Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים,

 

ברשותי פיג'ו 205 שנת 94,הזרקה.

היום גיליתי נזילה של נוזל קירור מסעפת היניקה, רואים אותה ממש בבירור מהצד של הסעפת.

הקטע הוא שאין לי מושג איך מתקנים כזה דבר? האם צריך להחליף את כול הסעפת?

 

שמעתי מחבר שבארצנו החמה אפשר לנתק את זרימת המים בסעפת! זה נראה לכם הגיוני?

האם זה לא יפגע בפעולת המנוע?

 

תודה למגיבים.

פורסם

תבדוק את מקור הנזילה , הסיכוי הגבוה שמדובר בצינור סדוק . אפשרות שניה זה שהסעפת עצמה נוזלת מאיזשהו מקום.

 

אני מציע לך לבדוק את מקור הנזילה . תחליף צינור (הוא מחובר לסעפת למטה) .עניין לא מסובך מדי .

 

אם זה בעיה בסעפת עצמה . פשוט תפרק את ראש ההזרקה , תפרק את הסעפת , ותשלח אותה לשיפוץ.

 

לא הייתי ממליץ לך לבצע אילתורים .

HONDA CIVIC LS

פורסם
תבדוק את מקור הנזילה , הסיכוי הגבוה שמדובר בצינור סדוק . אפשרות שניה זה שהסעפת עצמה נוזלת מאיזשהו מקום.

 

אני מציע לך לבדוק את מקור הנזילה . תחליף צינור (הוא מחובר לסעפת למטה) .עניין לא מסובך מדי .

 

אם זה בעיה בסעפת עצמה . פשוט תפרק את ראש ההזרקה , תפרק את הסעפת , ותשלח אותה לשיפוץ.

 

לא הייתי ממליץ לך לבצע אילתורים .

 

לצערי זו הסעפת עצמה.. איתרתי וצילמתי את הנזילה (החץ האדום מצביע עליה).

האם אפשר לרתך את האיזור הזה בסעפת?

IMG_2456.jpg

פורסם

צריך לנקות את האיזור טוב טוב קודם ולאחר מכן ליישם את הפלסטלינה האפוקסית , אצל חבר שלי מחזיק כבר איזה 5 שנים. אגב מאותו מקום יש לו את הנזילה.

HONDA CIVIC LS

פורסם
צריך לנקות את האיזור טוב טוב קודם ולאחר מכן ליישם את הפלסטלינה האפוקסית , אצל חבר שלי מחזיק כבר איזה 5 שנים. אגב מאותו מקום יש לו את הנזילה.

 

תיקנתי בעזרת האפוקסי ובנתיים זה נראה טוב.

 

תודה רבה על העזרה גבר

×
×
  • תוכן חדש...