Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח תנועה על הפרעה לתנועה (הדחפות לנתיב)


שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

בתאריך ה-3.1.11 קיבלתי דו"ח ממתנדב של יחידת התנועה יפתח.

במדבקה שהודבקה על הדו"ח (בתיאור) כתוב - "גרמת הפרעה לתנועה כשנהגת ברכב הנ"ל בכך שמנתיב לפנייה ימינה נדפחת לנתיב משמאלך לעצור\להאט כדי להמנע מפגיעה." בניגוד לתקנה 21 (ב)(3) לת"ת סמל סעיף 6245.

 

הסיפור הוא כזה, נסעתי בכביש 20 לכיוון דרום, בדרכי לבית החולים וולפסון, עמדתי בשמאלי (ממש עמדתי בפקק) ולקראת היציאה למחלף ראיתי את הבית החולים מרחוק והבנתי שאני מפספס את היציאה לוולפסון, על אי התנועה (משולש מקווקו) שמפריד בין הנתיב הימני והשמאלי עמד רכב שחסם את אי התנועה כולו (בדיעבד מסתבר שזה היה רכב אחר שנעצר ע"י אותו מתנדב) התחלתי לאותת ימינה כדי להכנס בחזרה לנתיב הימני. יש לציין שזה לא נעשה על אי התנועה אלא 10-15 מטר לפניו, התחלתי לאותת ולעבור ופתאום צץ השוטר שביקש ממני לעצור (ממרחק של 15 מטר). עצרתי והגיעה אלי מתנדבת, הסברתי לה את כל הפרטים והיא אמרה שאין לי מה לדאוג ושהיא תדבר עם השוטר.

 

היא דיברה עם השוטר.. והוא לא האמין, הוא קבע שאני בכלל עשיתי ההפך, ניסיתי להכנס מהנתיב הימני לשמאלי (להדחף), השוטר היה אדם מאוד ממורמר, לא נתן לי לדבר בכלל (אני חייל והייתי על מדים), נוצר ויכוח ביני ובין השוטר שטען שאני שקרן ו"שאנחנו" - חיילי המודיעין, מרשים לעצמנו הכל.. כמובן שאמרתי לו שאין סיבה לתת לי דו"ח (הייתי בשוק טוטאלי שאני בכלל מקבל דו"ח - פעם ראשונה ב-3 שנים) ושטרם עשיתי בכלל עבירת תנועה. מילה שלי כנגד מילה שלו.

 

השוטרת שנכנסה לאמוציות מכל הסיפור והאמינה לי דיברה עם השוטר וביקשה ממנו שיוותר לי ושאני באמת דובר אמת, והוא פשוט התחיל לצרוח עליה ואמר לה שתכנס לרכב ושהוא "לא יתחיל לוותר כאן לכל אחד", היא ממש התחילה לבכות ואמרה לי שאין מה לעשות.. זה המצב (לצערי לא לקחתי את הפרטים שלה!).

 

הוא רשם תיאור מאוד פרטני ולא נכון של המקרה :

 

"הנ"ל נהג ברכב בכביש 20 מצפון לדרום בכביש 20 והגיע לתפצלות בנתיב הימני ** לא מובן ** משהו על 9 חצים לאורך כ-400 מטרים ** לא מובן ** נכנס לנתיב משמאלו תוך שהוא ** לא מובן ** הפרעה לתנועה בכך שאילץ הנהג משמאלו לעצור ובכך להמנע מפגיעה, הבחנתי בו לכל אורך הדרך (שקר מוחלט - הוא בכלל התעסק ברשימת דו"ח לנהג אחר, ממש היה באמצע והניידות וכן 2 השוטרים והנהג לא נראו בכלל מאחר והרכב של הנהג הסתיר הכל) ** לא מובן **.

 

בדברי הנהג הוא רשם - "אני צריך להגיע לבדיקה לב"ח וולפסון ** לא מובן ** הנל מציין כי לא ידע אם הוא לנסוע בנתיב הימני או השמאלי".

 

כתב חרטומים לצערי..

 

בקיצור, יש טעם לבקש להשפט או לערער על הדו"ח הזה בדרך כל-שהיא? יש טעם לנסות למצוא את אותה מתנדבת? יש לי את פרטי המתנדב ואולי בתחנה יוכלו למצוא במי מדובר והיא תעיד לטובתי, בכל זאת דו"ח של 500 ש"ח, כבד לחייל, במיוחד כשהפילו עלי תיק שיקרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על חוסר תשומת לב בדרך משלמים בהארכת משך הזמן והדרך אלא אם בוחרים לפעול בבריונות ולקפח זכותם של אחרים.

על עברת בריונות, קיפוח זכות והפרעה לתנועה משלמים בש"חים ובנקודות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסרוק אדוני את הדו"ח לכאן , אולי נצליח להבין את כתב החרטומים

 

יש דברי השוטר יש דבריך אל תערבב ביניהם כדי שנדע מי אמר מה.

 

אם תצליח גם לעלות שרטוט של הצומת /מחלף עליו מדובר יותר טוב כיווני תנועה חיצים יותר טוב סימון מיקום הרכבים כולל הרכב שלך יותר טוב.

 

עד עכשיו מבחינתי כל מה שכתבת בלתי ברור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וטוב שכך...

כן תרבה אכיפה שכזו :mm_yeah:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...