Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב ככה יש לי ברכב מערכת מקורית והתקנתי מגבר +קומפוננט+בזוקה +רמקוליים אחוריים

עכשיו אחרי יומיים מאז ההתקנה שנעשתה אצל מתקין מורשה

הלכו פיתאום הרמקולים של הקומפוננט (לאנזאר HB6.1) עכשיו זה חדש אז יש לי אחריות בינתיים החזרתי את הרמקולים המקוריים של הרכב ושומעים חמוד (בושה ללאנזר )

חבר שלי נתן לי זוג רמקולים של פירלס חדשים בקופסה(PR63-300) משהו חמוד 300W 3 WAY אני רוצה לגעת עם זה מתאים לחבר את ככה או לחכות שיחזירו לי את הרמקולים של הלאנזר (אחרי שיחליףו אותם ) ושמעתי גם שרמקולים של פירליס הם לא משהו אז מישהו מכיר את הדגם שאני מדבר עליו? (אני שם קישור למטה ) ויכול לחוות דעה אני יודה מראש

 

 

 

http://www.yellowstore.co.il/YP/product.asp?pc=42749

Im too fast for u

פורסם

אחי זה ממש זבל סיני

 

בושה תיהיה לך אם תשים אותך ברכבך..

 

לא הייתי ממליץ... אפילו הרמקולםי המקוריים של הרכב עדיפים לדעתי

פורסם

כן אבל מה אני אמור לעשות מקדימה יש לי את הקומפוננט הבא

 

 

http://www.lanzar.co.il/details.asp?id=603&lead_id=&look=

 

שהרמקולים עצמם הלכו לי עכשיו יש לי 3 אפשריות

1.להחליף אותם (אבל ניראה שיש בעיה בכול הדגם הזה )

2.להישאר עם המקוריים (שבינתיים מתחילים למות כי הם מחוברים לכול המערכת +המגבר )

3.או לשים את הפירלס פשוט (שפירסמתי להם לינק למעלה )

Im too fast for u

פורסם

לאנזר דווקה מצויינים יכול להיות שהיה פק בייצור של אותו רמקול או שלא התקינו אותו טוב ואז הוא נשרף חבל תשאר עם הלאנזר!!!

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

ככה בקשר לפאק ביצור אני בטוח כי אדי מערכות התקין הכול אצלי באוטו

הבעיה עם זה היה פאק סידרתי או רק פאק אצלי

Im too fast for u

×
×
  • תוכן חדש...