Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק גדול ממסיימי התיכון וכיתות יב' אוהבים לעשות קטע לסוף שנה. בסוף שנת הלימודים עושים קטע כלשהו, משהו מצחיק, שירגיז את בית הספר.

לפני שנתיים כיתות יב' שלנו פשוט הוציאו את כל השולחנות והכיסאות מבית הספר החוצה - הלימודים הושבתו לחצי יום בערך. היה מצחיק.

לפני שלוש שנים שיחררו תרנגולים, אפרוחים, עכברים ושאר ירקות בבניין בבית הספר. כשפתחו את בית הספר בבוקר - היה שוק טוטאלי - היה ממש מצחיק.

 

השנה הגיע תורנו.

הרעיון שלנו הוא פשוט לחסום את בית הספר.

כלומר...

הכניסה הראשית לבניין של כיתות יא' וכיתות יב' היא מחלון זכוכית. כלומר, יש חלון זכוכית גדול מאוד, ובאמצע החלון הזכוכית יש דלת זכוכית שנפתחת.כל האורך של כל החלון זכוכית (כולל הדלת) הוא באורך של 6.5 מטר אורך, ו 2.4 מטר גובה עד לתיקרה (ספרנו).

הרעיון שלנו הוא לקחת כמות משתלבות שתספיק לנו כדיי לעשות קיר מבטון של אורך של 6.5 מטר, ו 2.4 גובה - ככה שכל מי שיבוא לא יראה את החלון\דלת - אלא יראה קיר בטון. ואז לא יוכלו ללמוד:).

הלימודים האמת כבר נגמרו ואין יותר לימודים סדירים אבל אנחנו עושים את זה בלילה האחרון שאחריו יש באמת לימודים סדירים.

בנוסף לזה, אנחנו עושים את זה עם מלט. ככה שזה לא יהיה קיר שאפשר יהיה להרוס על ידי הוצאת האבנים - אלא ממש קיר עם מלט והכל שצריך לשבור אותו עם קונגו או משהו כזה (כבר הצליחו לארגן את כל החומרים).

הרעיון מעולה, ובר ביצוע בלי הרבה בעיות.

בהתחלה רצינו לעשות את זה כמה חברים בשקט. אבל יש מצב שההנהלה תערב משטרה, או רק תגיד: אם אף אחד לא מודה, כולם נענשים.

אז החלטנו שכולם עושים את זה. הרעיון עבר מפה לאוזן, וככה כרגע - רוב הבנים בשכבה עושים את זה איתנו. זה כדיי שלא נקבל עונש - הרי אי אפשר להעניש בצורה דרסטית 60 אנשים, נכון? אני מקווה לפחות... :roll:

 

דעתכם?

אפשר להיתקע איכשהו?

מה יכול לקרות?

Back to the original - NC again.

פורסם

חחחחחחח גם אני בי"ב....

שמע זאת אחת ההגזמות אבל אין עוד איזה שער לבית ספר?

כי אז יביאו לכם בפנים ויפתחו איזה דלת בצד או משהו כזה......

 

עזבו אותכם תשכללו ת'רעיון של שנה שעברה ותכניסו עזים וכבשים לבית ספר בלילה

פורסם
חלק גדול ממסיימי התיכון וכיתות יב' אוהבים לעשות קטע לסוף שנה. בסוף שנת הלימודים עושים קטע כלשהו, משהו מצחיק, שירגיז את בית הספר.

לפני שנתיים כיתות יב' שלנו פשוט הוציאו את כל השולחנות והכיסאות מבית הספר החוצה - הלימודים הושבתו לחצי יום בערך. היה מצחיק.

לפני שלוש שנים שיחררו תרנגולים, אפרוחים, עכברים ושאר ירקות בבניין בבית הספר. כשפתחו את בית הספר בבוקר - היה שוק טוטאלי - היה ממש מצחיק.

 

השנה הגיע תורנו.

