Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח במאה אחוז שאם נהגים היו יודעים בוודאות שבצומת הייתה מצלמה שמצלמת אותם עוברים באדום, הם אפילו לא היו חושבים לרגע אחד קטן לעבור באדום!, זה עצוב כי אני חושב שהקנס או השלילה הם פשוט שוליים לעומת מה שיכול לקרות ועל זה אנשים שעוברים באדום לא חושבים.

יהיה טוב וטוב שיהיה טוב.

פורסם
אני מקווה שאמרת את זה מעצבים נטו, כי אם לא - אתה כנראה סוג של בהמה.

 

אם חו"ח תהיה עד לתאונה מכל סוג שהוא, או לאדם שנפצע בכל סיטואציה שהיא - קודם כל מגישים עזרה, אחר כך שופטים. זו אנושיות בסיסית שמנותקת לחלוטין מהצדק, החוק וכל פרמטר אחר.

גם נאמר מעצבים וגם חלק בי באמת היה מרגיש היסוס כלשהוא לעזור לאותו בהמה אם היה נפצע, כי שתי שניות לפני כן הוא חתך אותי בפראות מימין תוך כדי שהוא דוחק אותי לנתיב של המשאית שכמעט גירדה אותי, ואז עבר באדום מלא ביודעין, עצר והאט ונכנס לצומת שהוא מעיף מבט אחורה, מעבר ללקרוא לאמבולנס לא הייתי עושה בשביל אחד כזה הרבה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...