Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פג'ו 205 , 1995

המוסכניק אמר לי שנפרץ לי האטם ראש.

קודם כל מה התסמינים לכך?

ודבר השני הוא אמר לי שעלות התיקון היא 700 שקל וזה בתקווה שהרא שמנוע

והוא יידע עם הראש מנוע תקין רק כאשר הוא יפרק אותו.

 

מה הסבירות שגם הראש מנוע דפוק? ומה ההבדל בין השניים?

 

תודה רבה ושבוע טוב.

פורסם
יש לי פג'ו 205 , 1995

המוסכניק אמר לי שנפרץ לי האטם ראש.

קודם כל מה התסמינים לכך?

ודבר השני הוא אמר לי שעלות התיקון היא 700 שקל וזה בתקווה שהרא שמנוע

והוא יידע עם הראש מנוע תקין רק כאשר הוא יפרק אותו.

 

מה הסבירות שגם הראש מנוע דפוק? ומה ההבדל בין השניים?

 

תודה רבה ושבוע טוב.

אטם ראש זהו אטם היושב בין ראש המנוע לבלוק עצמו. ברגע שניפרץ אטם ראש נדירים המיקרים אם בכלל שניתן להחליף אטם ללא חריטה ושיפוץ לראש עצמו. מוסכניק שעושה החלפה של האטם ללא בדיקה של הראש אבל בדיקה מדוייקת הוא חאפר לחלוטין!

ברגע שאטם ראש ניפרץ הסימנים לכך בין היתר זה חדירת מיים לשמן מנוע, היצטברות קצף לבן על מיכסה מילוי שמן מנוע, חדירת קומפרסיה למערכת הקירור שזאת ניתן לראות ע"י ביעבוע של המיים וקפיצתם ברדיאטור שהוא פתוח או במיכל העיבוי גם שהמנוע קר.

האם הרכב עבר היתחממות? האם הוא מאבד מיי קירור?

המחיר עליו מדבר המוסכניק שלך ניראה סיפור של אטם ראש בלבד ואל תמהר להסכים לזה כי אם קיימת בעייה כל שהיא היא תיפתר זמנית ותחזור מהר מאוד.

:)
פורסם

צודק הבחור שכותב כאן מעליי אל תמהר להסכים למרות שהמחיר נמוך ומפתה.רוב הסיכויים שתחזור אליו הוא מאד גבוה.

פורסם

יש לי את הבעיה הזאת בסופר לנסר, אצלי אין מים בשמן או משהו כזה.. רק נזילה בין המנוע לגיר, אני נוסע ככה כבר יותר מחודש והשמן לא ירד בכלל. במוסך אמרו לי שזה יעלה 2000+ (עם עבודה) זה במקרה שהראש מנוע טוב ולא צריך לעשות שיפוץ ראש.

פורסם
יש לי את הבעיה הזאת בסופר לנסר, אצלי אין מים בשמן או משהו כזה.. רק נזילה בין המנוע לגיר, אני נוסע ככה כבר יותר מחודש והשמן לא ירד בכלל. במוסך אמרו לי שזה יעלה 2000+ (עם עבודה) זה במקרה שהראש מנוע טוב ולא צריך לעשות שיפוץ ראש.

במיקרה שלך לפי מה שאתה מתאר נזילה בין המנוע לגיר אין קשר כלל לאטם ראש מנוע או ראש מנוע. אצלך ככל הניראה זה מחזיר השמן שיושב שם מאחורי גלגל התנופה. ואם זה 2000 ש"ח זה נורא נורא יקר.

:)
×
×
  • תוכן חדש...