Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבואן רכב טוב-קיים כזה בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחרי עשרות סיפורי הזוועה ששמעתי על צ'מפיון החלטתי לשים הכל בצד ולתת להם הזדמנות.

אוי, איך אני נכוותי מהם! .

 

+1

היית בסרט הזה עם VR6 ו פולו 16V....נו מור צמפיון

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לי יש ניסיון מעולה עם כלמוביל (מיצובישי, יונדאי ומרצדס), קרסו (רנו/ניסאן) וסמל"ת (פיאל/אלפא/לנצ'יה).

 

ניסיון לא הכי טוב עם לובינסקי ועם UMI.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אם הרכב טוב ואתה מרוצה ממנו, אז השירות מתגמד לעומת ערך הרכב אצלך. אם אתה לא מרוצה מהרכב אני בספק אם שירות טוב יצליח להשכיח זאת ממך.

 

וכל המוסיף, גורע.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
וכל המוסיף, גורע.

זה נכון ברמת העיקרון, אבל אל תשכח שיש המון מצבי ביניים. זה לאו דווקא שיש לך רכב מעולה ואתה מאושר ממנו וחרא של יבואן, או שיש לך חרא של רכב ויבואן שבא לקראתך בכל דבר. מה בדבר אם למשל אתה מגלה (סתם לשם הדוגמא) שהאנטנה כפופה משהו, וזיהית את זה אחרי שחתמת על הרכב? אז נכון, היבואן יכול לומר לך "לך חפש", אבל מצד שני הוא גם יכול לבוא לקראתך ולתת אנטנה חדשה. לא חסרים דוגמאות גם על תקלות, שאמנם לא הופכות את הרכב ל'חרא' (מהזיכרון אני שולף ברנש שהיה לו רעש מאיזור הדשבורד בסיאט חדשה אאל"ט) אבל כן מבאסת. כאן היבואן נמדד. הוא יכול לטרטר אותך והוא יכול לנפנף אותך. אבל, הוא גם יכול לומר "ואללה, זה בנאדם ששם אצלי לא מעט כסף, ולא עבור איזה קומקום חשמלי מצ'וקמק" ולנסות לפחות לפתור את הבעיה. מה ההפסד שלו? זניח, אם בכלל. מה הרווח? שיהיה לו לקוח, שבפעם הבאה שירצה לקנות רכב, יחזור אליו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ניסיוני עם UMI - לא להתקרב!!!

מאיר (הונדה) - רחוק מלהיות חלק אבל גם רחוק מ-UMI. עדיין הייתי שוקל רכישה, תלוי בחבילה.

יוניון מוטורס (טויוטה) - ניסיון מעולה, ראשונים ברשימה אם אמצא רכב מתאים.

פורסם
זה נכון ברמת העיקרון, אבל אל תשכח שיש המון מצבי ביניים. זה לאו דווקא שיש לך רכב מעולה ואתה מאושר ממנו וחרא של יבואן, או שיש לך חרא של רכב ויבואן שבא לקראתך בכל דבר. מה בדבר אם למשל אתה מגלה (סתם לשם הדוגמא) שהאנטנה כפופה משהו, וזיהית את זה אחרי שחתמת על הרכב? אז נכון, היבואן יכול לומר לך "לך חפש", אבל מצד שני הוא גם יכול לבוא לקראתך ולתת אנטנה חדשה. לא חסרים דוגמאות גם על תקלות, שאמנם לא הופכות את הרכב ל'חרא' (מהזיכרון אני שולף ברנש שהיה לו רעש מאיזור הדשבורד בסיאט חדשה אאל"ט) אבל כן מבאסת. כאן היבואן נמדד. הוא יכול לטרטר אותך והוא יכול לנפנף אותך. אבל, הוא גם יכול לומר "ואללה, זה בנאדם ששם אצלי לא מעט כסף, ולא עבור איזה קומקום חשמלי מצ'וקמק" ולנסות לפחות לפתור את הבעיה. מה ההפסד שלו? זניח, אם בכלל. מה הרווח? שיהיה לו לקוח, שבפעם הבאה שירצה לקנות רכב, יחזור אליו.

 

מקבל לחלוטין את דברייך.

 

עוד לא נתקלתי באופן אישי ביבואן שהתכחש למשהו שהוא חייב לי... אם כי שמעתי על סיפורים...

 

צ'מפיון החליפו לי מצבר בלי שאלות ובלי בעיות שלושה שבועות לפני שנגמרו לי השנתיים אחריות האיביזה FR הקודמת שלי...

אז אישית, אין לי טענות אליהם...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

יאפ, ואלו הסיפורים שמרתיעים. אף אחד לא רוצה יבואן "שמתגלח" עליו. אז נכון, לא כל השמועות נכונות, וודאי חלקן באות מסתם נודניקים. אבל מתישהו, כשאתה מצרף תלונה לתלונה, אתה מגיע למספר לא קטן.

לפני כמה זמן חיפשתי רכב לקניה (בינתיים הרעיון ירד מהפרק) ולא התייחסתי לעניין היבואן. היום אני יכול לומר, שרמת היבואן כן נכנסת לשיקולים (שלי לפחות) בקניית רכב. אני מקווה שברכב שאקנה, לא אצטרך אפילו להרים ת'טלפון כדי לחייג ליבואן בגלל XYZ, אבל רוגע בלדעת שהיבואן יתן לך גב כשצריך, זה חשוב

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נסיון "טוב" יש עם סמל"ת.

אך כמובן שזה גם משנה איזה רכב רכשת מהם.

 

כשרכשנו אלפא השירות היה מעולה (נתנו לנו פיאט 500 כרכב חלופי עד שהאלפא הגיע, שירות אלפא-וואי, הזמנות לאירועים, הופעות, הצגות וכו')

 

אך מנגד כשאר בזמנו רכשנו קאיה (כאשר סמל"ת עוד הייתה היבואנית), השירות איך לומר - לא היה מדהים.

×
×
  • תוכן חדש...