על הרכישה

 

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
אין VTR עם 16 שסתומים.

ותתחדש.

 

באותה נימה אתה יכול אולי טיפה לפרט למה למנועי VTR אין 16 שסתומים

וכמובן מזל טוב על הרכישה

 

מתן

 

למה? ככה.

 

בדיוק כמו שלראלי אין מנוע 16 שסתומים.

 

VTR ו106ראלי עם מנוע 8 שסתומים.

 

VTS ו106GTI מנוע 16 שסתומים.

 

כמובן שאפשר לבצע השתלות ולהכניס מנוע 16V ל106 ראלי ולVTR. אבל באופן מקורי שתיהן באות עם מנוע 8 שסתומים. למה? את זה כבר צריך לשאול את PSA.

 

גיא.

פורסם
אז אתם אומרים ש-VTR

זאת הגירסא של סיטרואן לראלי?

ו-VTS ל- GTI

 

גם במבנה שלדה?

 

קודם כל לפוגל - תתחדש.

 

בנוגע ל-VTR, VTS, ראלי או GTI. זה בעצם מאוד פשוט. הסקסו וה-106 בנויות על אותה השלדה בדיוק. בעצם מלבד שינויים קטנים במיקומים של דברים מסוימים, רק הפח מבחוץ והפלסטיקים מבפנים שונים. כל הגרסאות הללו הן גרסאות ספורטיביות של ה-106 והסקסו. בעצם אפשר להתייחס אליהן כמו לאל רמות גימור שונות. (אם כי כמובן שמלבד המנועים החזקים יותר יש עוד שינויים כמו הבולמים, ציריות, קלאץ' וכולי).

 

אז מבנה השלדה זהה בכולם. יש שינויים בכיול כמו למשל בולמים שונים, מוטות גלגול בגדלים שונים וכולי. ה-VTS היא "גרסת העל" לסקסו כמו שה-GTI היא ל-106. VTR היא גרסת ביניים ספורטיבית אבל לא כמו הראלי, שהיא ספרטנית יותר וממוקדת יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז אתם אומרים ש-VTR

זאת הגירסא של סיטרואן לראלי?

ו-VTS ל- GTI

 

גם במבנה שלדה?

 

קודם כל לפוגל - תתחדש.

 

בנוגע ל-VTR, VTS, ראלי או GTI. זה בעצם מאוד פשוט. הסקסו וה-106 בנויות על אותה השלדה בדיוק. בעצם מלבד שינויים קטנים במיקומים של דברים מסוימים, רק הפח מבחוץ והפלסטיקים מבפנים שונים. כל הגרסאות הללו הן גרסאות ספורטיביות של ה-106 והסקסו. בעצם אפשר להתייחס אליהן כמו לאל רמות גימור שונות. (אם כי כמובן שמלבד המנועים החזקים יותר יש עוד שינויים כמו הבולמים, ציריות, קלאץ' וכולי).

 

אז מבנה השלדה זהה בכולם. יש שינויים בכיול כמו למשל בולמים שונים, מוטות גלגול בגדלים שונים וכולי. ה-VTS היא "גרסת העל" לסקסו כמו שה-GTI היא ל-106. VTR היא גרסת ביניים ספורטיבית אבל לא כמו הראלי, שהיא ספרטנית יותר וממוקדת יותר.

 

רוני

 

הVTR גם יותר חלשה לא? יש לה 90 כ"ח לעומת 105 של הראלי [ככה לפחות לפי האתר שעומר נתן]

 

עוד דבר לפי האתר הראלי דור שני הרבה יותר מהירה מהדור ראשון זה נכון?

פורסם
הVTR גם יותר חלשה לא? יש לה 90 כ"ח לעומת 105 של הראלי [ככה לפחות לפי האתר שעומר נתן]

 

עוד דבר לפי האתר הראלי דור שני הרבה יותר מהירה מהדור ראשון זה נכון?

 

ה-VTR, לפחות כשיצאה, הייתה חלשה יותר - 90 כ"ס. זוהי דוגמה לכיול הפחות ספורטיבי וממוקד שלה - היא מכוילת ליותר מומנט ופחות הספק. לאחר כמה שנים המנוע שלה השתדרג ל-100 כ"ס, למיטב זכרוני. עוד הבדלים - הראלי הגיעה עם צמיגים צרים יותר, ריפודים פחות איכותיים, פחות בידוד רעשים.

 

וראלי דור שני אכן מהירה יותר מדור ראשון, היא שוקלת אמנם קצת יותר, אבל המנוע שלה חזק בהרבה מבחינת מומנט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הVTR גם יותר חלשה לא? יש לה 90 כ"ח לעומת 105 של הראלי [ככה לפחות לפי האתר שעומר נתן]

 

עוד דבר לפי האתר הראלי דור שני הרבה יותר מהירה מהדור ראשון זה נכון?

 

ה-VTR, לפחות כשיצאה, הייתה חלשה יותר - 90 כ"ס. זוהי דוגמה לכיול הפחות ספורטיבי וממוקד שלה - היא מכוילת ליותר מומנט ופחות הספק. לאחר כמה שנים המנוע שלה השתדרג ל-100 כ"ס, למיטב זכרוני. עוד הבדלים - הראלי הגיעה עם צמיגים צרים יותר, ריפודים פחות איכותיים, פחות בידוד רעשים.

 

וראלי דור שני אכן מהירה יותר מדור ראשון, היא שוקלת אמנם קצת יותר, אבל המנוע שלה חזק בהרבה מבחינת מומנט.

 

רוני

 

הבנתי... :D

 

תודה רבה 8)

×
×
  • תוכן חדש...