הרעיון שלנו הוא פשוט לחסום את בית הספר.

כלומר...

הכניסה הראשית לבניין של כיתות יא' וכיתות יב' היא מחלון זכוכית. כלומר, יש חלון זכוכית גדול מאוד, ובאמצע החלון הזכוכית יש דלת זכוכית שנפתחת.כל האורך של כל החלון זכוכית (כולל הדלת) הוא באורך של 6.5 מטר אורך, ו 2.4 מטר גובה עד לתיקרה (ספרנו).

הרעיון שלנו הוא לקחת כמות משתלבות שתספיק לנו כדיי לעשות קיר מבטון של אורך של 6.5 מטר, ו 2.4 גובה - ככה שכל מי שיבוא לא יראה את החלון\דלת - אלא יראה קיר בטון. ואז לא יוכלו ללמוד:).

הלימודים האמת כבר נגמרו ואין יותר לימודים סדירים אבל אנחנו עושים את זה בלילה האחרון שאחריו יש באמת לימודים סדירים.

בנוסף לזה, אנחנו עושים את זה עם מלט. ככה שזה לא יהיה קיר שאפשר יהיה להרוס על ידי הוצאת האבנים - אלא ממש קיר עם מלט והכל שצריך לשבור אותו עם קונגו או משהו כזה (כבר הצליחו לארגן את כל החומרים).

הרעיון מעולה, ובר ביצוע בלי הרבה בעיות.

בהתחלה רצינו לעשות את זה כמה חברים בשקט. אבל יש מצב שההנהלה תערב משטרה, או רק תגיד: אם אף אחד לא מודה, כולם נענשים.

אז החלטנו שכולם עושים את זה. הרעיון עבר מפה לאוזן, וככה כרגע - רוב הבנים בשכבה עושים את זה איתנו. זה כדיי שלא נקבל עונש - הרי אי אפשר להעניש בצורה דרסטית 60 אנשים, נכון? אני מקווה לפחות... :roll:

 

דעתכם?

אפשר להיתקע איכשהו?

מה יכול לקרות?

 

תשמע מניסיון אני אומר לך שאי אפשר להעניש את כל השכבה [אם במקרה שמעת על המקרה של הטיול השנה שיצאו לבד... זה הביצפר שלי..]

הדבר הכי גרוע שעשו לנו זה היה שיחה אין את מי להעניש כולם אחראים וכלום השתתפו...

אם הקיר הזה יהיה בר הריסה בלי הרבה בעיות אני חושב שזה טוב! אבל אם זה יהיה בטון יצוק ויהיה בעיות לפרק את זה אז יתחילו הבעיות...

מניסיון גם כאשר מערבים הרבה אנשים יש זליגה של רעיון לאנשים שאתה לא רוצה שיידעו...

ככה בסופו של דבר כמה ימים לפני מה שאתה רוצים לעשות המורות ההורים ומנהל/ת ידעו בדיוק מה אתה הולכים לעשות...

 

אנחנו רצינו לעשות תרגיל אחר.. יש אצלינו בביצפר גישה עם מכוניות לרחבה של הביצפר רצינו ביום האחרון למלא את הביצפר במכוניות סתם כדי שיהיה מצחיק.. יש עוד מלא רעיונות אבל הרעיון שלכם נשמע נחמד... אומנם קצת קשה לביצוע בגלל שצריך לתת לבטון זמן להתייבש אבל שווה ניסיון..

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

נשמע כמו רעיון גדול.

חבל שסיפרתם את זה לכ"כ הרבה אנשים, לדעתי היה צריך לשמור את זה בסוד של קבוצה קטנה, נניח 8-12 איש מקסימום.

 

בכל מקרה את תאריך הביצוע אתם יכולים לשמור בסוד עד הרגע האחרון, ושהמארגן הראשי (נניח זה עם הציוד) ירים טלפון בשעה 22:00 לחבר'ה ויודיע להם לבוא. מי שלא יכול - באסה, אבל לא צריך כל-כך הרבה אנשים כדי לבצע את זה...

