Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך מנוע, פג'ו 504


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה לא טובה ולא מוצלחת בזמן הכי לא מתאים הלך המנוע ב504 שלי.(מעשן בכמויות של קטר, מוציא אדי שמן מכל פתח אפשרי, סחיבה חלשה וכו').

מחפש לשמוע רעיונות ועלויות.

אובראול-היכן קונים חלפים, מה העלויות?

מנוע מפירוק? איפה ניתן למצוא ?

מנוע אחר אילו מנועים מתאימים? (505?)

בתודה מראש לכל העונים.

 

קלמן

פורסם

שלום.

 

איזה שנה הרכב?

איזה נפח מנוע?

האם אתה משוכנע שהלך המנוע?

אולי בעיה אחרת?

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הרכב שנת 81

מנוע 1800

גיר אוטומט

הלך מנוע גם ע"פ המכונאי שלי (אני סומך על המומחיות שלו).

האם ניתן להחליף למנוע 2000 עם גיר ZF 4 הילוכים?

פורסם

דבר עם דרור (שלחתי לך הודעה פרטית). תגיד לו שרביב שלח אותך.

תשאל אותו בטלפון מה האופציות שלך. הוא יגיד לך מיד איזה מנוע מתאים ואיזה גיר וכו...

אין כמעט מעט קומבינה שהוא לא עשה, כולל התאמה של מנוע של ג'סטי על סירת מנוע וכו...

פורסם
הרכב שנת 81

מנוע 1800

גיר אוטומט

הלך מנוע גם ע"פ המכונאי שלי (אני סומך על המומחיות שלו).

האם ניתן להחליף למנוע 2000 עם גיר ZF 4 הילוכים?

 

יש שפע אפשרויות להחזיר מנוע תקין.

 

המנוע שלך הוא המוצלח בכל הסדרות אם יש לו מניפול יניקה בודד.

 

גיר 4 הילוכים הוא בעל אורך זנב שונה מ 3 הילוכים.לכן גם הצינור דרייב שאפט שונה.

 

אם תצטרך עזרה פנה אליי בפרטי.

 

לגבי מנוע 2 ליטר,צריך שמישהו שמתמצא ברישוי יענה כאן.

 

אבל אל תדאג,יש המון מנועים כאלו תקינים בכל הארץ.

 

יש גם בחור אחד בנתיבות שיש לו ג'אנק יארד ענקי עם 505 ,פנה אליי בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...