Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בהמשך להודעה הקודמת שלי בנושא דאבל דין, אני מחפש לגולף 1.6 2002 HU בתקציב שבכותרת.

אין לי דרישות גדולות מדי, רק שיהיה תפריט נורמלי ובלוטות', GPS יהיה יתרון.

 

אני מתלבט לגבי 1DIN עם מסך נשלף או 2DIN .

מצאתי באיביי את המכשירים של EONON שנראים לי פשוטים אך מספקים את הסחורה.

 

אשמח להמלצתכם ,

תודה רבה

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם
אני מתלבט לגבי 1DIN עם מסך נשלף או 2DIN

שמתה לב של אחד דין אין GPS בכלל ובשתים דין אין מפות.

יתרונות/חסרונות

GPS, אין מפות, מסך 8 אנטצ'.

אהבתי 8 אנטצ' זה יפה ל1 DIN.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

דווקא יש 1DIN עם GPS ,אבל הם יקרים יחסית (359$) ואני גם פחות אוהב אותם.

 

האמת שההתלבטות שלי היא יותר אם ללכת על EONON עם כל הדברים או למצוא איזה פיוניר זול ובסיסי בתכונותיו (דוגמאת AVH-3200)

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

עוד שאלה- במידה וארכוש את המכשיר הזה של EONON,האם אוכל לשים עליו מפות של הארץ / תוכנת ניווט שונה?

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

אוקיי תודה רבה.

 

אז לפני שאני רוכש- יש עוד דעות מה כדאי, EONON עם כל התכונות או מהפשוטים יותר של פיוניר כמו הAVH-3200 ?

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

כן שמתי לב אבל השאלה היא האם שווה להתפשר על התכונות כמו BT וGPS בשביל לקנות מותג כמו פיוניר מבלי כל הפיצ'רים הנלווים (שאותם ארכוש כמכשירים נפרדים) ?

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

בהחלט כן

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

גם בהנחה שמדובר בסה"כ על הפיוניר 3200, שהוא בסיסי ביותר מטבעו? (4200 לא נכנס בתקציב)

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

דגם בסיסי -3200, ובהזמנה מחו"ל.

 

היום ביקרתי גם בחנות רדיו ויליאמס בב"ש , הומלץ לי לוותר על EONON עם כל כמה שזה מפתה.

הומלץ לי במקום ללכת על רדיו דיסק איכותי של חברה טובה.

 

כעת אני ממש מתלבט אם "להסתכן" ולהזמין את הEONON בכל זאת

או להוסיף כסף ולהזמין פיוניר 4200 מחו"ל (בערך 1600 ש"ח)

או ללכת על רדיו דיסק טוב בלי מסך וזהו.

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

יותם אני חושב שיש לך טעות במחירים ובחישובי הסכומים

לצורך העיניין 100 דולר בקניה באתרים בחו"ל יוצא כ 600-650 ש"ח וזה בסבבה

נניח שההובלה עולה 30 דולר אז הגענו ל 130

מכס בתוספת של מע"מ מגיע ל 33% הגענו ל 173 דולר

שזה יוצא כ 650 ש"ח לפי שער דולר גבוה שזה מה שהולך בייבוא

זאת בהנחה שלא תחוייב בעמילות ובאמת בדואר יהיו נחמדים איתך ויעשו לך שחרור בלי שום בעיות או שאלות

לגבי המכשיר הסיני המפתה אני מסכים עם ראובן (רדיו ויליאם) ומציע לא לגעת ולהתרחק כמו ממי אש

לפי ניסיוני המכשירים הסיניים שיש בהם הכל (כולל מסך חשמלי שזה הרכיב הכי קל להתקלקל) הם המכשירים שצריך להיזהר מהם הכי

מעבר לזאת אין שום אפשרות להבטיח לך שה GPS שלו יידע לקרוא את אחת מתוכנות ה IGO שיש בארץ

דרור

פורסם

pioneer avh-4200dvd

 

379$ מכשיר חדש

60$ משלוח

 

בדולר גבוה זה יוצא קצת יותר מ1600.

ובקשר למכס - אני לא מחשיב אותו בכוונה.

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

×
×
  • תוכן חדש...