אם אתם רוצים להיות מצחיקים - תסיידו את הקיר בגמר העבודה ותקשקשו עליו בגרפיטי ככל העולה בדמיונכם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לדעתי אתה תשברו את הקיר זכוכית בטעות ואז תשלמו הרבה כסף אז לא נראה לי שזה שווה....

אולי 2 מטר מינימום מהקיר?

גם זה הרבה זבל

המון עבודה

והמון חומרים.

 

אולי תעשוה קיר מעץ? או חומר אחר או לנעול את הדלתות אם שרשרת או משהו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

גם אצלנו נעלנו את הדלתות, רק בלי שום קשר לזה שנגמרה השנה :lol:, יש חומר כזה שמתקשה וניהיה כמו ברזל שימו בתוך המנעול ותראה איך אין בית ספר בבוקר.

 

אני בסיום י"ב זרקתי בלונים עם צבע בפנים על הבניין (האמת יצא דיי יפה), הרסנו ציור קיר ענק שעשו לנו חודש לפני (האמת חבל), שיחררנו שלוש מאות (!!!) עכברים לבנים, הבאנו תרנגולות ושחטנו אותם בחצר (ממש מגעיל ואכזרי) הם רצו בלי ראש איזה כמה מטרים, הוצאנו את כל המטפים ומילינו את הבית ספר באבקה רעילה, השפרצנו מים, הרבה מים, זרקנו שולחנות וכיסאות מקומה שלישית, גם פחים, פינצ'רנו למורות את כל הגלגלים ועוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע.

 

בקיצור הקטע עם הקיר נשמע טוב רק קצת קשה לביצוע, בטון לא עומד כשאומרים לו צריך משהו שיחזיק אותו בד"כ בונים איזה פיגומים מעץ בשביל שלא "יברח".

 

לא קל אבל אם תצליחו שיחקתם אותה.

 

:twisted: דניאל.

- שלא חושב שהשכבה שלו עשתה מספיק נזק -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אצלינו, כמה ימים לפני סיום הלימודים הסדירים שלנוף בית הספר שכר שלושה שומרים ללילה.

חברים שלי ניסו להכניס תרנגולות לבית הספר אבל תפסו אותם כבר ביציאה מן הלול. עצרה אותן משטרה והם הוזמנו לחקירה.

תאמת הרעיון שלכם אחמד נשמע לא משהו. לא מעשי...

 

טוב בהצלחה, ועוד איך אפשר להעניש המון ילדים. אולי לא 60, אבל 20 בכיף!

172

פורסם

בעיקרון יכול להיות שיענישו את כולכם..כן...

אבל זה בהחלטטטט יהיה שווה את זה לדעתי

 

מה שכן, אולי תחשבו על לילה אחר לעשות את זה. המורים עלולים לנחש שאתם בונים על הלילה הזה ולשים שמירה או משהו

פורסם

כל מי שאמר שזה קשה לביצוע...

אז זהו - שלא:).

את האבנים - כבר יש.

את מי שיעשה את המלט ויכין אותו - יש.

הבן אדם עבד בזה במשך חצי שנה.

ככה שלעשות את זה, זה לא בעיה. שעה וחצי, שעתיים מקסימום.

 

אמרנו בכוונה להרבה אנשים, כדיי שאם נענש, נענש כולנו - וקשה להעניש הרבה. לעומת זאת, מעט אנשים קל מאוד לדפוק.

 

ודניאל

לרצוח את התרנגולות לא היה במקום..

Back to the original - NC again.

פורסם

אני לא יודע מה איתכם ואני לא יכול לתת הרבה פרטים אבל לא חיכינו לסוף שנה.

כבר מאמצע שנה שברנו כיסאות שולחנות ,חלונות פו ושם הפכנו את הספריה והספרנית כמעט בכתה.

היינו מתפרקים עלייה מצחוק

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...